Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Wszystko co dotyczy zwykłego utrzymania auta w fabrycznej specyfikacji
Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 1885
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: dom?n » 07 czerwca 2018, 13:03

Sprawdź po zdjęciach które zalinkowałem, różnią się wizualnie dość wyraźnie.
0 x
'79 volvo 242 DL · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą

re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D

Awatar użytkownika
Boa1982
Posty: 168
Rejestracja: 30 października 2014, 22:10
Lokalizacja: Luboń
Kontaktowanie:

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: Boa1982 » 07 czerwca 2018, 13:26

dom?n pisze:Sprawdź po zdjęciach które zalinkowałem, różnią się wizualnie dość wyraźnie.

Sorry, nie zauważyłem hotlinków ;)
Dzięki, mam B230E 8-)
0 x

xjtdi
Posty: 320
Rejestracja: 31 października 2016, 13:48

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: xjtdi » 07 czerwca 2018, 13:50

Boa1982 pisze:Skomplikowane takie naprawy manualnego szybra :?: :roll:

Skomplikowane może nie ale żeby to zrobić to trzeba go zdemontować z auta a do tego trzeba wyciągnąć podsufitkę. O ile w moim kombi nie było z tym problemu to w sedanie 744 zmieniałem kiedyś podsufitkę i co się nakombinowałem, żeby ją w jednym kawałku tam wcisnąć to klękajcie narody...
0 x

Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 2086
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: endriugto » 07 czerwca 2018, 15:02

Boa1982 pisze:
dom?n pisze:
Boa1982 pisze:Volvo 744 '87 silnik 2.3 (83kW w dowodzie), to które dokładnie oznaczenie :?: B230E :?:


Zależy jaki masz wtrysk. Jeśli LH-Jetronic to B230F, jeśli K-Jetronic to B230E. Gaźnikowe były oznaczane jako B230K.

Domin, gdzie sprawdzić czy to LH, czy K :?:


Jeszcze jedno pytanie, mam manualny szyber. W pozycję uchylną da się pokręcić bez problemu, ale cięzko się domyka. Natomiast przy zakupie sprzedawca powiedział, że w pozycję chowającą nie otwierał nigdy, bo wydaje się mu, że coś tam jest do naprawy...
Skomplikowane takie naprawy manualnego szybra :?: :roll:

Gdzieś w Luboniu jest jakiś spec od szyberdachów.
0 x

Awatar użytkownika
fonderal
Posty: 619
Rejestracja: 09 października 2014, 10:10
Lokalizacja: WK i WL

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: fonderal » 07 czerwca 2018, 15:06

dom?n pisze:
Boa1982 pisze:Volvo 744 '87 silnik 2.3 (83kW w dowodzie), to które dokładnie oznaczenie :?: B230E :?:


Zależy jaki masz wtrysk. Jeśli LH-Jetronic to B230F, jeśli K-Jetronic to B230E. Gaźnikowe były oznaczane jako B230K.

Ja tam się nie znam, ale czy te zdjęcia nie powinny być opisane odwrotnie? ;)

Boa1982, siódma i ósma cyfra w VINie opisuje silnik. Jeśli nikt nie przeszczepiał, to w serii 700 i 900 będzie jak niżej:
20 = B200G
21 = B200FT
22 = B200GT
25 = 204FT
27 = B200F
74 = D24TIC
80 = B230G
81 = B230FK
82 = B230GT W/O EGR, W/O TWC
83 = B230FD Pulsair + EGR
84 = B230GK
85 = B230FB
86 = B230FT EGR, TWC
87 = B230FT W/O EGR, TWC
88 = B230F
92 = B6244S
93 = B6254S EGR, TWC
95 = B6304S TWC
96 = B6304S TWC
98 = B6304GS W/O TWC
99 = B6254S W/O EGR, W/O TWC
0 x

Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 2086
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: endriugto » 07 czerwca 2018, 15:11

fonderal pisze:
dom?n pisze:
Boa1982 pisze:Volvo 744 '87 silnik 2.3 (83kW w dowodzie), to które dokładnie oznaczenie :?: B230E :?:


Zależy jaki masz wtrysk. Jeśli LH-Jetronic to B230F, jeśli K-Jetronic to B230E. Gaźnikowe były oznaczane jako B230K.

