Siemanko gdzie dokładnie znajduje się czujnik wstecznego światła?
Bo to najprawdopodobniej szlak go trafił bo nie świecą obie lampy, reszta jest ok, żarówki tez.
Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
- clarksontop
- Posty: 887
- Rejestracja: 05 stycznia 2015, 22:28
- Lokalizacja: KRA
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
To sprobuj stuknac w niego kijkiem;) moze sie odblokuje. Sprawdz tez polaczenia przy nim.endriugto pisze: A rozrusznik kreci?
Nie
Przy automacie jest jeszcze ten czujnik polozenia na "P" przy odpalaniu, ale chyba od rozrusznika bym zaczął.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Napisz jeszcze jakie auto i jaka skrzynia, będzie łatwiej:)koniorro pisze:Siemanko gdzie dokładnie znajduje się czujnik wstecznego światła?
Bo to najprawdopodobniej szlak go trafił bo nie świecą obie lampy, reszta jest ok, żarówki tez.
Albo kostka stacyjki dokonała żywota...clarksontop pisze:To sprobuj stuknac w niego kijkiem;) moze sie odblokuje. Sprawdz tez polaczenia przy nim.endriugto pisze: A rozrusznik kreci?
Nie
Przy automacie jest jeszcze ten czujnik polozenia na "P" przy odpalaniu, ale chyba od rozrusznika bym zaczął.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Ok dzisiaj popróbuje.clarksontop pisze:To sprobuj stuknac w niego kijkiem;) moze sie odblokuje. Sprawdz tez polaczenia przy nim.endriugto pisze: A rozrusznik kreci?
Nie
Przy automacie jest jeszcze ten czujnik polozenia na "P" przy odpalaniu, ale chyba od rozrusznika bym zaczął.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Auto jak w podpisie.fonderal pisze:Napisz jeszcze jakie auto i jaka skrzynia, będzie łatwiej:)koniorro pisze:Siemanko gdzie dokładnie znajduje się czujnik wstecznego światła?
Bo to najprawdopodobniej szlak go trafił bo nie świecą obie lampy, reszta jest ok, żarówki tez.
Albo kostka stacyjki dokonała żywota...clarksontop pisze:To sprobuj stuknac w niego kijkiem;) moze sie odblokuje. Sprawdz tez polaczenia przy nim.endriugto pisze: A rozrusznik kreci?
Nie
Przy automacie jest jeszcze ten czujnik polozenia na "P" przy odpalaniu, ale chyba od rozrusznika bym zaczął.
Kostkę stacyjki wymieniałem dwa lata temu.
0 x
- saabauto
- Posty: 654
- Rejestracja: 02 listopada 2014, 12:16
- Lokalizacja: www.naprawavolvo.pl
- Kontakt:
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Albo kostka stacyjki dokonała żywota...[/quote]endriugto pisze:
To sprobuj stuknac w niego kijkiem;) moze sie odblokuje. Sprawdz tez polaczenia przy nim.
Przy automacie jest jeszcze ten czujnik polozenia na "P" przy odpalaniu, ale chyba od rozrusznika bym zaczął.
Auto jak w podpisie.
Kostkę stacyjki wymieniałem dwa lata temu.[/quote]
Napięcie na akumulatorze jakie? Ja stawiam że bateria kucnęła.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Możesz pokusić się o wymianę uszczelki na nową - w tym rozmiarze jest na rynku kilka czujników temperatury za dosłownie kilkanaście złotych i przy nich będziesz miał uszczelkę.MarcinNog pisze:Szybkie dwa pytania odnośnie korka po prawej stronie chłodnicy (od czego on jest?) i klimatyzacji. Widzę że mi ucieka płyn z pod niego, nie chce go wyciągać żeby nie wylać całego płynu. Może ktoś wie jak on wygląda w całości, można kupić taki nowy bądź tą uszczelkę żeby wymienić?
A drugie pytanie dotyczy klimatyzacji. Klimatyzacja działa dobrze przez jakiś czas a potem się wyłączy i nie chłodzi. Tzn na moje oko jak się schłodzi trochę silnik bądź układ klimatyzacji to działa na nowo. A le po rozgrzaniu i przejechaniu ok 20km przestaje działać. Ma ktoś jakąś teorie na to?
Co do klimatyzacji ja bym jeszcze sprawdził przerwe na sprzęgle klimatyzacji - może jest już na tyle duża że po chwili pracy i złapaniu większej temperatury traci "połączenie" i sprzęgło się rozłącza
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Auto jak w podpisie.saabauto pisze:Albo kostka stacyjki dokonała żywota...endriugto pisze:
To sprobuj stuknac w niego kijkiem;) moze sie odblokuje. Sprawdz tez polaczenia przy nim.
Przy automacie jest jeszcze ten czujnik polozenia na "P" przy odpalaniu, ale chyba od rozrusznika bym zaczął.
Kostkę stacyjki wymieniałem dwa lata temu.[/quote]
Napięcie na akumulatorze jakie? Ja stawiam że bateria kucnęła.[/quote]
No własnie odebrałem aku od speca od którego kupiłem ją w zeszłym roku i zamontowałem w poniedziałek. Na koniec roku ta bateria też zupełnie padła i zawiozłem mu na diagnozę. Oddał mi naładowaną i powiedział że wszystko jest ok. Faktycznie teraz jak ją sprawdziłem to miała 11V i podłączyłem ją do ładowania. W zeszłym roku koleś od aku mówił że może auto drenuje baterie...
0 x
- saabauto
- Posty: 654
- Rejestracja: 02 listopada 2014, 12:16
- Lokalizacja: www.naprawavolvo.pl
- Kontakt:
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Aniemówiłem? prędkościomierz mnie naprowadził. Tak się dzieje w 200/700 jak jest kucnięta bateria i dajesz duze obciążenie.endriugto pisze: No własnie odebrałem aku od speca od którego kupiłem ją w zeszłym roku i zamontowałem w poniedziałek. Na koniec roku ta bateria też zupełnie padła i zawiozłem mu na diagnozę. Oddał mi naładowaną i powiedział że wszystko jest ok. Faktycznie teraz jak ją sprawdziłem to miała 11V i podłączyłem ją do ładowania. W zeszłym roku koleś od aku mówił że może auto drenuje baterie...
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
To teraz trzeba sprawdzić czy to aku jest jednak padnięte czy coś dernuje baterię. Chyba zamienię aku z siedemsetą.saabauto pisze:Aniemówiłem? prędkościomierz mnie naprowadził. Tak się dzieje w 200/700 jak jest kucnięta bateria i dajesz duze obciążenie.endriugto pisze: No własnie odebrałem aku od speca od którego kupiłem ją w zeszłym roku i zamontowałem w poniedziałek. Na koniec roku ta bateria też zupełnie padła i zawiozłem mu na diagnozę. Oddał mi naładowaną i powiedział że wszystko jest ok. Faktycznie teraz jak ją sprawdziłem to miała 11V i podłączyłem ją do ładowania. W zeszłym roku koleś od aku mówił że może auto drenuje baterie...
0 x