Czołem wszystkim.
Czy koło pasowe wału z B234F będzie pasować do wersji 8v?
Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
- saabauto
- Posty: 655
- Rejestracja: 02 listopada 2014, 12:16
- Lokalizacja: www.naprawavolvo.pl
- Kontakt:
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Cześć. Nie będzie. Ma zupełnie inne odsadzenie.Michasioo pisze:Czołem wszystkim.
Czy koło pasowe wału z B234F będzie pasować do wersji 8v?
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Witam, oststnio odebrałem swoją 740 od mechanika i pewnie znowu będzie tam musiała wrócic.. Mianowicie jest jakiś problem z ssaniem i temperaturą. Silnik na zimnym czy to na ciepłym ma ponad 1.5 obrotów ssania. Na ciepłym strasznie falują obroty i to nie jest takie równomierne tylko tak skacze od 900 do 2 tysięcy obrotów. Dodatkowo oststnio wymieniłem termostat, bo robiło mi się masło, termostat jest wymieniony, ale wskazówka nie jest idealnie pionowo. Prosiłbym o jakieś rady
0 x
740 Turbo B200ET
- saabauto
- Posty: 655
- Rejestracja: 02 listopada 2014, 12:16
- Lokalizacja: www.naprawavolvo.pl
- Kontakt:
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
B200ET, czyli Motronic. WIązkę czujnika temp silnika bym obejrzał, czy nie skruszała i nie zwiera, podciśnienia. Przepływomierz ma sprawne ścieżki na 101%?Dudes pisze:Witam, oststnio odebrałem swoją 740 od mechanika i pewnie znowu będzie tam musiała wrócic.. Mianowicie jest jakiś problem z ssaniem i temperaturą. Silnik na zimnym czy to na ciepłym ma ponad 1.5 obrotów ssania. Na ciepłym strasznie falują obroty i to nie jest takie równomierne tylko tak skacze od 900 do 2 tysięcy obrotów. Dodatkowo oststnio wymieniłem termostat, bo robiło mi się masło, termostat jest wymieniony, ale wskazówka nie jest idealnie pionowo. Prosiłbym o jakieś rady
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Było podejrzenie, że przez przepływke nie odpalał, została kupiona druga, ale okazało się że stara przepływka jest ok. Muszę zerknąć pod ten czujnik temperatury, strasznie słaby dostęp tam jest. Jeszcze martwi mnie ta wskazówka od temp, bo boję się że upg się odzywa..saabauto pisze:B200ET, czyli Motronic. WIązkę czujnika temp silnika bym obejrzał, czy nie skruszała i nie zwiera, podciśnienia. Przepływomierz ma sprawne ścieżki na 101%?Dudes pisze:Witam, oststnio odebrałem swoją 740 od mechanika i pewnie znowu będzie tam musiała wrócic.. Mianowicie jest jakiś problem z ssaniem i temperaturą. Silnik na zimnym czy to na ciepłym ma ponad 1.5 obrotów ssania. Na ciepłym strasznie falują obroty i to nie jest takie równomierne tylko tak skacze od 900 do 2 tysięcy obrotów. Dodatkowo oststnio wymieniłem termostat, bo robiło mi się masło, termostat jest wymieniony, ale wskazówka nie jest idealnie pionowo. Prosiłbym o jakieś rady
1 x
740 Turbo B200ET
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Dużo roboty jest żeby w miejsce ręcznie sterowanych przednich foteli w 700 polifcie wstawić takie które są elektryczne?
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Hej, czy podejdzie do 240 b230f z 1990r most z 740/940 bez większych przeróbek?
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Nie bałdzo, inne mocowania, trochę inna szerokość całkowita mostu (z 7xx/9xx jest szerszy o 2cm na stronę).zlyzuw pisze:Hej, czy podejdzie do 240 b230f z 1990r most z 740/940 bez większych przeróbek?
Jak masz spawarkę, frezarkę i umiejętności ślusarsko-spawalnicze to się da ale p&p to z pewnością nie będzie.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
a orientujesz się może czy łożyska znajdujące się w dyfrze 700/900 są p&p do tych z 240? :dxjtdi pisze:Nie bałdzo, inne mocowania, trochę inna szerokość całkowita mostu (z 7xx/9xx jest szerszy o 2cm na stronę).zlyzuw pisze:Hej, czy podejdzie do 240 b230f z 1990r most z 740/940 bez większych przeróbek?
Jak masz spawarkę, frezarkę i umiejętności ślusarsko-spawalnicze to się da ale p&p to z pewnością nie będzie.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Czy trzeba odpowietrzać układ w red blockach czy układ sam się odpowietrza?
0 x
740 Turbo B200ET