Panowie temat nakrętek do szpilek w 240
Mam dużo sprzecznych informacji i już sam nie wiem.
Czy w 240 nakrętki szpilek kół do M12 czy 1/2 cala?
Maciek Twierdzi że 1/2 cala, ale pisał mi że wchodziły z lekkim luzem i niszczyły gwint... Lekki luz wskazywałby że 1/2 cala (czyli 12,7 mm) to jednak delikatnie za dużo. Nie chcę podważać jego wiedzy bo jest dużo większa niż moja ale może ktoś ma jeszcze jskies doświadczenia?
Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
- Maciek4530
- Posty: 1225
- Rejestracja: 07 listopada 2016, 20:12
- Lokalizacja: Zakopane/Kraków
- Kontakt:
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Nie no, ja się nie znam - nie mniej zawsze wszyscy polecali do 240 1/2-20 unf i do takich dwa podejścia miałem (z różnych firm). Efekt był taki że zawsze miały drobny luz będąc wkręconym na większość swojej długości co przyczyniło się do uszkodzenia szpilki. Fabryczne nakrętki Volvo czy to do stalówek przelotowe czy do aluminiowych nieprzelotowe (dedykowane do Scorpius min.) pasują idealnie, bez luzu i nie uszkodziły nawet jednego zwoju na szpilkach...
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Być może wygram tym pytaniem Forumową Nagrodę Darwina ale co mi tam...
do czego służy w 240-tce fioletowy przełącznik na centralnej konsoli? Obok świateł awaryjnych
do czego służy w 240-tce fioletowy przełącznik na centralnej konsoli? Obok świateł awaryjnych
0 x
- Maciek4530
- Posty: 1225
- Rejestracja: 07 listopada 2016, 20:12
- Lokalizacja: Zakopane/Kraków
- Kontakt:
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Do niczego i do wszystkiego. To przycisk do przedlifta, bez piktogramu. U mnie dla przykładu był jak od awaryjnych (poliftowy) bez piktogramu i kiedyś był w jakiś sposób połączony z resztkami alarmu - wywaliłem bo mam inne fajne pstryczki które coś robią Możesz się dowiedzieć rozgrzebując wóz lub wciskając Nie mniej jednak poszukał bym czy ktoś w taki sposób kiedyś lamp nie dokładał bo to częsta przypadłość 240 - wiele z nich ma przyciski dedykowane lub po prostu pierwsze lepsze służące kiedyś za obsługę p.mgielnych lub dalekosiężnych.BASSRIDE pisze:Być może wygram tym pytaniem Forumową Nagrodę Darwina ale co mi tam...
do czego służy w 240-tce fioletowy przełącznik na centralnej konsoli? Obok świateł awaryjnych
EDIT: to że jest koło awaryjnych to żadna wskazówka W biedaku będzie w tamtym miejscu kontrolka awaryjnych, grzanie szyby i zapalniczka a u innego awaryjne będą z brzegu pośród 6 akcesoryjnych pstryczków - fajnie taki zestaw wygląda
2 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
trzeba będzie grzebać, bo jest podłączony i aktywny (zapala się lampka po wciśnięciu) tylko za cholerę nie wiem co aktywujeMaciek4530 pisze:Do niczego i do wszystkiego. To przycisk do przedlifta, bez piktogramu. U mnie dla przykładu był jak od awaryjnych (poliftowy) bez piktogramu i kiedyś był w jakiś sposób połączony z resztkami alarmu - wywaliłem bo mam inne fajne pstryczki które coś robią Możesz się dowiedzieć rozgrzebując wóz lub wciskając Nie mniej jednak poszukał bym czy ktoś w taki sposób kiedyś lamp nie dokładał bo to częsta przypadłość 240 - wiele z nich ma przyciski dedykowane lub po prostu pierwsze lepsze służące kiedyś za obsługę p.mgielnych lub dalekosiężnych.BASSRIDE pisze:Być może wygram tym pytaniem Forumową Nagrodę Darwina ale co mi tam...
