Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Wszystko co dotyczy zwykłego utrzymania auta w fabrycznej specyfikacji
Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 3655
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: endriugto »

Adam_RWD pisze:Czy wszystkie maglownice ze wspomaganiem w serii 200 były jednakowe?
Wg mnie tak ale jeszcze to potwierdź. Robiłem ostatnio regenerację i kupowałem nowe drążki i wychodzi mi że jedna.
1 x
Awatar użytkownika
baron
Posty: 663
Rejestracja: 02 sierpnia 2019, 13:58

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: baron »

endriugto pisze:
Adam_RWD pisze:Czy wszystkie maglownice ze wspomaganiem w serii 200 były jednakowe?
Wg mnie tak ale jeszcze to potwierdź. Robiłem ostatnio regenerację i kupowałem nowe drążki i wychodzi mi że jedna.
CAM i ZF
typ przekładni, z jaką dwuseta wyjechała oryginalnie z fabryki, jest opisany na tabliczce pod maską (tej gdzie jest VIN)
1 x
The Saab 900: built like a Merc, safe as a Volvo and so much cooler than a BMW
Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 3655
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: endriugto »

baron pisze:
endriugto pisze:
Adam_RWD pisze:Czy wszystkie maglownice ze wspomaganiem w serii 200 były jednakowe?
Wg mnie tak ale jeszcze to potwierdź. Robiłem ostatnio regenerację i kupowałem nowe drążki i wychodzi mi że jedna.
CAM i ZF
typ przekładni, z jaką dwuseta wyjechała oryginalnie z fabryki, jest opisany na tabliczce pod maską (tej gdzie jest VIN)
Obie wychodziły że wspomaganiem i bez?
0 x
Awatar użytkownika
baron
Posty: 663
Rejestracja: 02 sierpnia 2019, 13:58

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: baron »

endriugto pisze:
baron pisze:
endriugto pisze: Wg mnie tak ale jeszcze to potwierdź. Robiłem ostatnio regenerację i kupowałem nowe drążki i wychodzi mi że jedna.
CAM i ZF
typ przekładni, z jaką dwuseta wyjechała oryginalnie z fabryki, jest opisany na tabliczce pod maską (tej gdzie jest VIN)
Obie wychodziły że wspomaganiem i bez?
Ano raczej tak - analogicznie jak w pozostałych modelach. Volvo.
Przy czym pisze _raczej_ bo nie mam teraz dostępu do serwisowek, żeby sprawdzić i napisać _na pewno_
0 x
The Saab 900: built like a Merc, safe as a Volvo and so much cooler than a BMW
Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 3655
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: endriugto »

Jak dobrać korek zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodniczego? Są na różne ciśnienia i wszystkie pasują do mojego modelu i silnika... Jak upewnić się że w aucie mam dobry?
0 x
Awatar użytkownika
zlyzuw
Posty: 297
Rejestracja: 12 grudnia 2018, 16:19
Lokalizacja: Kraków

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: zlyzuw »

endriugto pisze:Jak dobrać korek zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodniczego? Są na różne ciśnienia i wszystkie pasują do mojego modelu i silnika... Jak upewnić się że w aucie mam dobry?
240.

B200E '84 - '93 1.5bar
B200F '90 - '93 1.5bar
B200K '84 - '89 0.75 - 0.85bar
B230A '84 - '88 0.65 - 0.85bar
B230E '90 - '93 1.5bar
B230F '87 - '92 1.5bar
B230K '86 - '88 1.5bar

740.

B200K '84 - '89 1.0bar
B200E '88 - '89 0.75bar
B200F '89 - '92 1.0bar
B204F '88 - '91 1.5bar
B200ET '84 - '88 1.5bar
B204GT/FT '89 - '91 1.5bar
B230K '84 - '86 1.0bar
B230KH '87 - '91 1.5bar
B230E '84 - '89 1.0bar
B230F '86 - '91 1.0bar
B234F '88 - '92 1.5bar
B230ET '84 - '89 1.5bar
B230FT/GT '86 - '91 1.5bar
D24T '84 - '91 1.0 - 1.5bar
D24TIC '86 - '91 1.5bar

760.

