Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
a ja mam takie pytanie - czy konserwujecie mechanizm przednich wycieraczek w 940? w moim volvo na przestrzeni kilku lat zerwałem juz dwie linki i musialem wymieniac na uzywki. Może gdybym odpowiednio smarował konserwował to wytrzymałoby dłuzej??
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Jak w mojej 940 strzeliły linki to przed montażem drugiego mechanizmu porządnie go wyczyściłem brake cleanerem (sporo syfu) a następnie bardzo dokładnie rozprowadziłem na wszystkich elementach smar do łożysk. Wycieraczki chodziły płynniej, szybciej i myślę, że prędko się nic nie urwie.marten pisze:a ja mam takie pytanie - czy konserwujecie mechanizm przednich wycieraczek w 940? w moim volvo na przestrzeni kilku lat zerwałem juz dwie linki i musialem wymieniac na uzywki. Może gdybym odpowiednio smarował konserwował to wytrzymałoby dłuzej??
1 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Sorki, że dopiero teraz, wielkie dzięki, bardzo przydatne!ijon pisze:Pierwsze słyszę o takim systemie, ale może pomogę, bo kiedy tak z głupia frant wpisałem go w Skandixa to znalazłem take cuś:czk pisze:Właśnie analizuję temat i zdaje się to prosta robota. Większy problem mam z elementami systemu puls-air, a konkretnie jak zaślepić dodatkowe otwory w głowicy:
https://www.skandix.de/en/spare-parts/a ... r/1038970/
0 x
240 '93,'85 / 940 '94,'94,'95 / Kia Sorento '04 / Citroën XM '95
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Cześć,
dostałem bardzo okazyjnie ładny trzeci rząd siedzeń do 940 wraz z pasami.
Zestaw prawie kompletny, bo brakuje łączników (zdjęcie nr 1).
1. Wiem, że szansa jest malutka na to, ale czy mógłby ktoś mi pomierzyć tę część? Będę ją dorabiał, ale wolałbym się oprzeć na faktycznych wymiarach i skosach oryginału. Musi to wyglądać w miarę oryginalnie, by przy legalizacji na 7 osób, którą planuję zrobić przy okazji rejestracji na żółte blachy, nie wyskoczyły dodatkowe problemy. Oczywiście wcześniej odwiedzę firmę robiącą zabudowy, by zrobili/zatwierdzili montaż oryginalnego siedzenia.
2. Modeli siedzeń naliczyłem chyba ze cztery lub pięć, ale pytanie nasuwa mi się takie: w którym roku dolne mocowanie pasów bezpieczeństwa wyemigrowało z podłogi na nadkola? W moim 1991 na nadkolach nie ma nic.
3. Górne mocowanie pasów będzie w dziurach na kratkę bezpieczeństwa, zgadza się?
Na zdjęciu poniżej wrzuciłem tylko wszystko do bagażnika, by zobaczyć, jak to będzie wyglądało i czego brakuje.
dostałem bardzo okazyjnie ładny trzeci rząd siedzeń do 940 wraz z pasami.
Zestaw prawie kompletny, bo brakuje łączników (zdjęcie nr 1).
1. Wiem, że szansa jest malutka na to, ale czy mógłby ktoś mi pomierzyć tę część? Będę ją dorabiał, ale wolałbym się oprzeć na faktycznych wymiarach i skosach oryginału. Musi to wyglądać w miarę oryginalnie, by przy legalizacji na 7 osób, którą planuję zrobić przy okazji rejestracji na żółte blachy, nie wyskoczyły dodatkowe problemy. Oczywiście wcześniej odwiedzę firmę robiącą zabudowy, by zrobili/zatwierdzili montaż oryginalnego siedzenia.
2. Modeli siedzeń naliczyłem chyba ze cztery lub pięć, ale pytanie nasuwa mi się takie: w którym roku dolne mocowanie pasów bezpieczeństwa wyemigrowało z podłogi na nadkola? W moim 1991 na nadkolach nie ma nic.
3. Górne mocowanie pasów będzie w dziurach na kratkę bezpieczeństwa, zgadza się?
Na zdjęciu poniżej wrzuciłem tylko wszystko do bagażnika, by zobaczyć, jak to będzie wyglądało i czego brakuje.
- Załączniki
-
- IMG_5587.jpg (63.07 KiB) Przejrzano 4511 razy
-
- 09.jpg (808.04 KiB) Przejrzano 4511 razy
1 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Napisz dla potomnych jak poszła legalizacja.
1 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Teoria jest taka (po kilku uprzednich telefonach), że mając wszystko oryginalne do tego modelu zlecam firmie XXX (wyspecjalizowanej w zabudowach) lub nawet w ASO montaż sprzętu. Z tą opisaną dokładnie fakturą można zasuwać do urzędu komunikacji i wnioskować o zmianę w dowodzie rejestracyjnym. Ale teoria teorią, a o wnioskach dam znać w roku 2022, bo dopiero wtedy przysługują mi żółte blachy.
2 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Nie wiem, na ile ASO Ci pomoże, bo Volvo nigdy nie legalizowało kombi na 7 miejsc na rynek PL. Ale firma od zabudów powinna być w stanie z palcem w dupiu to zrobić
0 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Spróbuj kupić oryginalne mocowania używane.pmiczka pisze:Teoria jest taka (po kilku uprzednich telefonach), że mając wszystko oryginalne do tego modelu zlecam firmie XXX (wyspecjalizowanej w zabudowach) lub nawet w ASO montaż sprzętu. Z tą opisaną dokładnie fakturą można zasuwać do urzędu komunikacji i wnioskować o zmianę w dowodzie rejestracyjnym. Ale teoria teorią, a o wnioskach dam znać w roku 2022, bo dopiero wtedy przysługują mi żółte blachy.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Hej, jakim momentem dokręcamy śruby dekla zaworów w b230f?
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Haynes ogólnie dla B230 podaje 108 in-lbs czyli ok. 12.2 Nm.zlyzuw pisze:Hej, jakim momentem dokręcamy śruby dekla zaworów w b230f?
2 x
240 '93,'85 / 940 '94,'94,'95 / Kia Sorento '04 / Citroën XM '95