Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
vladimir pisze:Sinuspi pisze:vladimir pisze:Panowie, Volvo 745. To co jest przy pompie, tzn na przewodzie paliwowym ale zaraz obok pompy to co to jest? Regulator ciśnienia? Kolejny filtr paliwa? 2.3 87 rok.
- K-Jetronic = pompa, filtr (duża puszka) i regulator ciśn. paliwa (2średnicowy walec)
- F, FX = pompa i filtr.
Do 1986/87r benzyna - filtry paliwa z króćcami występowały w komorze silnika przy ścianie grodziowej po lewej stronie.
Hmm, ciekawe. To jest K-jet.
Pompka w zbiorniku
pompa główna
jakieś "coś o co pytam właśnie obok pompy
Filtr paliwa, duży, na lewym kielichu, pod maską
Już tłumaczę.
No fakt są dwie pompy, ale mówiliśmy o koszyku pod podłogą - wysokość lewego fotela.
Obok pompy głównej i filtra paliwa 740'88-> jest "takie cuś" co w literaturze piszą "akumulator paliwa" ale go nie widzę na Twojej focie..
Fotka przykładowego takoż zestawu k-jeta *Mikołaja Michalskiego
A fakt powyżej słusznie mi zwróciłeś uwagę na kolokwializm. Funkcję regulatora ciśnienia paliwa posiada oczywiście rozdzielacz paliwa.
A to duże na Twojej fotce to puszka filtra paliwa. Obieg paliwa masz więc obciążony 2x filtrem, pompa pewnie bzyczy jak obsrany bąk.
Jak cieknie, bo poddrutowany... jak układ jest osłabiony to i kuleje. Pompę paliwa masz modelowo '88
*. bez dwóch 12kg gaśnic nie jeździj.....paliwo cieknie na instalacje...Powiadasz dobrze otuloną instalacje. Może i tak ale na luźno sobie leżącą...
U mnie zaliczyłeś mistrza k-jeta ......................nie wiem od jakiej pralki jest wykonanie połączenie filtr-pompa (Twa fota). Idzie ona do archiwum ku potomnym.
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
kalor pisze:taka sytuacja: w 740 przestało świecić lewe światło mijania, prawe działa. działają oba światła drogowe (długie). sprawdziłem żarówkę, jest dobra. bezpieczniki też ok.
rozebrałem kostę przy kolumnie kierowniczej, przeczyściłem.
co dalej sprawdzać?
dobra, wyjaśniło się, naprawiłem "tymczasowo".
okazało się, że z jakiegoś powodu przerwana została ścieżka, która doprowadza prąd do bezpiecznika.
"tymczasowo" zmostkowałem lewy z prawym i voila.
mostek, to kawałek przewodu wetknięty do gniazdka razem z bezpiecznikiem, w razie przeciążenia bezpieczniki powinny zadzaiałać. dobrze myślę?
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
kalor pisze:mostek, to kawałek przewodu wetknięty do gniazdka razem z bezpiecznikiem, w razie przeciążenia bezpieczniki powinny zadzaiałać. dobrze myślę?
Tak myślę czy przed czy za nim
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Ile korków i jakiej wielkości są w podłodze 245 od środka? Pogubili mi w warsztacie albo brakowało.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Sinuspi pisze:kalor pisze:mostek, to kawałek przewodu wetknięty do gniazdka razem z bezpiecznikiem, w razie przeciążenia bezpieczniki powinny zadzaiałać. dobrze myślę?
Tak myślę czy przed czy za nim
tak jak na obrazku, połączenie jest na zewnątrz w zaznaczonych punktach (oczywiście na właściwych bezpiecznikach).
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Przez uwaloną (prawdopodobnie) masę w zmacniaczu radiowym prędkościomierz mi ześwirował. Wymiana wzmacniacza pomogła, ale prędkościomierz do Ok. 80 km/h zamiast normalnie i płynnie pokazywać prędkość to sobie podskakuje przez co nie chodzi płynnie. Czego to może być wina i jak to zlikwidować?
0 x
740 Turbo B200ET
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Pytanko: 940 93r licznik yazaki nie pokazuje poziomu paliwa . Czy mimo tego zaświeci się lampka rezerwy jak opadnie poziom?
Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
zagtom pisze:Pytanko: 940 93r licznik yazaki nie pokazuje poziomu paliwa . Czy mimo tego zaświeci się lampka rezerwy jak opadnie poziom?
Tego nie wie nikt. Zwyczajnie nie wiadomo, dlaczego Twój wskaźnik nie działa. Jeśli padł czujnik, to na 100% rezerwa się nie zapali (jest duże prawdopodobieństwo, że już by się świeciła). A jak coś padło w zegarach, to na dwoje babka wróżyła, może się zapalić albo nie w zależności od tego, co się zepsuło.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Pacjent b230fk z m90. Po szybszej jeździe po mieście, po dłuższym postoju na światłach nie chciał wejść żaden bieg. Pedał sprzęgła wracał do 1/3 swojej normalnej pozycji i generalnie nie dało się do końca wysprzęglić. Pomogło kilkukrotne "pompowanie" pedałem, ale po 200m znów to samo. Generalnie jak już sprzęgło działało dobrze, to wystarczyło postać 30 sekund na wolnych obrotach i po wciśnięciu sprzęgła znów to samo.
Samochód postał 2h i jak ręką odjął. Wszystko jest ok.
Wysprzęglik do wymiany? Płyn hamulcowy jest, nie widać żadnego wycieku pod samochodem.
Samochód postał 2h i jak ręką odjął. Wszystko jest ok.
Wysprzęglik do wymiany? Płyn hamulcowy jest, nie widać żadnego wycieku pod samochodem.
0 x
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości