To już spora pomoc! Dzięki, to teraz tylko znaleźć coś więcej o manualnym B230ET (I ewentualnych odbiorcach tego kompa)dom?n pisze:https://easyecu.com/Search?q=0261200022Maciek4530 pisze:Cześć!
Orientuje się ktoś może czy sterownik ze zdjęcia jest faktycznie z 740 Turbo IC?
Czy to prawda że z cewką są kompletem?
Ktoś się orientuje ile to może być warte? Wala mi się pod nogami a niedługo muszę usunąć połowę gratów - zwłaszcza tych nie powiązanych z 240
DSC_3805.JPG
http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=332798
Na drugie pytanie nie znam odpowiedzi.
Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
- Maciek4530
- Posty: 1234
- Rejestracja: 07 listopada 2016, 20:12
- Lokalizacja: Zakopane/Kraków
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Hej, takie turbo cuda do mnie wpadły. Turbina z kolektorem wydechowym, rozdzielacz paliwa kjet do turbo (chyba jest inny?), zegary (na linke) z obrotomierzem i kontrolką „turbo” itp. Będę rozważa sprzedaż, na ile mogę wycenić taki zestaw Ew oddzielne komponenty? Trochę przybrudzone wszystko ale poza tym bdb. Thx
- Załączniki
-
- C089BE4B-6D8D-4939-8BA1-1866BF674712.jpeg (77.7 KiB) Przejrzano 3280 razy
-
- EA61B166-1BE5-4BB9-ACDC-0CA98320CB48.jpeg (102.4 KiB) Przejrzano 3280 razy
-
- B746FFC0-46FC-4391-8B17-BCB3359FF4F3.jpeg (102.33 KiB) Przejrzano 3280 razy
-
- AAD64ED7-BDC4-494E-BE3A-2370FF614C03.jpeg (97.36 KiB) Przejrzano 3280 razy
1 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Czy ma może ktoś z Was zdjęcia z naprawy obudowy tylnej klapy? Chciałbym zobaczyć co i jak, gdyż przez słabe siłowniki klapy lata mi teraz trzecie światło stop...
Jeszcze jedno. Czy Wasze 940 pływają? Mam wrażenie że buja tym tak że lepiej nie mowic... Chciałbym utwardzić ale bez opuszczania auta oraz utraty jakiegoś tam komfortu.
Czy sprężyny przednie od D24TIC są trwarde ze względu na wagę silnika?
Myślę o takim setupie:
przód amortyzatory standard + sprężyny od diesla
tył standardowe sprężyny + Nivomaty. Co sądzicie?
Jeszcze jedno. Czy Wasze 940 pływają? Mam wrażenie że buja tym tak że lepiej nie mowic... Chciałbym utwardzić ale bez opuszczania auta oraz utraty jakiegoś tam komfortu.
Czy sprężyny przednie od D24TIC są trwarde ze względu na wagę silnika?
Myślę o takim setupie:
przód amortyzatory standard + sprężyny od diesla
tył standardowe sprężyny + Nivomaty. Co sądzicie?
0 x
Jest: Volvo S70 TDI 97' 940 Classic 98'+ S90 D5 AWD 20'
Było: FSO Polonez 2000, BMW E-28 520i, Citroen C5 X7,
Było: FSO Polonez 2000, BMW E-28 520i, Citroen C5 X7,
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Co do przodu to jeszcze masz do wyboru sprężyny od 960mk1, whiteblok tez jest ciężki, natomiast tył to może być ciekawy trop bo sam mam 960 mk2 z nivomatami i amortyzatorem kompozytowym grubym od zwykłych amorów i działa to idealnie jak dl mnie.AOW pisze:Czy ma może ktoś z Was zdjęcia z naprawy obudowy tylnej klapy? Chciałbym zobaczyć co i jak, gdyż przez słabe siłowniki klapy lata mi teraz trzecie światło stop...
