W sumie dalej o tym myślę i stwierdzam że przy do hamowaniu z prędkości 30km/h pojawia się ciągły pisk pochodzący z przodu co w sumie wskazywało by na wibracje tarczy/klocka a to prowadzi do uszkodzenia tarczy... Zaglądnę, zobaczę - z jednej strony chciałbym aby to było to (zakup kolejnego zestawu mimo że teraz były podobno te lepsze Brembo...) z drugiej zdziwił bym się abym je uszkodził w tak nie nasilony sposób... Sam już nie wiem.monter87 pisze:Od czegoś trzeba zacząć a ze starym gratem to nigdy nic nie wiadomo.
Sam drugi tydzień walczę z zalewającym się silnikiem, życie z volvo to jedna wielka przygoda
Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka
Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
- Maciek4530
- Posty: 1236
- Rejestracja: 07 listopada 2016, 20:12
- Lokalizacja: Zakopane/Kraków
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Poszukaj warsztatu który przetacza tarcze na aucie.
Co do wibracji to wcale nie byłbym taki pewien czy to przód. Odczucie krzywych tylnych tarcz wychodzi właśnie przy większych prędkościach jak hamujesz mocniej. Sprawdź bicie tylnych piast
Co do wibracji to wcale nie byłbym taki pewien czy to przód. Odczucie krzywych tylnych tarcz wychodzi właśnie przy większych prędkościach jak hamujesz mocniej. Sprawdź bicie tylnych piast
1 x
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 14 października 2018, 15:49
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Witam, szybkie pytanie, ktoś się bawił w 17 do 740 ? Jaki rozmiar dystansów będę potrzebował na 17 z oponą 225?
0 x
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3045
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Bez ET nie sposób odpowiedzieć na to pytanie.michlacz231 pisze:Witam, szybkie pytanie, ktoś się bawił w 17 do 740 ? Jaki rozmiar dystansów będę potrzebował na 17 z oponą 225?
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 14 października 2018, 15:49
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
A tak zapomniałem, et 35, felga 7.5 caladom?n pisze:Bez ET nie sposób odpowiedzieć na to pytanie.michlacz231 pisze:Witam, szybkie pytanie, ktoś się bawił w 17 do 740 ? Jaki rozmiar dystansów będę potrzebował na 17 z oponą 225?
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Polecam stronkę willtheyfit.commichlacz231 pisze:A tak zapomniałem, et 35, felga 7.5 caladom?n pisze:Bez ET nie sposób odpowiedzieć na to pytanie.michlacz231 pisze:Witam, szybkie pytanie, ktoś się bawił w 17 do 740 ? Jaki rozmiar dystansów będę potrzebował na 17 z oponą 225?
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Przy takim wąskim kole 10mm powinno wystarczyć.michlacz231 pisze:A tak zapomniałem, et 35, felga 7.5 caladom?n pisze:Bez ET nie sposób odpowiedzieć na to pytanie.michlacz231 pisze:Witam, szybkie pytanie, ktoś się bawił w 17 do 740 ? Jaki rozmiar dystansów będę potrzebował na 17 z oponą 225?
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
89' 744 B234F
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Temat jest dość szeroki.Maciek4530 pisze:W sumie dalej o tym myślę i stwierdzam że przy do hamowaniu z prędkości 30km/h pojawia się ciągły pisk pochodzący z przodu co w sumie wskazywało by na wibracje tarczy/klocka a to prowadzi do uszkodzenia tarczy... Zaglądnę, zobaczę - z jednej strony chciałbym aby to było to (zakup kolejnego zestawu mimo że teraz były podobno te lepsze Brembo...) z drugiej zdziwił bym się abym je uszkodził w tak nie nasilony sposób... Sam już nie wiem.monter87 pisze:Od czegoś trzeba zacząć a ze starym gratem to nigdy nic nie wiadomo.
Sam drugi tydzień walczę z zalewającym się silnikiem, życie z volvo to jedna wielka przygoda
Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka
Wibracje mogą pochodzić od opon, piasty, przekładni, felgi a nawet od tłoczka zacisku jak i jego samego....
Po przeczytaniu treści Twojego opisu zajrzałbym do zacisków.
Wszystkie 4 tłoczki muszą poruszać się płynnie a prowadnice klocków muszą być symetryczne i czyste tak samo jak miejsce osadzenia do zwrotnicy.
Mierzenie bicia tarczy może być złudne co do przyczyny jej nieosiowego obrotu. Przy zacinającym się tłoczku są widoczne ślady na tarczy od klocka hamulcowego. Jeżeli pedał przy hamowaniu Ci pulsuje a tarcza nie wykazuje bicia to winny jest tłoczek.
2 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
- Maciek4530
- Posty: 1236
- Rejestracja: 07 listopada 2016, 20:12
- Lokalizacja: Zakopane/Kraków
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Cześć!
Orientuje się ktoś może czy sterownik ze zdjęcia jest faktycznie z 740 Turbo IC?
Czy to prawda że z cewką są kompletem?
Ktoś się orientuje ile to może być warte? Wala mi się pod nogami a niedługo muszę usunąć połowę gratów - zwłaszcza tych nie powiązanych z 240
Orientuje się ktoś może czy sterownik ze zdjęcia jest faktycznie z 740 Turbo IC?
Czy to prawda że z cewką są kompletem?
Ktoś się orientuje ile to może być warte? Wala mi się pod nogami a niedługo muszę usunąć połowę gratów - zwłaszcza tych nie powiązanych z 240
0 x
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3045
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
https://easyecu.com/Search?q=0261200022Maciek4530 pisze:Cześć!
Orientuje się ktoś może czy sterownik ze zdjęcia jest faktycznie z 740 Turbo IC?
Czy to prawda że z cewką są kompletem?
Ktoś się orientuje ile to może być warte? Wala mi się pod nogami a niedługo muszę usunąć połowę gratów - zwłaszcza tych nie powiązanych z 240
DSC_3805.JPG
http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=332798
Na drugie pytanie nie znam odpowiedzi.
1 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW