Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Wszystko co dotyczy zwykłego utrzymania auta w fabrycznej specyfikacji
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3065
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sinuspi »

Dudes pisze:Mianowicie ostatnio zapaliła mi się rezerwa płynu od spryskiwaczy. Dzisiaj zalany do pełna, a na desce dalej się świeci. Ktoś doradzi jak sprawdzić pływak czy jak naprawić to w ogóle? Oczywiście opcja z odłączeniem czujnika i żarówki w desce odpada :D
Jeżeli był dość długo na pusto np ok 14-30 dni (jak u mnie) to się zrypał. Nie jest to formuła że po zalaniu się nie "naprawi"
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Awatar użytkownika
fonderal
Posty: 1280
Rejestracja: 09 października 2014, 10:10
Lokalizacja: WK i WL

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: fonderal »

Dudes pisze:Orientuje się ktoś co oznaczają kolory przekaźnikow od świateł? Wiem że jest czerwony, zielony, czarny i biały. U mnie nie działa to pokazywanie gdy żarówka się spali. Przed kupnem drugiego wolę się upewnić czy dobry kupię. U mnie jest biały
Jeszcze żółte były:)
Inne kolory to odmienne kontrolery. Zasada działania wszystkich jest identyczna, jednak w różnych autach (bardziej modelach i wersjach niż egzemplarzach) nadzorowane były różne obwody oświetlenia i dlatego jest kilka rodzajów kontrolerów. Mz. najlepiej dobrać w vadisie po VINie, choć tu też wynik nie musi być jednoznaczny. Ale spróbować można...
0 x
Awatar użytkownika
Dudes
Posty: 258
Rejestracja: 25 czerwca 2016, 14:04
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Dudes »

Sinuspi pisze:
Dudes pisze:Mianowicie ostatnio zapaliła mi się rezerwa płynu od spryskiwaczy. Dzisiaj zalany do pełna, a na desce dalej się świeci. Ktoś doradzi jak sprawdzić pływak czy jak naprawić to w ogóle? Oczywiście opcja z odłączeniem czujnika i żarówki w desce odpada :D
Jeżeli był dość długo na pusto np ok 14-30 dni (jak u mnie) to się zrypał. Nie jest to formuła że po zalaniu się nie "naprawi"
U mnie właśnie około 15 dni stał na rezerwie... Czyli zostaje kupno drugiego? Bo z tego co czytałem nie ma co w tym pływaku naprawiać?
0 x
740 Turbo B200ET
Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 3655
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: endriugto »

Kupiłem obrotomierz od przed lifta. Chcę zamontować do polifta. 240 benzyna. Podobno działa.
Jestem elektrycznym kuternogą. Pomożecie?
Jak to podłączyć żeby czegoś nie spalić?
0 x
Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 3655
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: endriugto »

endriugto pisze:Kupiłem obrotomierz od przed lifta. Chcę zamontować do polifta. 240 benzyna. Podobno działa.
Jestem elektrycznym kuternogą. Pomożecie?
Jak to podłączyć żeby czegoś nie spalić?
Zdjęcia bo normalnie nie chciały się dodać.

https://photos.app.goo.gl/ce82dUb3mtURje2h9
0 x
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3065
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sinuspi »

Dudes pisze:
Sinuspi pisze:
Dudes pisze:Mianowicie ostatnio zapaliła mi się rezerwa płynu od spryskiwaczy. Dzisiaj zalany do pełna, a na desce dalej się świeci. Ktoś doradzi jak sprawdzić pływak czy jak naprawić to w ogóle? Oczywiście opcja z odłączeniem czujnika i żarówki w desce odpada :D
Jeżeli był dość długo na pusto np ok 14-30 dni (jak u mnie) to się zrypał. Nie jest to formuła że po zalaniu się nie "naprawi"
U mnie właśnie około 15 dni stał na rezerwie... Czyli zostaje kupno drugiego? Bo z tego co czytałem nie ma co w tym pływaku naprawiać?

tak bywa, bywa że upuścisz go i zadziała lub się znowu odblokuje będąc w płynie. Ale zazwyczaj pada na amen jak ma sucho.
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Awatar użytkownika
saabauto
Posty: 654
Rejestracja: 02 listopada 2014, 12:16
Lokalizacja: www.naprawavolvo.pl
Kontakt:

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: saabauto »

fonderal pisze:
Dudes pisze:Orientuje się ktoś co oznaczają kolory przekaźnikow od świateł? Wiem że jest czerwony, zielony, czarny i biały. U mnie nie działa to pokazywanie gdy żarówka się spali. Przed kupnem drugiego wolę się upewnić czy dobry kupię. U mnie jest biały
Jeszcze żółte były:)
Inne kolory to odmienne kontrolery. Zasada działania wszystkich jest identyczna, jednak w różnych autach (bardziej modelach i wersjach niż egzemplarzach) nadzorowane były różne obwody oświetlenia i dlatego jest kilka rodzajów kontrolerów. Mz. najlepiej dobrać w vadisie po VINie, choć tu też wynik nie musi być jednoznaczny. Ale spróbować można...
Włożenie innego koloru bulb failure sensor bo tak się to nazywa, może spowodować puszczenie z dymem rzeczonego sensora i wypalenie podstawy na niego w ciągu kilkunastu sekund. Trzeba pamiętac, że przez niego płynie prąd potrzebny do zasilania świateł, a to nie jest 100mA tylko 11,6A i smaży się to błyskawicznie. Dużą ostrożność zalecam, osobiście spaliłem 2 sensory, naiwnie wierząc, że będą zamienne. Jeden podstawiłem w miejsce uszkodzonego (nie działały światła mijania) i nie spojrzałem, że białe sensory różnią się ostatnią cyferką numeru, drugi włożyłem na ślepo, bo u Klienta zdjęta była obudowa z sensora, bo popłynęła. Na próbę wcisnąłem jaki miałem pod ręką i włączyłem stacyjkę. Sensor pali się jak pochodnia żywym ogniem w ciągu sekundy, max półtorej.
0 x
--
pzdr. Mateusz Nowakowski vel George
http://www.naprawavolvo.pl
tel: 500 740 940
Awatar użytkownika
fonderal
Posty: 1280
Rejestracja: 09 października 2014, 10:10
Lokalizacja: WK i WL

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: fonderal »

No i właśnie po to są różne kolory obudów kontrolerów, żeby się nie pomylić i nie włożyć innego.
0 x
ambasador
Posty: 131
Rejestracja: 22 grudnia 2017, 23:22

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: ambasador »

tylko skąd wiadomo jaki ma być w danym modelu?
u mnie na czerwonym wszystko działa,tylko że swieci się cały czas kontrolka przepalonej żarówki
na białym natomiast nie działa tylko trzeci stop ale za to kontrolka gaśnie..
0 x
Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 3655
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: endriugto »

endriugto pisze:
endriugto pisze:Kupiłem obrotomierz od przed lifta. Chcę zamontować do polifta. 240 benzyna. Podobno działa.
Jestem elektrycznym kuternogą. Pomożecie?
Jak to podłączyć żeby czegoś nie spalić?
Zdjęcia bo normalnie nie chciały się dodać.

https://photos.app.goo.gl/ce82dUb3mtURje2h9
Ponawiam prośbę. Może ma ktoś przedlifta z obrotomierzem i podpowie jak ma podłączone przewody biało-czerwony i czerwony.
0 x
ODPOWIEDZ