Ja tam się nie znam, ale czy te zdjęcia nie powinny być opisane odwrotnie? ;)

Boa1982, siódma i ósma cyfra w VINie opisuje silnik. Jeśli nikt nie przeszczepiał, to w serii 700 i 900 będzie jak niżej:
20 = B200G
21 = B200FT
22 = B200GT
25 = 204FT
27 = B200F
74 = D24TIC
80 = B230G
81 = B230FK
82 = B230GT W/O EGR, W/O TWC
83 = B230FD Pulsair + EGR
84 = B230GK
85 = B230FB
86 = B230FT EGR, TWC
87 = B230FT W/O EGR, TWC
88 = B230F
92 = B6244S
93 = B6254S EGR, TWC
95 = B6304S TWC
96 = B6304S TWC
98 = B6304GS W/O TWC
99 = B6254S W/O EGR, W/O TWC

Co to jest ten wynalazek 83 i czym to się różni od standardowego 88? (niby mam to w 745)
0 x

Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 2086
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: endriugto » 07 czerwca 2018, 15:12

fonderal pisze:
dom?n pisze:
Boa1982 pisze:Volvo 744 '87 silnik 2.3 (83kW w dowodzie), to które dokładnie oznaczenie :?: B230E :?:


Zależy jaki masz wtrysk. Jeśli LH-Jetronic to B230F, jeśli K-Jetronic to B230E. Gaźnikowe były oznaczane jako B230K.

Ja tam się nie znam, ale czy te zdjęcia nie powinny być opisane odwrotnie? ;)

Boa1982, siódma i ósma cyfra w VINie opisuje silnik. Jeśli nikt nie przeszczepiał, to w serii 700 i 900 będzie jak niżej:
20 = B200G
21 = B200FT
22 = B200GT
25 = 204FT
27 = B200F
74 = D24TIC
80 = B230G
81 = B230FK
82 = B230GT W/O EGR, W/O TWC
83 = B230FD Pulsair + EGR
84 = B230GK
85 = B230FB
86 = B230FT EGR, TWC
87 = B230FT W/O EGR, TWC
88 = B230F
92 = B6244S
93 = B6254S EGR, TWC
95 = B6304S TWC
96 = B6304S TWC
98 = B6304GS W/O TWC
99 = B6254S W/O EGR, W/O TWC

Masz może też taką rozpiskę do serii 200? Byłbym wdzięczny :)
0 x

Awatar użytkownika
Boa1982
Posty: 168
Rejestracja: 30 października 2014, 22:10
Lokalizacja: Luboń
Kontaktowanie:

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: Boa1982 » 07 czerwca 2018, 15:23

endriugto pisze:
Boa1982 pisze:
Jeszcze jedno pytanie, mam manualny szyber. W pozycję uchylną da się pokręcić bez problemu, ale cięzko się domyka. Natomiast przy zakupie sprzedawca powiedział, że w pozycję chowającą nie otwierał nigdy, bo wydaje się mu, że coś tam jest do naprawy...
Skomplikowane takie naprawy manualnego szybra :?: :roll:

Gdzieś w Luboniu jest jakiś spec od szyberdachów.

Nie chodzi Ci przypadkiem o Solar Wind z Komornik

fonderal pisze:Boa1982, siódma i ósma cyfra w VINie opisuje silnik. Jeśli nikt nie przeszczepiał, to w serii 700 i 900 będzie jak niżej:
/.../
88 = B230F
/.../

Czyli wychodzi na to, że mam B230F, to elektroniczny prawda :?:

Mój VIN YV1744882H2168823
Co jeszcze ciekawego możesz mi z niego odczytać :?:
0 x

Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 2086
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: endriugto » 07 czerwca 2018, 15:34

Boa1982 pisze:
endriugto pisze:
Boa1982 pisze:
Jeszcze jedno pytanie, mam manualny szyber. W pozycję uchylną da się pokręcić bez problemu, ale cięzko się domyka. Natomiast przy zakupie sprzedawca powiedział, że w pozycję chowającą nie otwierał nigdy, bo wydaje się mu, że coś tam jest do naprawy...
Skomplikowane takie naprawy manualnego szybra :?: :roll:

Gdzieś w Luboniu jest jakiś spec od szyberdachów.

Nie chodzi Ci przypadkiem o Solar Wind z Komornik

fonderal pisze:Boa1982, siódma i ósma cyfra w VINie opisuje silnik. Jeśli nikt nie przeszczepiał, to w serii 700 i 900 będzie jak niżej:
/.../
88 = B230F
/.../

Czyli wychodzi na to, że mam B230F, to elektroniczny prawda :?:

Mój VIN YV1744882H2168823
Co jeszcze ciekawego możesz mi z niego odczytać :?:

Sam se odczytaj. Będzie satysfakcja :)
http://www.swedishbricks.net/700900FAQ/ ... Data1.html
0 x

Awatar użytkownika
Boa1982
Posty: 168
Rejestracja: 30 października 2014, 22:10
Lokalizacja: Luboń
Kontaktowanie:

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: Boa1982 » 07 czerwca 2018, 15:42

endriugto pisze:
Boa pisze:Mój VIN YV1744882H2168823
Co jeszcze ciekawego możesz mi z niego odczytać :?:

Sam se odczytaj. Będzie satysfakcja :)
http://www.swedishbricks.net/700900FAQ/ ... Data1.html

Wg tego dekodera coś mi nie pasuje...
0 x


Wróć do „Bieżąca obsługa aut”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość