Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Wszystko co dotyczy zwykłego utrzymania auta w fabrycznej specyfikacji
MarcinS
Posty: 439
Rejestracja: 14 marca 2016, 21:47

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: MarcinS »

B230F+AW71 - konfiguracja, jaka coraz częściej chodzi mi po głowie. Jazda Volvo rozleniwia...
0 x
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3064
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sinuspi »

MarcinS pisze:B230F+AW71 - konfiguracja, jaka coraz częściej chodzi mi po głowie. Jazda Volvo rozleniwia...
No tak, powiedział kiedyś Mataj, że Człek z Volvo wyjdzie ale Volvo z Człowieka już nie :lol:
2 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
MarcinS
Posty: 439
Rejestracja: 14 marca 2016, 21:47

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: MarcinS »

Dodam, że kiedyś byłem zaciekłym wrogiem automatów i gdy szukałem Volvo, to te z automatem były od razu skreślane. Człowiek głupi był.
0 x
Awatar użytkownika
Milco
Posty: 216
Rejestracja: 29 października 2016, 19:24
Lokalizacja: Warszawa / Kędzierzyn-Koźle

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Milco »

bnw pisze:Możliwość powrotu do PL w cenie najtańszej oferty lotniczej w zasadzie "od ręki". ... Dodatkowo, lubię ten kolor...
zachatąwujta pisze:Gaz na śrubę,finezja ,poezja...
Z ciekawości - patrzyłeś jak kształtują się koszty serwisu / napraw Volvo RWD w NL? (dla jasności - ja tego nie wiem)
Zastanawia mnie, co lepsze. Wóz za 1500€ + ewentualne stos napraw za granicą, czy przykładowo za 2x tyle i (może?) większy spokój..
Może to tylko pozory, ale nie jestem pewien, czy (ja) bym zaryzykował podróż tym wozem z NL do PL tak zaraz po zakupie.
Ale mogę się mylić.
0 x
Awatar użytkownika
miho
Posty: 15
Rejestracja: 06 marca 2019, 10:50
Lokalizacja: PL/Lublin

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: miho »

Czy ktoś jest w stanie polecić dobrego specjaliste w Polsce, który ogarnia AW71? Gdzie można kupić w ogóle czujniki do tej skrzyni i inne części?
0 x
Awatar użytkownika
monter87
Posty: 138
Rejestracja: 18 marca 2018, 09:44
Lokalizacja: Ryki

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: monter87 »

miho pisze:Czy ktoś jest w stanie polecić dobrego specjaliste w Polsce, który ogarnia AW71? Gdzie można kupić w ogóle czujniki do tej skrzyni i inne części?
Możesz spróbować się skontaktować z firmą "Arga" z Ryk, skrzyniami sie zajmują ale czy za taką się wezmą to nie wiem, manuala M47 nie chcieli robić. Może automat prędzej bo chyba nie tylko w Volvo byl montowany. Zapytać nie zaszkodzi.

Wysłane z mojego HTC One A9s przy użyciu Tapatalka
1 x
Awatar użytkownika
bnw
Posty: 1279
Rejestracja: 30 lipca 2018, 21:59
Lokalizacja: gdzieś w okolicach Krakowa

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: bnw »

Milco pisze: Z ciekawości - patrzyłeś jak kształtują się koszty serwisu / napraw Volvo RWD w NL? (dla jasności - ja tego nie wiem)
Części podobnie, miejscami trochę taniej. Gdyby nie brak auta, to parę okazji bym już oglądał, albo wręcz zamawiał. Z robocizną gorzej. Zdaje się, że można trafić na "budżetowego" mechanika. Inna rzecz - to jednak prostsze buty niż 16V i sporo można wykombinować na parkingu. Mam nadzieję.
Milco pisze: Zastanawia mnie, co lepsze. Wóz za 1500€ + ewentualne stos napraw za granicą, czy przykładowo za 2x tyle i (może?) większy spokój..
I tu wszystko rozbija się o słowo "może". Takie naprawdę ładne Volvo-klasyki to są pieniądze powyżej 5000 Euro nierzadko. Tyle właśnie kosztuje B204FT po remoncie głowicy.
Milco pisze: Może to tylko pozory, ale nie jestem pewien, czy (ja) bym zaryzykował podróż tym wozem z NL do PL tak zaraz po zakupie.
Ale mogę się mylić.
Jeśli zdecyduję się teraz, to najbliższy wyjazd do PL autem wypadłby w lipcu -> dałoby mi to miesiąc na pojeżdżenie sobie po Holandii i potestowanie, jak to się sprawuje w dłużej trasie.

Zresztą, kurczę, nudzi mi się czasem, to sobie mogę pojechać pociągiem i widoczki pooglądać. Najwyżej wrócę kolejnym nieszczęściem.
0 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
MarcinNog
Posty: 124
Rejestracja: 17 grudnia 2018, 13:38

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: MarcinNog »

fonderal pisze:
MarcinNog pisze: Ale tego dowiem się dzisiaj popołudniu jak dotrę do serwisu.
No właśnie :)
Ja znikam na weekend. Przeczytać przeczytam, ale z pisaniem gorzej.
No i po długim czasie udało mi się dotrzeć do znajomego który ma maszynkę do klimy. Okazało się że raz to n=miałem tylko 150g czynnika a dwa presostat był walnięty. Także na moje szczęście koszt w sumie 295zł i można jechać komfortowo. Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.
0 x
Awatar użytkownika
fonderal
Posty: 1280
Rejestracja: 09 października 2014, 10:10
Lokalizacja: WK i WL

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: fonderal »

Wypadałoby jeszcze dowiedzieć się, którędy zwiało pozostałe 800g. Bo jak raz uciekło, to samo się nie uszczelni...
0 x
Awatar użytkownika
zzjacek
Posty: 45
Rejestracja: 13 czerwca 2017, 23:10
Lokalizacja: Szczecin

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: zzjacek »

Oddaję pompę wspomagania do regeneracji i chcę zalać świeży olej. Planowałem kupić Valvoline Atf Maxlife (mineralny), ale został zastąpiony przez Valvoline Atf (syntetyk), oba czerwone. Można stosować ten nowszy? Przy dobieraniu oleju na stronie Valvoline, nie rekomendują aktualnie żadnego swojego produktu do wspomagania w 940.
0 x
Obrazek S80 Executive 2004 D5244T
ex V40 2.0LPT / 945 2.4TD / V70 I 2.5TDI / 764 2.4TD / V70 III 2.0D / 945 2.3Ti
ODPOWIEDZ