Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Wszystko co dotyczy zwykłego utrzymania auta w fabrycznej specyfikacji
MarcinS
Posty: 441
Rejestracja: 14 marca 2016, 21:47

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: MarcinS »

Ja mam kopułkę EPS i palec FACET (albo odwrotnie, nie pamiętam :P) i działa bezproblemowo już jakieś kilkanaście kkm.
0 x
Awatar użytkownika
monter87
Posty: 138
Rejestracja: 18 marca 2018, 09:44
Lokalizacja: Ryki

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: monter87 »

Krótkie pytanie:
Od czego można dopasować szyberdach do Volvo 940?
Bo napewno nie jest to autorska konstrukcja volvo i występuje w innych autach.

Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka
0 x
Awatar użytkownika
kapsel
Posty: 224
Rejestracja: 11 listopada 2015, 20:19

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: kapsel »

Fabryczny? Trudno powiedzieć. Silnik na pewno pasuje z VW passata B3.
1 x
Awatar użytkownika
bnw
Posty: 1283
Rejestracja: 30 lipca 2018, 21:59
Lokalizacja: gdzieś w okolicach Krakowa

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: bnw »

Obawiam się, że płyty szklane/metalowe są jednak robione pod wymiar. Na pewno "blacha" na które jest mocowana podsufitka szyberdachu jest rozwiązana inaczej, niż w rzeczonym Passacie.
0 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
Awatar użytkownika
BulvGL
Posty: 56
Rejestracja: 25 stycznia 2019, 00:31
Lokalizacja: Gliwice

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: BulvGL »

Pytanie:
Podczas ruszania zaczęło coś strzelać z tylnego zawieszenia, zanim będę ogarniał może ktoś coś podpowie. Volvo 960 z ALD.
0 x
Awatar użytkownika
Volvo 745 turbo
Posty: 734
Rejestracja: 04 października 2014, 19:05

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Volvo 745 turbo »

Tuleja pewnie któraś się poddała, jedź na szarpaki, może coś znajdą :)
0 x
Jest 745 87' B230FT USA
Awatar użytkownika
zlyzuw
Posty: 297
Rejestracja: 12 grudnia 2018, 16:19
Lokalizacja: Kraków

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: zlyzuw »

240 B230F 1993 - Wolne obroty 850-900 więc postanowiłem wyczyścić krokowiec, po porządnym wyczyszczeniu obroty po zagrzaniu są na poziomie 1000 (na zimnym 800). Dodam tylko, że testowałem na dwóch krokowcach czystych i efekt taki sam. Przepustnica wyczyszczona, założona na nowej uszczelce, przepływka sprawna i czysta, dolot jest szczelny. Jakieś pomysły?
0 x
Awatar użytkownika
jinx
Posty: 268
Rejestracja: 18 marca 2018, 18:39
Lokalizacja: Poznań

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: jinx »

Dlaczego Volvo 240 z silnikiem D24 nie nazywało się 260? A D20 Volvo 250? #popołudniowerozkminy :D
0 x
Obrazek245 1992 B230F M47
Awatar użytkownika
fonderal
Posty: 1280
Rejestracja: 09 października 2014, 10:10
Lokalizacja: WK i WL

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: fonderal »

Może dlatego, że powiązanie nazwy z liczbą cylindrów było aktualne w serii 100, a w 200 już mniej. 164 miało B30 i żadnego innego, 144 to B18 i B20. Dwusetki na początku trzymały się konwencji, ale ta z czasem się rozmyła. I o ile 260 to V6, o tyle w 1979 roku w 240 diesle rozbiły porządek. A seria 700 to już w ogóle miszmasz pod tym względem.
3 x
Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 3045
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: dom?n »

Ja bym chętnie zobaczył (i usłyszał) to mityczne D20, widziałem je tylko w katalogach :)
2 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D
ODPOWIEDZ