Przegapiłeś 4 pozycję czyli literę?Boa1982 pisze:Wg tego dekodera coś mi nie pasuje...endriugto pisze:Sam se odczytaj. Będzie satysfakcjaBoa pisze: Mój VIN YV1744882H2168823
Co jeszcze ciekawego możesz mi z niego odczytać
http://www.swedishbricks.net/700900FAQ/ ... Data1.html
Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Zrób zdjęcia tabliczki albo lepiej znajdź miejsce gdzie masz vin nabity na nadwoziu.Boa1982 pisze:Czwartą pozycją w moim VINie jest cyfra "7"
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Za wiele to tam nie ma.Boa1982 pisze: Mój VIN
YV1744882H2168823 Volvo
YV1744882H2168823 740 sedan
YV1744882H2168823 B230F
YV1744882H2168823 M46
YV1744882H2168823 rok modelowy 1987
YV1744882H2168823 Gent, Belgia
YV1744882H2168823 kolejny numer nadwozia.
B230F to wtrysk elektroniczny, LH albo Regina.
Ciekawsze rzeczy są na tabliczce w prawej kolumnie, możesz mieć jeszcze naklejkę serwisową oidp na lewym słupku B.
endriugto, FD to to samo co F, ale "ekologiczny". EGR to wiadomo, natomiast Pulse Air to system tłoczenia powietrza do wydechu, żeby katalizator lepiej dopalał. Coś takiego jak elektryczna pompa powietrza w 960, ale tutaj tłoczenie napędzane jest pulsacją spalin w wydechu i działa w zasadzie tylko na jałowym, zaś pompa elektryczna zawsze, kiedy się włączy.
2 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Zrób zdjęcie komory silnika, to co tam było fabrycznie już się na przestrzeni lat mogło zmienić. Najlepszy byłby LH-jetronic, Regina też ujdzie gorzej jeśli mechaniczny wtrysk ja swego czasu się poddałem i do auta z K-jetem założyłem elektroniczny wtrysk LH2.2
0 x
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3045
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Czeski błąd A wystarczyło spojrzeć co się klepie zamiast bezmyślnie kopiować linki. Dziękifonderal pisze: Ja tam się nie znam, ale czy te zdjęcia nie powinny być opisane odwrotnie?
Miałem B230FD w Rupieciu (tj. 240 '93). Żadnej różnicy w użytkowaniu, kilka rurek więcej pod maskąfonderal pisze: endriugto, FD to to samo co F, ale "ekologiczny". EGR to wiadomo, natomiast Pulse Air to system tłoczenia powietrza do wydechu, żeby katalizator lepiej dopalał. Coś takiego jak elektryczna pompa powietrza w 960, ale tutaj tłoczenie napędzane jest pulsacją spalin w wydechu i działa w zasadzie tylko na jałowym, zaś pompa elektryczna zawsze, kiedy się włączy.
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Gdzie w serii 700 są /jest odpływ wody z klimatyzacji? Z progu powinna wylatywac w tym samym miejscu co odpływ z szyberdachu?
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
W 900 otworek jest na firewallu jakieś 10 cm nad prawą podłużnicą. Leci do podłużnicy i dopiero z niej na ziemię. Może i w 700 też tak jest?
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Czyli że gdzieś pod osuszaczem?fonderal pisze:W 900 otworek jest na firewallu jakieś 10 cm nad prawą podłużnicą. Leci do podłużnicy i dopiero z niej na ziemię. Może i w 700 też tak jest?
procedura przepychania standardowa? Linka i pchamy aż wyjdzie, czy ten odpływ jest jakiś delikatniejszy?
0 x