B23ET/230ET '82 - '90 1.5bar
B230FT/GT '88 - '91 1.5bar
B28E '82 - '86 1.5bar
B280E '86 - 91 1.5bar
B280F '86 - '91 1.5bar

940.

B200F '91 - '95 1.0bar
B204E '91 - '92 1.5bar
B204GT '91 - '98 1.5bar
B204FT '91 - '94 1.5bar
B200FT '91 - '98 1.5bar
B230FB '91 - '95 1.5bar
B230F '91 - '95 1.5bar
B234F '91 - '92 1.5bar
B230FK '95 - '98 1.5bar
B230GT '91 - '94 1.5bar
B230FT '91 - '98 1.5bar
D24T '91 - '93 1.5bar
D24TIC '91 - '96 1.5bar

960, S90, V90.

B6254FS '95 - '98 1.5bar
B6304FS '91 - '98 1.5bar
B6304FS2 '97 - '98 1.5bar
1 x
Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 3655
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: endriugto »

zlyzuw pisze:
endriugto pisze:Jak dobrać korek zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodniczego? Są na różne ciśnienia i wszystkie pasują do mojego modelu i silnika... Jak upewnić się że w aucie mam dobry?
240.

B200E '84 - '93 1.5bar
B200F '90 - '93 1.5bar
B200K '84 - '89 0.75 - 0.85bar
B230A '84 - '88 0.65 - 0.85bar
B230E '90 - '93 1.5bar
B230F '87 - '92 1.5bar
B230K '86 - '88 1.5bar

740.

B200K '84 - '89 1.0bar
B200E '88 - '89 0.75bar
B200F '89 - '92 1.0bar
B204F '88 - '91 1.5bar
B200ET '84 - '88 1.5bar
B204GT/FT '89 - '91 1.5bar
B230K '84 - '86 1.0bar
B230KH '87 - '91 1.5bar
B230E '84 - '89 1.0bar
B230F '86 - '91 1.0bar
B234F '88 - '92 1.5bar
B230ET '84 - '89 1.5bar
B230FT/GT '86 - '91 1.5bar
D24T '84 - '91 1.0 - 1.5bar
D24TIC '86 - '91 1.5bar

760.

B23ET/230ET '82 - '90 1.5bar
B230FT/GT '88 - '91 1.5bar
B28E '82 - '86 1.5bar
B280E '86 - 91 1.5bar
B280F '86 - '91 1.5bar

940.

B200F '91 - '95 1.0bar
B204E '91 - '92 1.5bar
B204GT '91 - '98 1.5bar
B204FT '91 - '94 1.5bar
B200FT '91 - '98 1.5bar
B230FB '91 - '95 1.5bar
B230F '91 - '95 1.5bar
B234F '91 - '92 1.5bar
B230FK '95 - '98 1.5bar
B230GT '91 - '94 1.5bar
B230FT '91 - '98 1.5bar
D24T '91 - '93 1.5bar
D24TIC '91 - '96 1.5bar

960, S90, V90.

B6254FS '95 - '98 1.5bar
B6304FS '91 - '98 1.5bar
B6304FS2 '97 - '98 1.5bar
Dobrze widzę że 740 b230f 1992 nie ma?
0 x
Awatar użytkownika
zlyzuw
Posty: 297
Rejestracja: 12 grudnia 2018, 16:19
Lokalizacja: Kraków

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: zlyzuw »

endriugto pisze:
zlyzuw pisze:
endriugto pisze:Jak dobrać korek zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodniczego? Są na różne ciśnienia i wszystkie pasują do mojego modelu i silnika... Jak upewnić się że w aucie mam dobry?
240.

B200E '84 - '93 1.5bar
B200F '90 - '93 1.5bar
B200K '84 - '89 0.75 - 0.85bar
B230A '84 - '88 0.65 - 0.85bar
B230E '90 - '93 1.5bar
B230F '87 - '92 1.5bar
B230K '86 - '88 1.5bar

740.

