Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Wszystko co dotyczy zwykłego utrzymania auta w fabrycznej specyfikacji
volvo 244 v8
Posty: 212
Rejestracja: 22 lipca 2015, 10:10

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: volvo 244 v8 »

Da się dołożyć elektryczne szyby do wersji GL bez el. szyb? Są jakieś wolne kostki? Volvo 740 86r
0 x
Awatar użytkownika
marcinGT
Posty: 104
Rejestracja: 05 lutego 2017, 14:23
Lokalizacja: PGN

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: marcinGT »

Głupia awaria z licznikiem w 240 '90. Po odpaleniu auta nie odmierza dystansu (zarówno ogólnego jak i tego drugiego). Myślałem, że zębatki są do wymiany, jednak po przejechaniu około 20-30km zaczął działać i tak jest za każdym razem. Spotkał się ktoś kiedyś z czymś takim? :D
1 x
xjtdi
Posty: 1065
Rejestracja: 31 października 2016, 13:48

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: xjtdi »

volvo 244 v8 pisze:Da się dołożyć elektryczne szyby do wersji GL bez el. szyb? Są jakieś wolne kostki? Volvo 740 86r
W 740GL z 88' były wszystkie potrzebne kable i kostki z tym, że dokładałem tylko elektrykę z przodu i lusterka.
1 x
Awatar użytkownika
Dudes
Posty: 258
Rejestracja: 25 czerwca 2016, 14:04
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Dudes »

Takie mam intrygujące mnie pytanie. Czy w B200ET podczas puszczenia nogi z pedału gazu wtryski dalej podają paliwo? Bo zauważyłem, że gdy podczas jazdy na LPG puszczę nogę z gazu to instalacja przełącza się na PB i zastanawia mnie to czy wtedy wtryski podają benzyne. Analogicznie jak znowu dodam gazu to automatycznie przełącza się z PB na LPG.
0 x
740 Turbo B200ET
zachatąwujta
Posty: 118
Rejestracja: 15 lutego 2018, 15:03

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: zachatąwujta »

Źle podpięty sygnał obrotów w sterowniku LPG. Nie wiem jak to można wykonać w red block'u bo możliwość jest tylko jedna-z cewki. Trzeba podpiąć się pod LPG i sprawdzić co się dzieje w tym momencie. Jakby nie odcinało wtrysków to by ci waliło w wydech a spalanie byłoby ogromne.
0 x
Awatar użytkownika
Dudes
Posty: 258
Rejestracja: 25 czerwca 2016, 14:04
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Dudes »

zachatąwujta pisze:Źle podpięty sygnał obrotów w sterowniku LPG. Nie wiem jak to można wykonać w red block'u bo możliwość jest tylko jedna-z cewki. Trzeba podpiąć się pod LPG i sprawdzić co się dzieje w tym momencie. Jakby nie odcinało wtrysków to by ci waliło w wydech a spalanie byłoby ogromne.
Jest taka szansa, ze podczas hamowania silnikiem wtryski od PB podają paliwo czy wtedy jest tak jak w innych samochodach, ze wtryski nie dają paliwa?
0 x
740 Turbo B200ET
Awatar użytkownika
monter87
Posty: 138
Rejestracja: 18 marca 2018, 09:44
Lokalizacja: Ryki

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: monter87 »

Dudes pisze:
zachatąwujta pisze:Źle podpięty sygnał obrotów w sterowniku LPG. Nie wiem jak to można wykonać w red block'u bo możliwość jest tylko jedna-z cewki. Trzeba podpiąć się pod LPG i sprawdzić co się dzieje w tym momencie. Jakby nie odcinało wtrysków to by ci waliło w wydech a spalanie byłoby ogromne.
Jest taka szansa, ze podczas hamowania silnikiem wtryski od PB czy wtedy jest tak jak w innych samochodach, ze wtryski nie dają paliwa?
Nie ma takiej możliwości, podczas hamowania silnikiem wtrysk nie podaje paliwa, zaczyna je podawać gdy obroty spadna poniżej jakieś wartości (ok 1500obr/min) żeby silnik nie zgasł. Chyba ze czujnik w przepustnicy nie sygnalizuje jej zamknięcia, to może wtedy sterownik nie wie że zdjąłeś noge z gazu. Musi sie wypowiedzieć ktoś kto lepiej sie zna :)

Wysłane z mojego HTC One A9s przy użyciu Tapatalka
0 x
Awatar użytkownika
Dudes
Posty: 258
Rejestracja: 25 czerwca 2016, 14:04
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Dudes »

monter87 pisze:
Dudes pisze:
zachatąwujta pisze:Źle podpięty sygnał obrotów w sterowniku LPG. Nie wiem jak to można wykonać w red block'u bo możliwość jest tylko jedna-z cewki. Trzeba podpiąć się pod LPG i sprawdzić co się dzieje w tym momencie. Jakby nie odcinało wtrysków to by ci waliło w wydech a spalanie byłoby ogromne.
Jest taka szansa, ze podczas hamowania silnikiem wtryski od PB czy wtedy jest tak jak w innych samochodach, ze wtryski nie dają paliwa?
Nie ma takiej możliwości, podczas hamowania silnikiem wtrysk nie podaje paliwa, zaczyna je podawać gdy obroty spadna poniżej jakieś wartości (ok 1500obr/min) żeby silnik nie zgasł. Chyba ze czujnik w przepustnicy nie sygnalizuje jej zamknięcia, to może wtedy sterownik nie wie że zdjąłeś noge z gazu. Musi sie wypowiedzieć ktoś kto lepiej sie zna :)

Wysłane z mojego HTC One A9s przy użyciu Tapatalka
Tak myślałem, że przez brak lambdy hamowanie silnikiem nie działa :D. I tak za jakiś czas podjadę do gazownika na przegląd ;)
0 x
740 Turbo B200ET
Awatar użytkownika
monter87
Posty: 138
Rejestracja: 18 marca 2018, 09:44
Lokalizacja: Ryki

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: monter87 »

Nie chodzi o sonde lambda w wydechu, chodzi o czujnik położenia przepustnicy. Takie małe czarne plastikowe ustrojstwo przekręcone do przepustnicy. Ale to już chyba zbaczamy z tematu :)

Wysłane z mojego HTC One A9s przy użyciu Tapatalka
0 x
David
Posty: 170
Rejestracja: 01 lutego 2015, 17:42

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: David »

D24TIC zaczął z dnia na dzień dmuchać 2bar zamiast wcześniejszego 0.95. Wężyk na WG był cały, ale profilaktycznie dałem nowy, dalej dmucha 2 bar. O co może chodzić, WG może stanąć?
0 x
Kupię dyfer 3.31 do 700 lub zamienie na dyfer 3.73. PW.
ODPOWIEDZ