Jeszcze jedno. Czy Wasze 940 pływają? Mam wrażenie że buja tym tak że lepiej nie mowic... Chciałbym utwardzić ale bez opuszczania auta oraz utraty jakiegoś tam komfortu.
Czy sprężyny przednie od D24TIC są trwarde ze względu na wagę silnika?
Myślę o takim setupie:
przód amortyzatory standard + sprężyny od diesla
tył standardowe sprężyny + Nivomaty. Co sądzicie?
Co do bujania/pływania sprawdź czy w ogóle masz stabilizatory poprzeczne i jakie grube. Było kilka wersji bodajże od 16 do 23mm, znajomy raz też mi zwrócił uwagę że moje auto jest bardzo sztywne a jego to się strasznie przechyla na rondach. Po sprawdzeniu okazało się, że z jego auta ktoś wywalił zupełnie tylny stabilizator poprzeczny i go nie ma. A moje było sztywne bo miałem założone dwa 16mm...
1 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Dzięki za odpowiedź. Z przodu coś jest.. a z tyłu nie patrzyłem. Dobry pomysł na sprężyny od 960. Będę działać jak tylko ogarnę silnik.
0 x
Jest: Volvo S70 TDI 97' 940 Classic 98'+ S90 D5 AWD 20'
Było: FSO Polonez 2000, BMW E-28 520i, Citroen C5 X7,
Było: FSO Polonez 2000, BMW E-28 520i, Citroen C5 X7,
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Witam, czy drzwi z 940 1994 r. podejdą do przedlifta 740 (88 r.)? Są tam jakieś zasadnicze różnice? Szukam info (wątku) ale niestety bez powodzenia....
0 x
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3045
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Będę to robić latem.AOW pisze:Czy ma może ktoś z Was zdjęcia z naprawy obudowy tylnej klapy? Chciałbym zobaczyć co i jak, gdyż przez słabe siłowniki klapy lata mi teraz trzecie światło stop...
Jeszcze jak!AOW pisze:Jeszcze jedno. Czy Wasze 940 pływają?
Jak miałem 240 diesel, to wsadziłem mu na przód sprężyny z benzyniaka żeby był niższy. W drugą stronę może być tak samo: benzyniak ze sprężynami z diesla może stać wyżej. Tego pewnie nie chcesz.AOW pisze:Czy sprężyny przednie od D24TIC są trwarde ze względu na wagę silnika?
Najlepiej mają Ci, którzy nie próbują walczyć z tym kanapowym charakterem 940, ale próbują to polubić
2 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Demontował ktoś może przednie błotniki w 240? Wystarczy tylko odkręcić śruby pod maską i zaczep zderzaka czy na coś jeszcze uważać? Dzięki
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
podejda p&ppopulus pisze:Witam, czy drzwi z 940 1994 r. podejdą do przedlifta 740 (88 r.)? Są tam jakieś zasadnicze różnice? Szukam info (wątku) ale niestety bez powodzenia....
1 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Sprężyny z diesla sobie odpuść, bedzie twardo ale też przód bardzo w górę pójdzie.AOW pisze:Czy ma może ktoś z Was zdjęcia z naprawy obudowy tylnej klapy? Chciałbym zobaczyć co i jak, gdyż przez słabe siłowniki klapy lata mi teraz trzecie światło stop...
Jeszcze jedno. Czy Wasze 940 pływają? Mam wrażenie że buja tym tak że lepiej nie mowic... Chciałbym utwardzić ale bez opuszczania auta oraz utraty jakiegoś tam komfortu.
Czy sprężyny przednie od D24TIC są trwarde ze względu na wagę silnika?
Myślę o takim setupie:
przód amortyzatory standard + sprężyny od diesla
tył standardowe sprężyny + Nivomaty. Co sądzicie?
Jakiś czas tak jeździłem, prowadzi sie dobrze ale wygląda śmiesznie
Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka
1 x