Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Byłem wczoraj oglądać 960 mk2 97' 2,5L manual. Auto u jednego właściciela od 14lat, bardzo zadbane, co na mnie zrobiło wrażenie to wyciszenie przy większych prędkościach i przyjemna praca tylnego zawieszenia, jednak multilink vs sztywny most, czuć różnicę... Jedyne co mnie trochę ostudziło to przebieg 470tys km na budziku, raczej nie kręcony. Pytanie do tych co mieli whiteblocka 2,5 lub 3,0 - do jakiego przebiegu te silniki dają radę bez dużych remontów?
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Witam, czy ktoś z Państwa się orientuje ile trzeba kupić uszczelki do szyberdachu, tej w środku i po obrysie?
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Z tego co ja kojarzę. Kupiłem uszczelki w zeszłym roku ale jeszcze nie zamontowałem. Potrzebujesz uszczelki montowanej do szyberdachu czyli tej: https://www.volvofan.pl/Uszczelka-szybe ... p1636.html i uszczelki montowanej do nadwozia czyli tej: https://www.draken.com.pl/volvo/element ... 0-262.htmlana pisze:Witam, czy ktoś z Państwa się orientuje ile trzeba kupić uszczelki do szyberdachu, tej w środku i po obrysie?
Jakbym się mylił niech mnie ktoś poprawi
1 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Jak masz dojście do uszczelek na metry o takim samym wzorze to myślę że jak ta na szyber ma 1 metr to na tą na nadwozie 2 metry powinny wystarczyć. Jak kupisz 3 metry będzie git.ana pisze:Zgadza się Endriu, z tym że one są na metry....
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Draken i Volvofan uszczelki na metry , tak mi powiedziano, dzięki Endriu:)
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Jak sprawić żeby leciało powietrze przez kratki w przednich drzwiach? Próbowałem już wszytkiego, zamknąłem wszystkie kratki w desce, nawiew dawałem na każdą z 3 pozycji (szyba, twarz i nogi) i nic..
0 x
740 Turbo B200ET
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
xjtdi pisze:Ten przedział mocy w który celujesz ludzie robili na seryjnym dole i jaśli było to zrobione z głową to jeździło bardzo długo. Jeśli lubisz ładować kasę w auto nikt ci nie zabroni ale w tym aucie/silniku jest sporo rzeczy które można za tę kasę poprawić. Jeśli to te korby o których myślę, to one są na 200KM ale na jeden tłok... No chyba że masz taki fetysz, mieć kute korby to nie ma zmiłuj, musisz kupićczk pisze:Czy warto inwestowac w (inaczej: czy faktycznie sa mocniejsze) kute korby o przekroju H z allegro/aliexpress itd, czy seryjne grube z turbo wystarcza? Moc powiedzmy 250-300
B230ET, aktualnie siedzą tam seryjne cienkie 9mm i wyglądają naprawdę biednie. Cały silnik się odbudowuje, mogę założyć cokolwiek, nie śpieszy się więc kosztowo kute mogę przeboleć. Wędruje to do daily drivera który jeździ codziennie a także na długich trasach, ma być maksymalnie niezawodny.wujek pisze:Zamiast kuć, pomierzyłbym cylindry, w razie W zapierścieniował plus nowe panewki i dmuchał ile wlezie.
Jeden ze starszych polskich projektów Tomka Kogutosa lata w okolicach 300PS którys sezon na seryjnym dole i LPG i jakoś mu nie tam bida nie zagląda
0 x
240 '93,'85 / 940 '94,'94,'95 / Kia Sorento '04 / Citroën XM '95
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
9mm to masz cienkie, musiał bym pomierzyć w garażu ale grube seryjne korby miały coś koło 13mm
Ostatnio zmieniony 31 maja 2018, 12:31 przez xjtdi, łącznie zmieniany 1 raz.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Tak wiem, właśnie dlatego pytam Iść w używane seryjne grube od kolegi: https://www.olx.pl/oferta/volvo-turbo-2 ... b09cca7ba2 , czy od razu w kute?xjtdi pisze:9mm to masz cienkie, musiał bym pomierzyć w garażu ale gróbe seryjne korby miały coś koło 13mm
0 x
240 '93,'85 / 940 '94,'94,'95 / Kia Sorento '04 / Citroën XM '95