Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Wszystko co dotyczy zwykłego utrzymania auta w fabrycznej specyfikacji
Awatar użytkownika
zzjacek
Posty: 45
Rejestracja: 13 czerwca 2017, 23:10
Lokalizacja: Szczecin

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: zzjacek »

Sprawdziłem tak jak mówiłeś i wychodzi na to, że czujnik do wymiany. Dzięki serdeczne :)
0 x
Obrazek S80 Executive 2004 D5244T
ex V40 2.0LPT / 945 2.4TD / V70 I 2.5TDI / 764 2.4TD / V70 III 2.0D / 945 2.3Ti
Awatar użytkownika
populus
Posty: 64
Rejestracja: 05 marca 2017, 23:41

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: populus »

Koledzy! Szukam podpowiedzi w kontekście konserwacji podwozia własnym sumptem... Na wyczyszczoną blachę APP R-STOP, na to podkład epoksydowy i Noxudol 1600, ale jaki podkład wybrać bo jest tego w necie od cholery i trochę... doradzicie coś?! Na małe zaprawki we wnękach bagażnika, na drzwiach itp. będzie inny podkład epoksydowy? jaki na szpachlę podkład akrylowy? Pozdrawiam
0 x
Awatar użytkownika
Boa1982
Posty: 169
Rejestracja: 30 października 2014, 22:10
Lokalizacja: Luboń
Kontakt:

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Boa1982 »

Chłodnica do Volvo 744 2,3 manual (m46), jakie powinna mieć wymiary :?:
Wydaje mi się, że u mnie ktoś coś rzeźbił, ponieważ chłodnica ma prawie 56cm szerokości (rdzeń), a większość dostępnych na allegro ma ~45cm i dokładnie te ~10cm mam zaślepione jakąś płytą drewnianą :lol:
Sama osłona wiatraka idealnie by osłaniała ~45cm.
0 x
xjtdi
Posty: 1065
Rejestracja: 31 października 2016, 13:48

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: xjtdi »

Powinieneś mieć wąską, szeroka była w turbo i przy automacie.
1 x
Awatar użytkownika
saabauto
Posty: 654
Rejestracja: 02 listopada 2014, 12:16
Lokalizacja: www.naprawavolvo.pl
Kontakt:

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: saabauto »

xjtdi pisze:Powinieneś mieć wąską, szeroka była w turbo i przy automacie.
Racja. Wąska chłodnica była we wszystkich 740 przedliftowych.
1 x
--
pzdr. Mateusz Nowakowski vel George
http://www.naprawavolvo.pl
tel: 500 740 940
Awatar użytkownika
Boa1982
Posty: 169
Rejestracja: 30 października 2014, 22:10
Lokalizacja: Luboń
Kontakt:

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Boa1982 »

Pytanie, kto się zajmuje wskrzeszaniem liczników :?:
W moim 744 nie działa licznik ogólny oraz dzienny, nie działa wskaźnik paliwa, a wskaźnik temperatury raźnie sobie podskakuje :(
Mam drugi licznik na podmiankę, ponoć sprawny, ale zanim go zamontuję, wolę dać komuś do sprawdzenia połączenia (czy nie występują zimne luty), do skorygowania przebieg, etc...
POMOCY KOLEDZY :roll:
0 x
Awatar użytkownika
saabauto
Posty: 654
Rejestracja: 02 listopada 2014, 12:16
Lokalizacja: www.naprawavolvo.pl
Kontakt:

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: saabauto »

Boa1982 pisze:Pytanie, kto się zajmuje wskrzeszaniem liczników :?:
POMOCY KOLEDZY :roll:
Mój elektron ożywia liczniki. Właśnie skończył reanimować Gembarowy :-)
1 x
--
pzdr. Mateusz Nowakowski vel George
http://www.naprawavolvo.pl
tel: 500 740 940
konradko
Posty: 909
Rejestracja: 24 listopada 2016, 15:00

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: konradko »

Jak naprawić luźne oparcie fotela w serii 200? Trochę lata przód-tył
0 x
swital
Posty: 406
Rejestracja: 02 października 2014, 19:27
Lokalizacja: Płock

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: swital »

konradko zgłębiałem temat w 4 różnych fotelach i w każdym przypadku winne był wyrobione zębatki od regulacji oparcia. Niestety nie znalazłem sposobu na naprawę tego. W fotelu pasażera zawsze wyraźnie mniej lata, ale też lata. U mnie jeszcze dodatkowo jest taki problem, że prawa strona oparcia (od strony tunelu) jest wyrobiona mocniej przez co oparcie jest wyraźnie przekoszone i w długiej trasie denerwuję.
0 x
2x 480,744 USA Turbo,744 USA,850 T-5R,245 USA D24T+IC+, 945, 2x 440, 855 eR, V70 heico
konradko
Posty: 909
Rejestracja: 24 listopada 2016, 15:00

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: konradko »

swital pisze:konradko zgłębiałem temat w 4 różnych fotelach i w każdym przypadku winne był wyrobione zębatki od regulacji oparcia. Niestety nie znalazłem sposobu na naprawę tego. W fotelu pasażera zawsze wyraźnie mniej lata, ale też lata. U mnie jeszcze dodatkowo jest taki problem, że prawa strona oparcia (od strony tunelu) jest wyrobiona mocniej przez co oparcie jest wyraźnie przekoszone i w długiej trasie denerwuję.
OK, czyli jeździć i czekać aż odpadnie? :)
0 x
ODPOWIEDZ