Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Wszystko co dotyczy zwykłego utrzymania auta w fabrycznej specyfikacji
Awatar użytkownika
Maciek4530
Posty: 1236
Rejestracja: 07 listopada 2016, 20:12
Lokalizacja: Zakopane/Kraków

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Maciek4530 »

monter87 pisze:Od czegoś trzeba zacząć a ze starym gratem to nigdy nic nie wiadomo.
Sam drugi tydzień walczę z zalewającym się silnikiem, życie z volvo to jedna wielka przygoda Obrazek

Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka
W sumie dalej o tym myślę i stwierdzam że przy do hamowaniu z prędkości 30km/h pojawia się ciągły pisk pochodzący z przodu co w sumie wskazywało by na wibracje tarczy/klocka a to prowadzi do uszkodzenia tarczy... Zaglądnę, zobaczę - z jednej strony chciałbym aby to było to (zakup kolejnego zestawu mimo że teraz były podobno te lepsze Brembo...) z drugiej zdziwił bym się abym je uszkodził w tak nie nasilony sposób... Sam już nie wiem.
0 x
Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 3655
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: endriugto »

Poszukaj warsztatu który przetacza tarcze na aucie.
Co do wibracji to wcale nie byłbym taki pewien czy to przód. Odczucie krzywych tylnych tarcz wychodzi właśnie przy większych prędkościach jak hamujesz mocniej. Sprawdź bicie tylnych piast ;)
1 x
michlacz231
Posty: 26
Rejestracja: 14 października 2018, 15:49

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: michlacz231 »

Witam, szybkie pytanie, ktoś się bawił w 17 do 740 ? Jaki rozmiar dystansów będę potrzebował na 17 z oponą 225?
0 x
Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 3045
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: dom?n »

michlacz231 pisze:Witam, szybkie pytanie, ktoś się bawił w 17 do 740 ? Jaki rozmiar dystansów będę potrzebował na 17 z oponą 225?
Bez ET nie sposób odpowiedzieć na to pytanie.
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D
michlacz231
Posty: 26
Rejestracja: 14 października 2018, 15:49

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: michlacz231 »

dom?n pisze:
michlacz231 pisze:Witam, szybkie pytanie, ktoś się bawił w 17 do 740 ? Jaki rozmiar dystansów będę potrzebował na 17 z oponą 225?
Bez ET nie sposób odpowiedzieć na to pytanie.
A tak zapomniałem, et 35, felga 7.5 cala
0 x
Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 3655
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: endriugto »

michlacz231 pisze:
dom?n pisze:
michlacz231 pisze:Witam, szybkie pytanie, ktoś się bawił w 17 do 740 ? Jaki rozmiar dystansów będę potrzebował na 17 z oponą 225?
Bez ET nie sposób odpowiedzieć na to pytanie.
A tak zapomniałem, et 35, felga 7.5 cala
Polecam stronkę willtheyfit.com
0 x
Awatar użytkownika
V945turbo
Posty: 784
Rejestracja: 16 listopada 2014, 23:09
Lokalizacja: Lublin/ Piaski

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: V945turbo »

michlacz231 pisze:
dom?n pisze:
michlacz231 pisze:Witam, szybkie pytanie, ktoś się bawił w 17 do 740 ? Jaki rozmiar dystansów będę potrzebował na 17 z oponą 225?
Bez ET nie sposób odpowiedzieć na to pytanie.
A tak zapomniałem, et 35, felga 7.5 cala
Przy takim wąskim kole 10mm powinno wystarczyć.
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3080
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sinuspi »

Maciek4530 pisze:
monter87 pisze:Od czegoś trzeba zacząć a ze starym gratem to nigdy nic nie wiadomo.
Sam drugi tydzień walczę z zalewającym się silnikiem, życie z volvo to jedna wielka przygoda Obrazek

Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka
W sumie dalej o tym myślę i stwierdzam że przy do hamowaniu z prędkości 30km/h pojawia się ciągły pisk pochodzący z przodu co w sumie wskazywało by na wibracje tarczy/klocka a to prowadzi do uszkodzenia tarczy... Zaglądnę, zobaczę - z jednej strony chciałbym aby to było to (zakup kolejnego zestawu mimo że teraz były podobno te lepsze Brembo...) z drugiej zdziwił bym się abym je uszkodził w tak nie nasilony sposób... Sam już nie wiem.
Temat jest dość szeroki.
Wibracje mogą pochodzić od opon, piasty, przekładni, felgi a nawet od tłoczka zacisku jak i jego samego....
Po przeczytaniu treści Twojego opisu zajrzałbym do zacisków.
Wszystkie 4 tłoczki muszą poruszać się płynnie a prowadnice klocków muszą być symetryczne i czyste tak samo jak miejsce osadzenia do zwrotnicy.
Mierzenie bicia tarczy może być złudne co do przyczyny jej nieosiowego obrotu. Przy zacinającym się tłoczku są widoczne ślady na tarczy od klocka hamulcowego. Jeżeli pedał przy hamowaniu Ci pulsuje a tarcza nie wykazuje bicia to winny jest tłoczek.
2 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Awatar użytkownika
Maciek4530
Posty: 1236
Rejestracja: 07 listopada 2016, 20:12
Lokalizacja: Zakopane/Kraków

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Maciek4530 »

Cześć!

Orientuje się ktoś może czy sterownik ze zdjęcia jest faktycznie z 740 Turbo IC?
Czy to prawda że z cewką są kompletem?
Ktoś się orientuje ile to może być warte? Wala mi się pod nogami a niedługo muszę usunąć połowę gratów - zwłaszcza tych nie powiązanych z 240 :)
DSC_3805.JPG
DSC_3805.JPG (313.6 KiB) Przejrzano 3150 razy
0 x
Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 3045
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: dom?n »

Maciek4530 pisze:Cześć!

Orientuje się ktoś może czy sterownik ze zdjęcia jest faktycznie z 740 Turbo IC?
Czy to prawda że z cewką są kompletem?
Ktoś się orientuje ile to może być warte? Wala mi się pod nogami a niedługo muszę usunąć połowę gratów - zwłaszcza tych nie powiązanych z 240 :)
DSC_3805.JPG
https://easyecu.com/Search?q=0261200022
http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=332798

Na drugie pytanie nie znam odpowiedzi.
1 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D
ODPOWIEDZ