Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Wszystko co dotyczy zwykłego utrzymania auta w fabrycznej specyfikacji
Awatar użytkownika
saabauto
Posty: 654
Rejestracja: 02 listopada 2014, 12:16
Lokalizacja: www.naprawavolvo.pl
Kontakt:

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: saabauto »

takijedenkuba pisze:Krótkie pytanie.
Czy długość rurki odmy w skrzyni korbowej silnikaj, która normalnie sięga do "przegrody" w misce olejowej, ma wpływ na odpowietrzenie tejże skrzyni, lub np. ilość oleju w samej puszcze odmy i przewodach odmy?
Zasadnicze ma to znaczenie. Jeśli rurka spęka ze starości i wpadnie do miski, bądź będzie krótsza nawet 3cm, to przy mega sprawnym silniku, będziesz miał w dolocie olej, w całej odmie. Sprawdzone niestety. Ważne jest również, żeby układ odpowietrzania miał połączenie z kolektorem, tak jak jest to w oryginale, małą rurką - króćcem z odmy w dolot. Zdarza się, że gdy nie ma tej rurki i wyjmie się przy pracującym silniku bagnet - obroty potrafią falować.
0 x
--
pzdr. Mateusz Nowakowski vel George
http://www.naprawavolvo.pl
tel: 500 740 940
Dymek
Posty: 20
Rejestracja: 24 lipca 2017, 13:40

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Dymek »

Cześć, pytanie co tu było w oryginalnie i gdzie to dostać ;)
Załączniki
RURA.jpg
RURA.jpg (39.9 KiB) Przejrzano 5218 razy
0 x
swital
Posty: 406
Rejestracja: 02 października 2014, 19:27
Lokalizacja: Płock

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: swital »

Dymek pisze:Cześć, pytanie co tu było w oryginalnie i gdzie to dostać ;)
Szukaj pod hasłem "rura spiro"
0 x
2x 480,744 USA Turbo,744 USA,850 T-5R,245 USA D24T+IC+, 945, 2x 440, 855 eR, V70 heico
Awatar użytkownika
Dudes
Posty: 258
Rejestracja: 25 czerwca 2016, 14:04
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Dudes »

Coś jest ewidentnie nie tak. Włączam zimny silnik, ten w momencie łapie 1500 obrotów i tak pracuje, potem spada do 900 i znowu 1500, tak jakby ssanie cały czas miał. Dopiero jak silnik się nagrzeje to nie ma problemów z obrotami. Objawy występują na benzynie jak i gazie. Nawet w ruchu miejskim jak tocze się do świateł i ściskam sprzęgło to obroty ida do 1500, jak się nagrzeje do 60 stopnii to jest wszystko ok. Od czego zacząć? Krokowiec?
0 x
740 Turbo B200ET
Awatar użytkownika
wujek
Posty: 954
Rejestracja: 20 października 2015, 18:51
Lokalizacja: Lublin

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: wujek »

Było milion razy. Od czujnika temperatury silnika. Uprzedzając pytania - to ten od ściany grodziowej.
1 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.

16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 3655
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: endriugto »

Panowie jak to w końcu jest.
Przyciski obiegu wewnętrznego i klimatyzacji jak chcę włączyć to wciskam czy jak chcę włączyć to wyciskam?

https://www.google.pl/search?biw=1920&b ... hxybqCmcaM:
0 x
Online
Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 3037
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: dom?n »

Wyciśnięty jest otwarty, a wciśnięty zamknięty - tak zawsze miałem :)
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D
Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 3655
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: endriugto »

dom?n pisze:Wyciśnięty jest otwarty, a wciśnięty zamknięty - tak zawsze miałem :)
Czyli żeby włączyć obieg zamknięty lub klimę wciskam przycisk i on jest wtedy wciśnięty czyli zagłębiony.
Bo wtedy bardziej mi wieje jakby było odwrotnie...
0 x
Awatar użytkownika
wujek
Posty: 954
Rejestracja: 20 października 2015, 18:51
Lokalizacja: Lublin

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: wujek »

endriugto pisze:
dom?n pisze:Wyciśnięty jest otwarty, a wciśnięty zamknięty - tak zawsze miałem :)
Czyli żeby włączyć obieg zamknięty lub klimę wciskam przycisk i on jest wtedy wciśnięty czyli zagłębiony.
Bo wtedy bardziej mi wieje jakby było odwrotnie...
Czyli klima nie dziala, ale chcesz miec guzik poprawnie wcisniety, zeby sasiedzi widzieli ze wjezdzasz na dzielnie na zamknietych szybach i jak sprawdza to bedzie "pa grazyna, faktycznie ma klime i dziala!!".
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.

16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 3655
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: endriugto »

wujek pisze:
endriugto pisze:
dom?n pisze:Wyciśnięty jest otwarty, a wciśnięty zamknięty - tak zawsze miałem :)
Czyli żeby włączyć obieg zamknięty lub klimę wciskam przycisk i on jest wtedy wciśnięty czyli zagłębiony.
Bo wtedy bardziej mi wieje jakby było odwrotnie...
Czyli klima nie dziala, ale chcesz miec guzik poprawnie wcisniety, zeby sasiedzi widzieli ze wjezdzasz na dzielnie na zamknietych szybach i jak sprawdza to bedzie "pa grazyna, faktycznie ma klime i dziala!!".
Hahahahaha nie no kilma od początku nie działa. Nawet paska nie ma. Bardziej o obieg zamknięty mi chodzi. Mam walnięty nawiew i bardzo słabo wieje i wydaje mnie się że na zamkniętym mocniej wieje niż na otwartym...
0 x
ODPOWIEDZ