Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Wszystko co dotyczy zwykłego utrzymania auta w fabrycznej specyfikacji
Michasioo
Posty: 24
Rejestracja: 04 października 2018, 00:22

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Michasioo »

Czołem wszystkim.
Czy koło pasowe wału z B234F będzie pasować do wersji 8v?
0 x
Awatar użytkownika
saabauto
Posty: 655
Rejestracja: 02 listopada 2014, 12:16
Lokalizacja: www.naprawavolvo.pl
Kontakt:

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: saabauto »

Michasioo pisze:Czołem wszystkim.
Czy koło pasowe wału z B234F będzie pasować do wersji 8v?
Cześć. Nie będzie. Ma zupełnie inne odsadzenie.
0 x
--
pzdr. Mateusz Nowakowski vel George
http://www.naprawavolvo.pl
tel: 500 740 940
Awatar użytkownika
Dudes
Posty: 258
Rejestracja: 25 czerwca 2016, 14:04
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Dudes »

Witam, oststnio odebrałem swoją 740 od mechanika i pewnie znowu będzie tam musiała wrócic.. Mianowicie jest jakiś problem z ssaniem i temperaturą. Silnik na zimnym czy to na ciepłym ma ponad 1.5 obrotów ssania. Na ciepłym strasznie falują obroty i to nie jest takie równomierne tylko tak skacze od 900 do 2 tysięcy obrotów. Dodatkowo oststnio wymieniłem termostat, bo robiło mi się masło, termostat jest wymieniony, ale wskazówka nie jest idealnie pionowo. Prosiłbym o jakieś rady
0 x
740 Turbo B200ET
Awatar użytkownika
saabauto
Posty: 655
Rejestracja: 02 listopada 2014, 12:16
Lokalizacja: www.naprawavolvo.pl
Kontakt:

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: saabauto »

Dudes pisze:Witam, oststnio odebrałem swoją 740 od mechanika i pewnie znowu będzie tam musiała wrócic.. Mianowicie jest jakiś problem z ssaniem i temperaturą. Silnik na zimnym czy to na ciepłym ma ponad 1.5 obrotów ssania. Na ciepłym strasznie falują obroty i to nie jest takie równomierne tylko tak skacze od 900 do 2 tysięcy obrotów. Dodatkowo oststnio wymieniłem termostat, bo robiło mi się masło, termostat jest wymieniony, ale wskazówka nie jest idealnie pionowo. Prosiłbym o jakieś rady
B200ET, czyli Motronic. WIązkę czujnika temp silnika bym obejrzał, czy nie skruszała i nie zwiera, podciśnienia. Przepływomierz ma sprawne ścieżki na 101%?
0 x
--
pzdr. Mateusz Nowakowski vel George
http://www.naprawavolvo.pl
tel: 500 740 940
Awatar użytkownika
Dudes
Posty: 258
Rejestracja: 25 czerwca 2016, 14:04
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Dudes »

saabauto pisze:
Dudes pisze:Witam, oststnio odebrałem swoją 740 od mechanika i pewnie znowu będzie tam musiała wrócic.. Mianowicie jest jakiś problem z ssaniem i temperaturą. Silnik na zimnym czy to na ciepłym ma ponad 1.5 obrotów ssania. Na ciepłym strasznie falują obroty i to nie jest takie równomierne tylko tak skacze od 900 do 2 tysięcy obrotów. Dodatkowo oststnio wymieniłem termostat, bo robiło mi się masło, termostat jest wymieniony, ale wskazówka nie jest idealnie pionowo. Prosiłbym o jakieś rady
B200ET, czyli Motronic. WIązkę czujnika temp silnika bym obejrzał, czy nie skruszała i nie zwiera, podciśnienia. Przepływomierz ma sprawne ścieżki na 101%?
Było podejrzenie, że przez przepływke nie odpalał, została kupiona druga, ale okazało się że stara przepływka jest ok. Muszę zerknąć pod ten czujnik temperatury, strasznie słaby dostęp tam jest. Jeszcze martwi mnie ta wskazówka od temp, bo boję się że upg się odzywa..
1 x
740 Turbo B200ET
erni35
Posty: 196
Rejestracja: 13 marca 2017, 00:17

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: erni35 »

Dużo roboty jest żeby w miejsce ręcznie sterowanych przednich foteli w 700 polifcie wstawić takie które są elektryczne?
0 x
Awatar użytkownika
zlyzuw
Posty: 297
Rejestracja: 12 grudnia 2018, 16:19
Lokalizacja: Kraków

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: zlyzuw »

Hej, czy podejdzie do 240 b230f z 1990r most z 740/940 bez większych przeróbek?
0 x
xjtdi
Posty: 1065
Rejestracja: 31 października 2016, 13:48

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: xjtdi »

zlyzuw pisze:Hej, czy podejdzie do 240 b230f z 1990r most z 740/940 bez większych przeróbek?
Nie bałdzo, inne mocowania, trochę inna szerokość całkowita mostu (z 7xx/9xx jest szerszy o 2cm na stronę).
Jak masz spawarkę, frezarkę i umiejętności ślusarsko-spawalnicze to się da ale p&p to z pewnością nie będzie.
0 x
Awatar użytkownika
zlyzuw
Posty: 297
Rejestracja: 12 grudnia 2018, 16:19
Lokalizacja: Kraków

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: zlyzuw »

xjtdi pisze:
zlyzuw pisze:Hej, czy podejdzie do 240 b230f z 1990r most z 740/940 bez większych przeróbek?
Nie bałdzo, inne mocowania, trochę inna szerokość całkowita mostu (z 7xx/9xx jest szerszy o 2cm na stronę).
Jak masz spawarkę, frezarkę i umiejętności ślusarsko-spawalnicze to się da ale p&p to z pewnością nie będzie.
a orientujesz się może czy łożyska znajdujące się w dyfrze 700/900 są p&p do tych z 240? :d
0 x
Awatar użytkownika
Dudes
Posty: 258
Rejestracja: 25 czerwca 2016, 14:04
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Dudes »

Czy trzeba odpowietrzać układ w red blockach czy układ sam się odpowietrza?
0 x
740 Turbo B200ET
ODPOWIEDZ