To zależy jaki most tam siedział, generalnie były 3 generacje mostów w dodatku w wersjach ze szperą (dwa rodzaje LSD lub ALD) lub bez blokady tak wiec kombinacji jest sporo. Generalnie najsłabszy był ten najstarszy 1030, w wersji 1031 i 1041 były już mocniejsze łożyska i grubsze półosie. Oznaczenia były na naklejce na lewej osłonie półosi patrząc od tyłu, oznaczenia z dekla nie wiele wnoszą do tematu. W 86' mogłeś mieć most 1030 lub 1031, chyba, że nasi już tam byli to możesz mieć cokolwiek. Poszukaj naklejki, często nadal tam jest pod grubą warstwą bitexu i innych "konserwantów" jak nie znajdziesz wrzuć zdjęcia głowy mostu od tyłu, po deklu idzie rozpoznać która to seria, generalnie 1030 - stalowy blaszany dekiel, 1031 - aluminiowy niższy z żeberkami przy czujniku, 1041 aluminiowy wyższy.
Z doświadczeń userów do 450NM i 500KM mosty 1041 dawały spokojnie radę, zagadaj do gościa o nicku KIVI na niebieskim forum, tzn. do Kuby z Coobcio Garage, na youtubie i facebooku też znajdziesz kontakt, on Ci powie co i jak.[/quote]
Dzięki serdeczne za szybką i konkretną odpowiedź
Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Pierścień.gruszka2 pisze:Witam .
Jakie jest uszczelnienie po między rurą od silnika , a katalizatorem B230FT uszczelka czy może jakiś pierścień uszczelniający ?
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Coobcio i Kivi to dwie różne osoby. Mają warsztaty obok siebie, KIVI to spec od Volvo, ma hamownie z której Kuba korzysta. Coobcio od Zetek ogólnie Nissanów.xjtdi pisze:zagadaj do gościa o nicku KIVI na niebieskim forum, tzn. do Kuby z Coobcio Garage, na youtubie i facebooku też znajdziesz kontakt, on Ci powie co i jak.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Dzięki Sinuspi
0 x
Ktoś kiedyś powiedział, że dawniej auta naprawdę budowano z blachy i stali, drewno było dodatkiem a plastiku używano do wysadzania mostów…
945 B230FB 90r.
945 B230FB 90r.
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Radyjo w 760 umiera i jeśli nie chcę wracać 1300 km w zupełnej ciszy - to muszę coś tam podłożyć.
Prosiłbym o zerknięcie na zdjęcie i podpowiedź:
1) Czym są te niepodpięte kable;
2) Czy ten typ łącza ma jakąś utartą nazwę, żeby móc kupić przejściówki?
3) Czy dobrze rozumiem, że muszę dostać ramkę/konsolę 2-din?
4) Chciałbym założyć tam SC-811PSS. Czy jeśli spełnię punkty 2 i 3, to czy jeszcze coś niedobrego mnie czeka?
Z góry dziękuję za podpowiedzi.
Prosiłbym o zerknięcie na zdjęcie i podpowiedź:
1) Czym są te niepodpięte kable;
2) Czy ten typ łącza ma jakąś utartą nazwę, żeby móc kupić przejściówki?
3) Czy dobrze rozumiem, że muszę dostać ramkę/konsolę 2-din?
4) Chciałbym założyć tam SC-811PSS. Czy jeśli spełnię punkty 2 i 3, to czy jeszcze coś niedobrego mnie czeka?
Z góry dziękuję za podpowiedzi.
0 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Złącza mają nazwę (nie pamiętam jaką, kiedyś znalazłem je w tme.pl i tu podrzuciłem), ale po tej nazwie nie znajdziesz gotowej przejściówki. A po samochodzie tak:) Pierwszy link z gugli:
https://car-tronic.pl/adapter-volvo-240 ... -iso-p7811
PSS jest dobrym wyborem, ale SC-811 to amerykańska wersja SC-801, z poprzestawianymi częstotliwościami. Na pewno tego potrzebujesz?
https://car-tronic.pl/adapter-volvo-240 ... -iso-p7811
PSS jest dobrym wyborem, ale SC-811 to amerykańska wersja SC-801, z poprzestawianymi częstotliwościami. Na pewno tego potrzebujesz?
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
O super, dziękuję! Tylko wydaje mi się, że PSS i SC-805 mają jeszcze inne wtyczki. Ale to pewnie załatwi założenie przejściówki-do-przejściówki...
Muszę obejrzeć, co mam w 960-dawcy, czy tam jest włożona przejściówka, czy już zupełnie inna wiązka.
Co do SC-811 to akurat takie radio mam w Koriolanie, a chciałem włożyć któreś radio z nawigacją (jeśli się da). Mam jeszcze jedną opcję - pewien Holender twierdzi, że ma fabrycznie nowe CR-4041...
Muszę obejrzeć, co mam w 960-dawcy, czy tam jest włożona przejściówka, czy już zupełnie inna wiązka.
Co do SC-811 to akurat takie radio mam w Koriolanie, a chciałem włożyć któreś radio z nawigacją (jeśli się da). Mam jeszcze jedną opcję - pewien Holender twierdzi, że ma fabrycznie nowe CR-4041...
0 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Skoro jest poruszany temat audio to zapytam, jakie było najlepsze ori radio montowane w 200?
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Z tego co kojarzę i pamiętam wszystkie SC-8xx mają z tyłu dwa gniazda. Większe to zasilanie, oświetlenie i gwizdki, mniejsze obsługuje głośniki. Do tego okrągłe wyjścia na wzmacniacz i equalizer, ale nie zawsze. Wersja PSS ma tak samo, chyba, że czegoś nie wiem.
Przejściówka z linku umożliwi podłączenie radia z iso do instalacji w samochodzie, do podpięcia SC potrzebna będzie jeszcze z iso na volvo.
Same przejściówki też pewnie trzeba będzie modyfikować, mogą być potrzebne dwa stałe plusy i rzadziej dwie masy, nie zadziała w całości albo w części podświetlenie w radiu.
Przydatne tematy:
http://volvorwd.pl/viewtopic.php?f=9&t=2591&
http://volvorwd.pl/viewtopic.php?f=9&t=2366&
Przejściówka z linku umożliwi podłączenie radia z iso do instalacji w samochodzie, do podpięcia SC potrzebna będzie jeszcze z iso na volvo.
Same przejściówki też pewnie trzeba będzie modyfikować, mogą być potrzebne dwa stałe plusy i rzadziej dwie masy, nie zadziała w całości albo w części podświetlenie w radiu.
Przydatne tematy:
http://volvorwd.pl/viewtopic.php?f=9&t=2591&
http://volvorwd.pl/viewtopic.php?f=9&t=2366&
2 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Tu na USA, strona 8, nawet coś tam było z wbudowanym CB:)Bałuch 79 pisze:Skoro jest poruszany temat audio to zapytam, jakie było najlepsze ori radio montowane w 200?
http://www.volvotips.com/brochures/240- ... ochure.pdf
0 x