Nie działały mi w Złotym Cielcu (945 '95) klaksony oraz nie odbijały kierunkowskazy. Po zdjęciu kierownicy okazało się, że rozwiązaniem problemu są oringi podłożone pod sprężynkę kontaktową (klakson) i mocowanie wajchy (kierunkowskazów). Niby problem załatwiony, ale czy to aby nie znaczy, że mam coś nie tak z kierownicą i jest nie do końca wciśnięta na miejsce?
Nie wiem czy dokładnie widać na foto, ale jeszcze trochę ząbków wystaje - ale próbowałem wcisnąć, próbowałem śrubą docisnąć - i nic.
Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
- Maciek4530
- Posty: 1228
- Rejestracja: 07 listopada 2016, 20:12
- Lokalizacja: Zakopane/Kraków
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Cześć! W moim 240 nie zwijają się pasy u pasażera i z tyłu - przynajmniej nie same. Jest to związane z dwoma długimi przestojami samochodu. Jak się zabrać za temat? Wystarczy dobrać się do mechanizmu zwijającego i przesmarować wd40 bądź jakimś szpecyfikiem czy to większa sprawa?
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Wystarczy w przypadkach takich woda z delikatnym detergentem przemyć pas.Maciek4530 pisze:Cześć! W moim 240 nie zwijają się pasy u pasażera i z tyłu - przynajmniej nie same. Jest to związane z dwoma długimi przestojami samochodu. Jak się zabrać za temat? Wystarczy dobrać się do mechanizmu zwijającego i przesmarować wd40 bądź jakimś szpecyfikiem czy to większa sprawa?
1 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
- Maciek4530
- Posty: 1228
- Rejestracja: 07 listopada 2016, 20:12
- Lokalizacja: Zakopane/Kraków
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Czy w 240 z końcówki produkcji (poliftach) występowały 2 systemy układów hamulcowych na Griling(przód)/ATE(tył)?. Z tego co wskazuje większość przednie zaciski mają po 2 zaworki pod dwa obwody (także Girling), jednakże w moim wozie 91' ABS oraz na zwrotnicy 92' z wozu z ABS są tożsame zaciski z tylko jednym zaworkiem... Z tego co wyczytałem w Haynes faktycznie są 2 rodzaje samych Girlingów czy cos w ten deseń... Czy pomijając tą różnice (jeśli faktycznie występuje) cała reszta zacisku jest tożsama? Czy może ja mam coś konkretnie pochrzanione z moim wozem... Help :O
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Witam.
Czy konwerter automatu AW 30 z Volvo 960 będzie pasował do AW 71.
Czy konwerter automatu AW 30 z Volvo 960 będzie pasował do AW 71.
0 x
Ktoś kiedyś powiedział, że dawniej auta naprawdę budowano z blachy i stali, drewno było dodatkiem a plastiku używano do wysadzania mostów…
945 B230FB 90r.
945 B230FB 90r.
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 14 października 2018, 15:49
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Witam, po włączeniu 740-stki bywa czasem tak że nie mogę włączyć świateł( tylko postojowe można) ani wycieraczek. Lecz jak auto jakiś czas pochodzi to wszystko wraca do normy. Akumulator ma może rok. Co może być przyczyną ?
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
sprawdz na początku czy to nie wina stacyjki, poruszaj delikatnie kluczykiem. W 240 miałem kiedyś tak, że jak się odpaliło to czasem nie działały wycieraczki radio i nawiew, po cofnieciu kluczyka o dosłownie pół milimetra było git.michlacz231 pisze:Witam, po włączeniu 740-stki bywa czasem tak że nie mogę włączyć świateł( tylko postojowe można) ani wycieraczek. Lecz jak auto jakiś czas pochodzi to wszystko wraca do normy. Akumulator ma może rok. Co może być przyczyną ?
2 x
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 14 października 2018, 15:49
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
O faktycznie działa. Dzięki !zlyzuw pisze:sprawdz na początku czy to nie wina stacyjki, poruszaj delikatnie kluczykiem. W 240 miałem kiedyś tak, że jak się odpaliło to czasem nie działały wycieraczki radio i nawiew, po cofnieciu kluczyka o dosłownie pół milimetra było git.michlacz231 pisze:Witam, po włączeniu 740-stki bywa czasem tak że nie mogę włączyć świateł( tylko postojowe można) ani wycieraczek. Lecz jak auto jakiś czas pochodzi to wszystko wraca do normy. Akumulator ma może rok. Co może być przyczyną ?
A spytam przy okazji, czy ktoś przerabiał może d24t na d24tica?
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Mamy przeskanowane migadło w B204FT, wypluło to:
A2 -> 223
A6 -> 111
A5 -> 342, 421, 421
2-2-3 Idle air control (IAC) valve signal. Faulty or missing signal.
1-1-1 EZK clear/no errors detected.
3-4-2 A/C blocking relay. Signal faulty.
4-3-1 Temperature sensor. Signal missing.
4-2-1 Pressure sensor. Faulty boost pressure.
Objawy - wariują obroty na jałowym, turbo ładuje do 0.3 bara. Padnięty krokowiec i EGTC?
A2 -> 223
A6 -> 111
A5 -> 342, 421, 421
2-2-3 Idle air control (IAC) valve signal. Faulty or missing signal.
1-1-1 EZK clear/no errors detected.
3-4-2 A/C blocking relay. Signal faulty.
4-3-1 Temperature sensor. Signal missing.
4-2-1 Pressure sensor. Faulty boost pressure.
Objawy - wariują obroty na jałowym, turbo ładuje do 0.3 bara. Padnięty krokowiec i EGTC?
0 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Róznica w układzie hamulcowym (ABS vs NonABS) wymusza zmianę typu zacisków przednich.Maciek4530 pisze:Czy w 240 z końcówki produkcji (poliftach) występowały 2 systemy układów hamulcowych na Griling(przód)/ATE(tył)?. Z tego co wskazuje większość przednie zaciski mają po 2 zaworki pod dwa obwody (także Girling), jednakże w moim wozie 91' ABS oraz na zwrotnicy 92' z wozu z ABS są tożsame zaciski z tylko jednym zaworkiem... Z tego co wyczytałem w Haynes faktycznie są 2 rodzaje samych Girlingów czy cos w ten deseń... Czy pomijając tą różnice (jeśli faktycznie występuje) cała reszta zacisku jest tożsama? Czy może ja mam coś konkretnie pochrzanione z moim wozem... Help :O
haynes_układ.png
Te do układu z ABS (po jednym odpowietrzniku) nie są zamienne z tymi bez ABSu.
Tylne niezależnie od producenta są zamienne.
pozdrawiam
sambo
0 x