Tutaj widać go dość dobrze.koniorro pisze:Skrzynia M90 a piec 2.3 turbo z 98
Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
0 x
- saabauto
- Posty: 655
- Rejestracja: 02 listopada 2014, 12:16
- Lokalizacja: www.naprawavolvo.pl
- Kontakt:
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Nie stracisz, ba, nie odczujesz różnicy. Serio.maab pisze:Siema,
Mam wątpliwość dotyczącą rozrusznika do B230FT. Że rorzuszniki do redblocków są fizycznie wymienne to już wiem, ale czytam też, że były dwie wersje: 1,1 kW i 1,4 kW. Czy dobrze podejrzewam, że do wersji turbo nadaje się ten słabszy? I czy jak wsadzę mocniejszy to czy na tym stracę? Dzięki za pomoc.
1 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
marcinGT pisze:Swoją drogą moje, mimo że wyglądają i działają bardzo spoko niestety wymagają częstego dopompowywania. Zimą praktycznie po 1-2 dniach schodziło powietrze, teraz jak jest ciepło ciśnienie trzyma z tydzień, niemniej trochę to upierdliwe. Wszystkie pokrętła są podokręcane.bnw pisze:To jest Monroe leveling system.zlyzuw pisze:Manometr od NIVO.
Co do pytania o kompletnosc to całość stanowią amortyzatory wraz z przewodami + zespół manometru w wersji tańszej, w wersji pełnej jest kompresor i klikadelko że wskaźnikiem. Tania wersję pompujesz na stacji, droższa - z guziczka.
Ceny: w zeszłym roku sprzedał się cały zestaw za 1700 pln. Pojedyncze amortyzatory są czasami w sprzedaży, cena to ok 800-900 pln za sztukę. Dla porównania - nivomat to około 1300-1700 pln na stronę.
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3045
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Właśnie tak wyglądał ten zestaw jak go kupiłem i montowałem w tej furze Ganc noje, prosto z fabryki.Sinuspi pisze:
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
fonderal pisze:Tutaj widać go dość dobrze.koniorro pisze:Skrzynia M90 a piec 2.3 turbo z 98
Wielkie dzięki za pomoc
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Ale to jest ten "ubogi" zestaw, dmuchasz na stacji z pompki?dom?n pisze:Właśnie tak wyglądał ten zestaw jak go kupiłem i montowałem w tej furze Ganc noje, prosto z fabryki.Sinuspi pisze:
bez tego przełącznika od którego zacząłem poszukiwania w temacie
0 x
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3045
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Tak, to ten prostszy / uboższy / jakkolwiek to nazwać.to_masz pisze: Ale to jest ten "ubogi" zestaw, dmuchasz na stacji z pompki?
bez tego przełącznika od którego zacząłem poszukiwania w temacie
1 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Mi się wydaje (na 99%), że z tym przełącznikiem (i sprężarką we wnęce bagażnika) to był zestaw do serii 200 (możliwe, że oprócz tego - do serii 200 - był też drugi z wentylkiem we wnęce, bez kompresora, bo taki widnieje np. w skandix).to_masz pisze:Ale to jest ten "ubogi" zestaw, dmuchasz na stacji z pompki?
bez tego przełącznika od którego zacząłem poszukiwania w temacie
Wnioskuję po stylistyce przycisków i trochę mi się nie widzi coś takiego na desce np. w 960-ce.
Gdzieś kiedyś w sieci widziałem zdjęcia tego w serii 200 właśnie. Natomiast nigdy nie widziałem wersji ze sterowaniem z kabiny w serii 700/900. Może po prostu zrezygnowali z tego później i zostawili tylko z wentylkiem? ..Ale mogę się mylić.
Link do obrazka. Ktoś napisał, że do 200:
- Załączniki
-
- IMG_1147.JPG (119.19 KiB) Przejrzano 5367 razy
1 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Podsumujmy serię 700/900:
Fully automatic to nivomaty, semi-automatic Monroe pompowane kompresorkiem sterowanym guzikami, manual to Monroe i wentyl w bagażniku.
Wychodzi, że do serii 700 można było zamówić każdy z trzech wariantów (panel ze strony 4.51 to taka wstawka w dziurę obok zapalniczki, w niego wtykało się sterowanie kompresorem), zaś do 900 oficjalnie albo nivo, albo Monroe pompowane ręcznie. Niemniej rzadko bo rzadko, ale widuje się dziewięćsetki z kompresorkiem, sam bym go dołożył, gdybym zamiast nivo miał pompowane amorki:)
Nawiasem mówiąc kiedyś, jak mi zdechł jeden nivomat, przymierzałem się do Monroe, bo to taki trochę bajerancki ficzer. Były do kupienia chyba za 900 zł, komplet nowych z wężykami i galanterią, ale z wentylkiem w bagażniku. W końcu stanęło na wymianie nivo na nowe, zabolało w kieszeni, ale z perspektywy czasu nie żałuję decyzji.
Fully automatic to nivomaty, semi-automatic Monroe pompowane kompresorkiem sterowanym guzikami, manual to Monroe i wentyl w bagażniku.
Wychodzi, że do serii 700 można było zamówić każdy z trzech wariantów (panel ze strony 4.51 to taka wstawka w dziurę obok zapalniczki, w niego wtykało się sterowanie kompresorem), zaś do 900 oficjalnie albo nivo, albo Monroe pompowane ręcznie. Niemniej rzadko bo rzadko, ale widuje się dziewięćsetki z kompresorkiem, sam bym go dołożył, gdybym zamiast nivo miał pompowane amorki:)
Nawiasem mówiąc kiedyś, jak mi zdechł jeden nivomat, przymierzałem się do Monroe, bo to taki trochę bajerancki ficzer. Były do kupienia chyba za 900 zł, komplet nowych z wężykami i galanterią, ale z wentylkiem w bagażniku. W końcu stanęło na wymianie nivo na nowe, zabolało w kieszeni, ale z perspektywy czasu nie żałuję decyzji.
1 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Zamieniłem aku z siedemsetą i po 3 dniach okazało się że jednak dwuseta drenuje aku. Szukałem jakiegoś info w sieci ale nic nie mogłem znaleźć. Czy jest jakieś typowe miejsce które mógłbym sprawdzić?endriugto pisze:Po naładowaniu aku autko pięknie odpaliło i jestem nim dzisiaj w pracy zobaczymy co wydarzy się po paru godzinach. Wziąłem woltomierzendriugto pisze:To teraz trzeba sprawdzić czy to aku jest jednak padnięte czy coś dernuje baterię. Chyba zamienię aku z siedemsetą.saabauto pisze:
Aniemówiłem? prędkościomierz mnie naprowadził. Tak się dzieje w 200/700 jak jest kucnięta bateria i dajesz duze obciążenie.
0 x