Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Wszystko co dotyczy zwykłego utrzymania auta w fabrycznej specyfikacji
vladimir
Posty: 27
Rejestracja: 19 czerwca 2017, 19:17

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: vladimir » 13 września 2017, 23:46

Uzyskam odpowiedź na moje pytanie?
0 x

Awatar użytkownika
fonderal
Posty: 1280
Rejestracja: 09 października 2014, 10:10
Lokalizacja: WK i WL

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: fonderal » 13 września 2017, 23:53

vladimir, myślisz o pompie pod samochodem? Jeśli tak, to obok niej jest filtr paliwa. Oryginalnie jedyny filtr, poza siatką na smoku w zbiorniku. O ile nie ma lpg, wymienia się go co 60 tysięcy.
Regulator ciśnienia znajdziesz przy listwie wtryskowej, taka puszka z wężykiem podciśnienia.
0 x

Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3060
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: Sinuspi » 14 września 2017, 00:52

vladimir pisze:Panowie, Volvo 745. To co jest przy pompie, tzn na przewodzie paliwowym ale zaraz obok pompy to co to jest? Regulator ciśnienia? Kolejny filtr paliwa? 2.3 87 rok.


- K-Jetronic = pompa, filtr (duża puszka) i regulator ciśn. paliwa (2średnicowy walec)
- F, FX = pompa i filtr.
Do 1986/87r benzyna - filtry paliwa z króćcami występowały w komorze silnika przy ścianie grodziowej po lewej stronie.
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego

Awatar użytkownika
czk
Posty: 171
Rejestracja: 18 grudnia 2016, 04:27

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: czk » 14 września 2017, 04:32

czk pisze:Czy polosie po obu stronach powinno dac sie wysunac po odkreceniu 4 srub i uzyciu minimalnej sily? Jezeli tak, to co moze byc powodem tego ze prawa strona nie daje sie zdemontowac nawet przy uzyciu wiekszej sily? Uszkodzone lozysko? Kolo kreci sie bez halasow, luzow ani wyraznego oporu.

240, otwarty dyfer.



Pomocy!
0 x
240 '93,'85 / 940 '94,'94,'95 / Kia Sorento '04 / Citroën XM '95

Awatar użytkownika
fonderal
Posty: 1280
Rejestracja: 09 października 2014, 10:10
Lokalizacja: WK i WL

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: fonderal » 14 września 2017, 09:48

Sinuspi pisze:
vladimir pisze:Panowie, Volvo 745. To co jest przy pompie, tzn na przewodzie paliwowym ale zaraz obok pompy to co to jest? Regulator ciśnienia? Kolejny filtr paliwa? 2.3 87 rok.


- K-Jetronic = pompa, filtr (duża puszka) i regulator ciśn. paliwa (2średnicowy walec)
- F, FX = pompa i filtr.
Do 1986/87r benzyna - filtry paliwa z króćcami występowały w komorze silnika przy ścianie grodziowej po lewej stronie.

O widzisz, człek się uczy całe życie :)
0 x

Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3060
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: Sinuspi » 14 września 2017, 09:56

fonderal pisze:
Sinuspi pisze:
vladimir pisze:Panowie, Volvo 745. To co jest przy pompie, tzn na przewodzie paliwowym ale zaraz obok pompy to co to jest? Regulator ciśnienia? Kolejny filtr paliwa? 2.3 87 rok.


- K-Jetronic = pompa, filtr (duża puszka) i regulator ciśn. paliwa (2średnicowy walec)
- F, FX = pompa i filtr.
Do 1986/87r benzyna - filtry paliwa z króćcami występowały w komorze silnika przy ścianie grodziowej po lewej stronie.

O widzisz, człek się uczy całe życie :)

*. i głupcem umrze..
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego

Awatar użytkownika
fonderal
Posty: 1280
Rejestracja: 09 października 2014, 10:10
Lokalizacja: WK i WL

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: fonderal » 14 września 2017, 11:21

Taka prawda :)
0 x

xjtdi
Posty: 1065
Rejestracja: 31 października 2016, 13:48

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: xjtdi » 15 września 2017, 07:26

Mam problem ze światłami w 740 z 1988roku, na światłach mijania jest ok ale jak włączę długie to żarówki w lewej przedniej lampie ledwo się żarzą. Co tam jest po drodze - przełącznik przy kierownicy tylko czy jeszcze jakiś przekaźnik po drodze?
0 x

Awatar użytkownika
fullsize
Posty: 564
Rejestracja: 08 października 2014, 20:21
Lokalizacja: Warszawa (WK)

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: fullsize » 15 września 2017, 09:40

Sprawdź, czy nie masz naderwanego kabelka od żarówki długich świateł. U mnie tak było z przeciwmgielnym i objaw był podobny.
0 x
Chevy Caprice Wagon '88
_______________________
Ex: Volvo 945 B230FK '98
Ex: Volvo 945 B200F '94
Ex: Volvo 945 B230FK '97
Ex: Volvo 945 B200F '93
Ex: MB W123 240D '78
Ex: Oldsmobile Delta 88 Royale '84
Ex: MB W123 240D '84
Ex: Chevy Caprice Wagon '86

xjtdi
Posty: 1065
Rejestracja: 31 października 2016, 13:48

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: xjtdi » 15 września 2017, 10:11

fullsize pisze:Sprawdź, czy nie masz naderwanego kabelka od żarówki długich świateł. U mnie tak było z przeciwmgielnym i objaw był podobny.

Kable już dokładnie obejrzałem i są ok, co ciekawe objaw dotyczy wszystkich zarówek w tej lampie z wyjątkiem świateł mijania...
0 x


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości