Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Wszystko co dotyczy zwykłego utrzymania auta w fabrycznej specyfikacji
MarcinS
Posty: 441
Rejestracja: 14 marca 2016, 21:47

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: MarcinS »

Takie pytanie naszło mnie przy chłodnicy: warto przechodzić z wentylatora wisko na elektryczny?
0 x
erni35
Posty: 196
Rejestracja: 13 marca 2017, 00:17

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: erni35 »

MarcinS pisze:Takie pytanie naszło mnie przy chłodnicy: warto przechodzić z wentylatora wisko na elektryczny?
Dokonałem zmiany i jestem zadowolony. Jest przede wszystkim ciszej
0 x
Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 3655
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: endriugto »

erni35 pisze:
MarcinS pisze:Takie pytanie naszło mnie przy chłodnicy: warto przechodzić z wentylatora wisko na elektryczny?
Dokonałem zmiany i jestem zadowolony. Jest przede wszystkim ciszej
Ja bym nigdy nie wymienił. Ten dźwięk i szum to cały urok.
2 x
MarcinS
Posty: 441
Rejestracja: 14 marca 2016, 21:47

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: MarcinS »

Na razie to taka luźna rozkmina przy okazji wymiany chłodnicy. Wisko niby działa. Wentylator kręci się i wyje od razu. :P
Ciekawostka: w styczniu kupowałem chłodnicę, bo przy aucie było czuć płynem i na chłodnicy było widać białawe wykwity z płynu w paru miejscach. Nie miałem warunków na natychmiastową wymianę, więc jeździłem pilnując poziomu płynu. Zima minęła i wyciek też. :P
Dzisiaj jednak zabrałem się za wymianę chłodnicy, oleju z filtrem, filtra powietrza i przedniego simeringu na wale.
0 x
Awatar użytkownika
bnw
Posty: 1283
Rejestracja: 30 lipca 2018, 21:59
Lokalizacja: gdzieś w okolicach Krakowa

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: bnw »

Dzieci moje drogie, ile macie obrotów w turbo redblockach, na piątym piegu/OD, przy, powiedzmy, 100 i 120 km/h? Porównałem sobie dzisiaj to, co się dzieje w Koriolanie i Jaruzelu i coś mi tu śmierdzi i tak, to chyba jest sprzęgło...
0 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 3045
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: dom?n »

W którym roku wiązka elektryczna w 940 zaczęła być fabrycznie wyposażona we wtyczki termometru na deskę rodzielczą?
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D
xjtdi
Posty: 1065
Rejestracja: 31 października 2016, 13:48

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: xjtdi »

dom?n pisze:W którym roku wiązka elektryczna w 940 zaczęła być fabrycznie wyposażona we wtyczki termometru na deskę rodzielczą?
W turbo-kombi z 1995 wiązka była, termometr dołożyłem w pół godziny, w sedanie z stycznia 1993 wtyczek brakowało, rzeźba na dobre popołudnie co by to działało i jakoś wyglądało...
1 x
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3078
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sinuspi »

xjtdi pisze:
dom?n pisze:W którym roku wiązka elektryczna w 940 zaczęła być fabrycznie wyposażona we wtyczki termometru na deskę rodzielczą?
W turbo-kombi z 1995 wiązka była, termometr dołożyłem w pół godziny, w sedanie z stycznia 1993 wtyczek brakowało, rzeźba na dobre popołudnie co by to działało i jakoś wyglądało...
1992 - nie pamiętam styczności z tym rocznikiem
1993 wtyczki są fabryczne w moim egzemplarzu 945
1994r znajdowałem wtyczki czujnika i temp zaślepione taśmą i podwieszone do instalacji elektrycznej.
1 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Awatar użytkownika
zlyzuw
Posty: 297
Rejestracja: 12 grudnia 2018, 16:19
Lokalizacja: Kraków

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: zlyzuw »

Sinuspi pisze:
xjtdi pisze:
dom?n pisze:W którym roku wiązka elektryczna w 940 zaczęła być fabrycznie wyposażona we wtyczki termometru na deskę rodzielczą?
W turbo-kombi z 1995 wiązka była, termometr dołożyłem w pół godziny, w sedanie z stycznia 1993 wtyczek brakowało, rzeźba na dobre popołudnie co by to działało i jakoś wyglądało...
1992 - nie pamiętam styczności z tym rocznikiem
1993 wtyczki są fabryczne w moim egzemplarzu 945
1994r znajdowałem wtyczki czujnika i temp zaślepione taśmą i podwieszone do instalacji elektrycznej.
W mojej byłej 940 z 94r miałem wtyczkę właśnie podwieszoną do instalacji za pomocą taśmy.
0 x
Awatar użytkownika
bnw
Posty: 1283
Rejestracja: 30 lipca 2018, 21:59
Lokalizacja: gdzieś w okolicach Krakowa

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: bnw »

Pytanie do posiadaczy B204FT: jaki macie numer wtryskiwacza benzynowego? Czy macie może do niego resistor packa, czy nie?
0 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
ODPOWIEDZ