Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Wszystko co dotyczy zwykłego utrzymania auta w fabrycznej specyfikacji
swital
Posty: 406
Rejestracja: 02 października 2014, 19:27
Lokalizacja: Płock

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: swital »

1/2"
0 x
2x 480,744 USA Turbo,744 USA,850 T-5R,245 USA D24T+IC+, 945, 2x 440, 855 eR, V70 heico
Awatar użytkownika
luksp
Posty: 64
Rejestracja: 27 lutego 2018, 21:52
Lokalizacja: ziemia sieradzka

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: luksp »

jakieś pomysły z niedziałającymi migaczami i awaryjnymi seria 2xx?

przekaźnik zespolony ok
przycisk awaryjnych(z którym wszystko jest spięte) również

co tam jeszcze po drodze występuje?????
0 x
Awatar użytkownika
luksp
Posty: 64
Rejestracja: 27 lutego 2018, 21:52
Lokalizacja: ziemia sieradzka

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: luksp »

do sprawdzenia przekaźnik....gadugadu sam do siebie-rozwiazane-przekaznik uszkodzony
0 x
Awatar użytkownika
Dudes
Posty: 258
Rejestracja: 25 czerwca 2016, 14:04
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Dudes »

Podlinkuje ktoś gdzie można dostać uszczelkę do zimnej strony od Turbo do B200ET? Z tyłu zimnej strony od turbo pojawił sie wyciek...
0 x
740 Turbo B200ET
vladimir
Posty: 27
Rejestracja: 19 czerwca 2017, 19:17

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: vladimir »

Panowie, w którą stronę ma być skierowany palec zapłonu w 2.3 k-jet 740? Oczywiście w momencie koła na znaku. Bo zdjęli mi w szlifierni aparat a ja nie mam pojęcia :D
0 x
volvo 244 v8
Posty: 212
Rejestracja: 22 lipca 2015, 10:10

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: volvo 244 v8 »

Jak naprawić licznik VDO w 740 przedlift?
Liczy prędkość, ale nie liczy przebiegu, zębatka jest nowa.
0 x
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3065
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sinuspi »

vladimir pisze:Panowie, w którą stronę ma być skierowany palec zapłonu w 2.3 k-jet 740? Oczywiście w momencie koła na znaku. Bo zdjęli mi w szlifierni aparat a ja nie mam pojęcia :D
Tego nie można :? pomylić. Wałek aparatu ma wycięcie a wałek rozrządu ma nacięcie, zatem tylko jedno położenie tych elementów pasuje. Aparat ma 3 punkty mocowania, czyli dla panów szlifierzy :arrow: "śrubka na górze i dwie po bokach, jednym gniazdem kopułki od cewki do dołu tudzież wtyczką halla do dołu"

Obrazek

Obrazek

https://omoto.pl/file/usr/a/a09ac/3/313 ... 093453.jpg
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
xjtdi
Posty: 1065
Rejestracja: 31 października 2016, 13:48

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: xjtdi »

Sinuspi pisze:
vladimir pisze:Panowie, w którą stronę ma być skierowany palec zapłonu w 2.3 k-jet 740? Oczywiście w momencie koła na znaku. Bo zdjęli mi w szlifierni aparat a ja nie mam pojęcia :D
Tego nie można :? pomylić. Wałek aparatu ma wycięcie a wałek rozrządu ma nacięcie, zatem tylko jedno położenie tych elementów pasuje.
Jesteś pewien? Hm, bo jak ja się tym kiedyś bawiłem to i owszem szło wałek w aparacie obrócić o 180 stopni i w obu położeniach pasowało idealnie...
Samego aparatu przez układ otworów nie da się źle założyć, podobnie palec pasuje na wałek w aparacie tylko w jednej pozycji natomiast jak się zdejmie cały aparat to wałek aparatu pasuje w 2 możliwych położeniach do wałka rozrządu...
Ale działa tylko w jednym :D
0 x
erni35
Posty: 196
Rejestracja: 13 marca 2017, 00:17

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: erni35 »

Mam pytanie : w mojej 745 b234f zrobiłem kompletny remont zacisków hamulcowych przód/tył . Wymienione szczęki , klocki, zaciski, gumki, prowadnice, wyczyszczone i polakierowane zaciski, dodany zestaw naprawczy linki ręcznego. Ręczny w końcu pojawił się i działa jak nigdy dotąd. Hamulce odpowietrzone x2 , auto hamuje dużo lepiej ale pedał jest gumowaty, po naciśnięciu wchodzi do podłogi i łapie dopiero gdzieś od połowy. Czy ten model tak ma czy jeszcze coś do poprawy?
0 x
vladimir
Posty: 27
Rejestracja: 19 czerwca 2017, 19:17

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: vladimir »

Sinuspi pisze:
vladimir pisze:Panowie, w którą stronę ma być skierowany palec zapłonu w 2.3 k-jet 740? Oczywiście w momencie koła na znaku. Bo zdjęli mi w szlifierni aparat a ja nie mam pojęcia :D
Tego nie można :? pomylić. Wałek aparatu ma wycięcie a wałek rozrządu ma nacięcie, zatem tylko jedno położenie tych elementów pasuje. Aparat ma 3 punkty mocowania, czyli dla panów szlifierzy :arrow: "śrubka na górze i dwie po bokach, jednym gniazdem kopułki od cewki do dołu tudzież wtyczką halla do dołu"

Obrazek

Obrazek

https://omoto.pl/file/usr/a/a09ac/3/313 ... 093453.jpg
Oś palca da się włożyć w 2 pozycjach ;)
0 x
ODPOWIEDZ