B200K '84 - '89 1.0bar
B200E '88 - '89 0.75bar
B200F '89 - '92 1.0bar
B204F '88 - '91 1.5bar
B200ET '84 - '88 1.5bar
B204GT/FT '89 - '91 1.5bar
B230K '84 - '86 1.0bar
B230KH '87 - '91 1.5bar
B230E '84 - '89 1.0bar
B230F '86 - '91 1.0bar
B234F '88 - '92 1.5bar
B230ET '84 - '89 1.5bar
B230FT/GT '86 - '91 1.5bar
D24T '84 - '91 1.0 - 1.5bar
D24TIC '86 - '91 1.5bar

760.

B23ET/230ET '82 - '90 1.5bar
B230FT/GT '88 - '91 1.5bar
B28E '82 - '86 1.5bar
B280E '86 - 91 1.5bar
B280F '86 - '91 1.5bar

940.

B200F '91 - '95 1.0bar
B204E '91 - '92 1.5bar
B204GT '91 - '98 1.5bar
B204FT '91 - '94 1.5bar
B200FT '91 - '98 1.5bar
B230FB '91 - '95 1.5bar
B230F '91 - '95 1.5bar
B234F '91 - '92 1.5bar
B230FK '95 - '98 1.5bar
B230GT '91 - '94 1.5bar
B230FT '91 - '98 1.5bar
D24T '91 - '93 1.5bar
D24TIC '91 - '96 1.5bar

960, S90, V90.

B6254FS '95 - '98 1.5bar
B6304FS '91 - '98 1.5bar
B6304FS2 '97 - '98 1.5bar
Dobrze widzę że 740 b230f 1992 nie ma?
Do 92 wrzuć 1.5bar
0 x
Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 3655
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: endriugto »

zlyzuw pisze:
endriugto pisze:
zlyzuw pisze:
240.

B200E '84 - '93 1.5bar
B200F '90 - '93 1.5bar
B200K '84 - '89 0.75 - 0.85bar
B230A '84 - '88 0.65 - 0.85bar
B230E '90 - '93 1.5bar
B230F '87 - '92 1.5bar
B230K '86 - '88 1.5bar

740.

B200K '84 - '89 1.0bar
B200E '88 - '89 0.75bar
B200F '89 - '92 1.0bar
B204F '88 - '91 1.5bar
B200ET '84 - '88 1.5bar
B204GT/FT '89 - '91 1.5bar
B230K '84 - '86 1.0bar
B230KH '87 - '91 1.5bar
B230E '84 - '89 1.0bar
B230F '86 - '91 1.0bar
B234F '88 - '92 1.5bar
B230ET '84 - '89 1.5bar
B230FT/GT '86 - '91 1.5bar
D24T '84 - '91 1.0 - 1.5bar
D24TIC '86 - '91 1.5bar

760.

B23ET/230ET '82 - '90 1.5bar
B230FT/GT '88 - '91 1.5bar
B28E '82 - '86 1.5bar
B280E '86 - 91 1.5bar
B280F '86 - '91 1.5bar

940.

B200F '91 - '95 1.0bar
B204E '91 - '92 1.5bar
B204GT '91 - '98 1.5bar
B204FT '91 - '94 1.5bar
B200FT '91 - '98 1.5bar
B230FB '91 - '95 1.5bar
B230F '91 - '95 1.5bar
B234F '91 - '92 1.5bar
B230FK '95 - '98 1.5bar
B230GT '91 - '94 1.5bar
B230FT '91 - '98 1.5bar
D24T '91 - '93 1.5bar
D24TIC '91 - '96 1.5bar

960, S90, V90.

B6254FS '95 - '98 1.5bar
B6304FS '91 - '98 1.5bar
B6304FS2 '97 - '98 1.5bar
Dobrze widzę że 740 b230f 1992 nie ma?
Do 92 wrzuć 1.5bar
A nie jest tak że lepiej jakby upuszczało ciśnienie przy mniejszej wartości?
0 x
MarcinS
Posty: 443
Rejestracja: 14 marca 2016, 21:47

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: MarcinS »

Im wyższe ciśnienie tym większe obciążenie (głównie złącz) układu, ale też wyższa temperatura wrzenia chłodziwa.
1 x
ODPOWIEDZ