do czego służy w 240-tce fioletowy przełącznik na centralnej konsoli? Obok świateł awaryjnych
EDIT: to że jest koło awaryjnych to żadna wskazówka W biedaku będzie w tamtym miejscu kontrolka awaryjnych, grzanie szyby i zapalniczka a u innego awaryjne będą z brzegu pośród 6 akcesoryjnych pstryczków - fajnie taki zestaw wygląda
0 x
- Maciek4530
- Posty: 1225
- Rejestracja: 07 listopada 2016, 20:12
- Lokalizacja: Zakopane/Kraków
- Kontakt:
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
U mnie też się zapalała i nic z niej nie wynikało. Wypiąłem pstryczek i ulokowałem. Kiedyś usunę to razem z resztkami alarmuBASSRIDE pisze:trzeba będzie grzebać, bo jest podłączony i aktywny (zapala się lampka po wciśnięciu) tylko za cholerę nie wiem co aktywujeMaciek4530 pisze:Do niczego i do wszystkiego. To przycisk do przedlifta, bez piktogramu. U mnie dla przykładu był jak od awaryjnych (poliftowy) bez piktogramu i kiedyś był w jakiś sposób połączony z resztkami alarmu - wywaliłem bo mam inne fajne pstryczki które coś robią Możesz się dowiedzieć rozgrzebując wóz lub wciskając Nie mniej jednak poszukał bym czy ktoś w taki sposób kiedyś lamp nie dokładał bo to częsta przypadłość 240 - wiele z nich ma przyciski dedykowane lub po prostu pierwsze lepsze służące kiedyś za obsługę p.mgielnych lub dalekosiężnych.BASSRIDE pisze:Być może wygram tym pytaniem Forumową Nagrodę Darwina ale co mi tam...
do czego służy w 240-tce fioletowy przełącznik na centralnej konsoli? Obok świateł awaryjnych
EDIT: to że jest koło awaryjnych to żadna wskazówka W biedaku będzie w tamtym miejscu kontrolka awaryjnych, grzanie szyby i zapalniczka a u innego awaryjne będą z brzegu pośród 6 akcesoryjnych pstryczków - fajnie taki zestaw wygląda
1 x
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3037
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Zobacz, czy nie masz gdzieś pod zderzakiem resztek instalacji dodatkowych świateł. To chyba najczęściej spotykane.
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 05 listopada 2020, 17:05
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
B200ft m90 1995
Mam pewien problem ze sprzęgłem. Mianowicie po wymianie zestawu (z Luka, tarcza, docisk, łożysko)
zdażyło mi się to już drugi jak nie trzeci raz, że wysprzęglik wychodzi za daleko przez co tłoczek wypada i tracę możliwość wysprzęglenia. Naprawa wysprzęglika to pikuś, ale tu chodzi o to, że się powtarza. Obstawiam, że łożysko jest winowajcą bo sprzedawca coś tam biadolił, że są różne rozmiary tego łożyska. Czy były różne wersje tego łożyska ? Czy może wadliwy docisk ?
Mam pewien problem ze sprzęgłem. Mianowicie po wymianie zestawu (z Luka, tarcza, docisk, łożysko)
zdażyło mi się to już drugi jak nie trzeci raz, że wysprzęglik wychodzi za daleko przez co tłoczek wypada i tracę możliwość wysprzęglenia. Naprawa wysprzęglika to pikuś, ale tu chodzi o to, że się powtarza. Obstawiam, że łożysko jest winowajcą bo sprzedawca coś tam biadolił, że są różne rozmiary tego łożyska. Czy były różne wersje tego łożyska ? Czy może wadliwy docisk ?
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
to, że się świeci, nie znaczy że cokolwiek jest pod niego podłączone.BASSRIDE pisze: trzeba będzie grzebać, bo jest podłączony i aktywny (zapala się lampka po wciśnięciu) tylko za cholerę nie wiem co aktywuje
taka uroda tego przełącznika. jak hebel w dół - to świeci.
1 x
The Saab 900: built like a Merc, safe as a Volvo and so much cooler than a BMW
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Cześć wszystkim, krótkie pytanie - silne stuki na kierownicy przy jeździe po nierównościach (np. bruk, kostka granitowa, etc.).
Obrazowo opisałbym je jakby ktoś walił młotkiem w kolumnę kierownicy.
Amortyzatory na 100% OK, łączniki stabilizatora nowe, wymienione tuleje wahaczy, żadnych luzów na drążkach, etc.
Do głowy przychodzi mi kończąca się maglownica, co Wy na to?
Obrazowo opisałbym je jakby ktoś walił młotkiem w kolumnę kierownicy.
Amortyzatory na 100% OK, łączniki stabilizatora nowe, wymienione tuleje wahaczy, żadnych luzów na drążkach, etc.
Do głowy przychodzi mi kończąca się maglownica, co Wy na to?
0 x
Volvo 964 2.9 R6 (B6304), 1994r.
Instagram: @volvo.960.warsaw
Instagram: @volvo.960.warsaw