Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Wszystko co dotyczy zwykłego utrzymania auta w fabrycznej specyfikacji
Awatar użytkownika
volvo 244 v8
Posty: 228
Rejestracja: 22 lipca 2015, 10:10

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: volvo 244 v8 » 16 kwietnia 2018, 14:40

saabauto pisze:
JoeM pisze:
volvo 244 v8 pisze:Po założeniu licznika YAZKAKI od wersji Turbo 3 pinowego w miejsce VDO 3 pinowego bez obrotomierza wskażnik benzyny po włączeniu zapłonu podnosi się do połowy, benzyny nie ma nic, nie działa jeszcze obrotomierz.
Działa woltomierz pomimo że we wcześniejszym liczniku go nie było.
Co może być przyczyną?
Wszystkie piny się zgadzają.


Przyczyna jest jedna. Zły licznik. Oba liczniki maja rożne wskaźniki paliwa. I woda też ci się zagotowała :)

Jak co to odkupie ten licznik. Może być bez wskaźnika turbo i voltomierza :)


Usmażone są już 2 albo 3 rezystory i sfajczona 1 dioda na płytce. Sprawdzone w praktyce, w mojej 744 tak załatwiłem zegary. Totalnie inna pinologia, pomimo identycznych wtyczek.

Dzięki
A ma ktoś może licznik VDO ze wskażnikami na zamianę?
Licznik jeszcze się nie spalił, był tylko podłączony na kilka minut.
0 x

Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 2208
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: endriugto » 17 kwietnia 2018, 14:54

Prośba i info jakie dokładnie śruby potrzebne są do przykręcenia tego drążka.
Załączniki
13806608f8ac5f40758c429e28b4e13c.0.jpg
13806608f8ac5f40758c429e28b4e13c.0.jpg (135.29 KiB) Przejrzano 180 razy
0 x

Awatar użytkownika
fullsize
Posty: 568
Rejestracja: 08 października 2014, 20:21
Lokalizacja: Warszawa (WK)

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: fullsize » 17 kwietnia 2018, 22:32

Też mnie to żywo interesuje ;)
0 x
Volvo 945 B230FK '98
Chevy Caprice Wagon '88
_____________________________
Ex: Volvo 945 B200F '94
Ex: Volvo 945 B230FK '97
Ex: Volvo 945 B200F '93
Ex: MB W123 240D '78
Ex: Oldsmobile Delta 88 Royale '84
Ex: MB W123 240D '84
Ex: Chevy Caprice Wagon '86

Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 2208
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: endriugto » 18 kwietnia 2018, 07:37

Podłączenie obrotomierza małego.
240 1989 b230f aw70.
Po podłączeniu małego obrotomierza wg instrukcji wskazania są o połowę za niskie w stosunku do rzeczywistości.
Co zrobiłem źle?
Nie chcę ciągnąć instalacji od alternatora...
0 x

Awatar użytkownika
JoeM
Posty: 1522
Rejestracja: 23 listopada 2014, 15:49
Lokalizacja: Poznań / Wiry
Kontaktowanie:

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: JoeM » 18 kwietnia 2018, 08:22

endriugto pisze:Podłączenie obrotomierza małego.
240 1989 b230f aw70.
Po podłączeniu małego obrotomierza wg instrukcji wskazania są o połowę za niskie w stosunku do rzeczywistości.
Co zrobiłem źle?
Nie chcę ciągnąć instalacji od alternatora...


Podłączałeś się pod cewkę?
0 x

Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 2208
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: endriugto » 18 kwietnia 2018, 08:49

JoeM pisze:
endriugto pisze:Podłączenie obrotomierza małego.
240 1989 b230f aw70.
Po podłączeniu małego obrotomierza wg instrukcji wskazania są o połowę za niskie w stosunku do rzeczywistości.
Co zrobiłem źle?
Nie chcę ciągnąć instalacji od alternatora...


Podłączałeś się pod cewkę?

Tak do biało-czerwonego.
0 x

Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 1945
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: dom?n » 18 kwietnia 2018, 10:35

A to nie jest obrotomierz od sześciocylindrowego? :)
0 x
'79 volvo 242 DL · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą

re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D

Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 2208
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: endriugto » 18 kwietnia 2018, 10:44

dom?n pisze:A to nie jest obrotomierz od sześciocylindrowego? :)

Nie wiem jak to sprawdzić. Były różne małe obrotomierze?
0 x

Awatar użytkownika
JoeM
Posty: 1522
Rejestracja: 23 listopada 2014, 15:49
Lokalizacja: Poznań / Wiry
Kontaktowanie:

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: JoeM » 18 kwietnia 2018, 10:51

endriugto pisze:
JoeM pisze:
endriugto pisze:Podłączenie obrotomierza małego.
240 1989 b230f aw70.
Po podłączeniu małego obrotomierza wg instrukcji wskazania są o połowę za niskie w stosunku do rzeczywistości.
Co zrobiłem źle?
Nie chcę ciągnąć instalacji od alternatora...


Podłączałeś się pod cewkę?

Tak do biało-czerwonego.
I ten przewód idzie do nr 1 w cewce? Jeśli nie wiesz to weź jakiś długi przewód i na sztukę podłącz bezpośrednio obrotomierz pod cewke pod nr 1

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
0 x

Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 1945
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: dom?n » 18 kwietnia 2018, 10:55

endriugto pisze:
dom?n pisze:A to nie jest obrotomierz od sześciocylindrowego? :)

Nie wiem jak to sprawdzić. Były różne małe obrotomierze?


Było co najmniej kilka różnych modeli. Jaką masz podziałkę? Na jakiej wartości zaczyna się ta biała ramka na koncu skali, a na jakiej czerwone pole?

Obrazek
0 x
'79 volvo 242 DL · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą

re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D


Wróć do „Bieżąca obsługa aut”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości