Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Źródła powiadają, że w dziewięćsetkach były od początku, od 91.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Jarku - dzięki.fonderal pisze:Źródła powiadają, że w dziewięćsetkach były od początku, od 91.
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Szybkie pytania:
Jaki rozrząd? B230fk, okrągłe zęby na pasku,
Jakie świece do 531 + B230fk?
Jaka pompa wody?
Co jeszcze warto wymienić z silnikowych rzeczy przy okazji?
Jaki rozrząd? B230fk, okrągłe zęby na pasku,
Jakie świece do 531 + B230fk?
Jaka pompa wody?
Co jeszcze warto wymienić z silnikowych rzeczy przy okazji?
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Kopułke rozdzielacza
Wysłane z mojego HTC One A9s przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego HTC One A9s przy użyciu Tapatalka
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Wymienić wszystko co się da, kupić dobre = nie tanie, pozatym wszystkie uszczelnienia silnika, pokusiłbym się o wymianę oringów na pompie oleju, oringu na odmie itd. Im więcej zrobisz teraz tym mniej plam będzie zostawiał po swapie.Plati pisze:Szybkie pytania:
Jaki rozrząd? B230fk, okrągłe zęby na pasku,
Jakie świece do 531 + B230fk?
Jaka pompa wody?
Co jeszcze warto wymienić z silnikowych rzeczy przy okazji?
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
89' 744 B234F
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Tak, chcę zrobić jak najwięcej się da teraz. Kwestia co z jakich marek wybrać. Nie chcę kupować dla sztuki, szkoda roboty. Jak robić to konkretnie. Dlatego pytam. Jakie jest oznaczenie OEM paska z okrągłymi zębami? Bo nigdzie nie ma opisu czy pasek ma kwadratowe zęby czy okrągłe. No i oczywiście wszystkie paski pasują do wszystkich redblocków - także ciężko określić :/V945turbo pisze:Wymienić wszystko co się da, kupić dobre = nie tanie, pozatym wszystkie uszczelnienia silnika, pokusiłbym się o wymianę oringów na pompie oleju, oringu na odmie itd. Im więcej zrobisz teraz tym mniej plam będzie zostawiał po swapie.Plati pisze:Szybkie pytania:
Jaki rozrząd? B230fk, okrągłe zęby na pasku,
Jakie świece do 531 + B230fk?
Jaka pompa wody?
Co jeszcze warto wymienić z silnikowych rzeczy przy okazji?
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Pytanie. Czemu po wyjęciu, wyczyszczeniu styków w akumulatorze i włożeniu wywala bezpiecznik od zegara, centralnego i oświetlenia deski w 240? Pierwszy raz wywaliło w momencie podłączania aku po wyczyszczeniu klem (na klemie - pojawia się siarka, nie wiem czemu :/), potem wymieniłem bezpiecznik, auto stało 2 dni wszystko było ok. Dzisiaj rano jechałem wszystko działało, zaparkowałem auto ok. 9:45, zegarek denata wskazywał ok 10:10 jako moment przepalenia się bezpiecznika. Bezpiecznik to oczywiście 8A. Jakieś pomysły? Inna sprawa to ta siarka, jak mogę temu zaradzić? Czyściłem klemy w niedzielę, teraz na śrubie już jest delikatny białawy nalot.
0 x
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3037
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Z tego co wymieniłeś tylko zegar chodzi bez Twojej obecności i kluczyka w stacyjce / zamku. Może jakieś spięcia w zegarach? Masz duży zegarek zamiast obrotomierza czy mały na środkowej konsoli? Może zacieka tam jakaś woda? Czy wywala bezpiecznik jak jest wilgotno w powietrzu czy to nieistotne?jinx pisze:Pytanie. Czemu po wyjęciu, wyczyszczeniu styków w akumulatorze i włożeniu wywala bezpiecznik od zegara, centralnego i oświetlenia deski w 240? Pierwszy raz wywaliło w momencie podłączania aku po wyczyszczeniu klem (na klemie - pojawia się siarka, nie wiem czemu :/), potem wymieniłem bezpiecznik, auto stało 2 dni wszystko było ok. Dzisiaj rano jechałem wszystko działało, zaparkowałem auto ok. 9:45, zegarek denata wskazywał ok 10:10 jako moment przepalenia się bezpiecznika. Bezpiecznik to oczywiście 8A. Jakieś pomysły?
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Mam duży zegar zamiast obrotomierza. Tego dnia kiedy wywaliło przy wyjęciu aku było sucho i słonecznie, podobnie teraz w tym tygodniu od kilku dni było sucho i 12 stopni, także raczej nie ta kwestia. Ale chyba problem został zidentyfikowany, jako że jest to też bezpiecznik od radia, które było wyjęte przez poprzedniego bo wywalało bezpieczniki. Kable które ktoś przerabiał pod nowsze radio są w kilku miejscach połamane i robią spięcia jak sądzę.dom?n pisze:
Z tego co wymieniłeś tylko zegar chodzi bez Twojej obecności i kluczyka w stacyjce / zamku. Może jakieś spięcia w zegarach? Masz duży zegarek zamiast obrotomierza czy mały na środkowej konsoli? Może zacieka tam jakaś woda? Czy wywala bezpiecznik jak jest wilgotno w powietrzu czy to nieistotne?
EDIT: Byłem przed chwilą sprawdzić, wszystko działa jak trzeba, a od kilku godzin pada/mży. Poza tym jak pisałem, od sierpnia kiedy zostało wyjęte radio do momentu odłączenia i podłączenia aku problem nie występował. Będę badał temat, jak pojawi się to 3 raz to zacznę się martwić mocno A w międzyczasie wesołych świąt wszystkim!
0 x