Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Wszystko co dotyczy zwykłego utrzymania auta w fabrycznej specyfikacji
Awatar użytkownika
fonderal
Posty: 1280
Rejestracja: 09 października 2014, 10:10
Lokalizacja: WK i WL

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: fonderal »

Źródła powiadają, że w dziewięćsetkach były od początku, od 91.
0 x
ana
Posty: 205
Rejestracja: 16 czerwca 2017, 15:07
Lokalizacja: Pomorskie

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: ana »

Witam:)
Panowie, jaki rozmiar opony do felgi MultiX ?
0 x
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3064
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sinuspi »

fonderal pisze:Źródła powiadają, że w dziewięćsetkach były od początku, od 91.
Jarku - dzięki.
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Plati
Posty: 237
Rejestracja: 12 kwietnia 2016, 20:07
Lokalizacja: Gliwice

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Plati »

Szybkie pytania:
Jaki rozrząd? B230fk, okrągłe zęby na pasku,
Jakie świece do 531 + B230fk?
Jaka pompa wody?
Co jeszcze warto wymienić z silnikowych rzeczy przy okazji?
0 x
Awatar użytkownika
monter87
Posty: 138
Rejestracja: 18 marca 2018, 09:44
Lokalizacja: Ryki

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: monter87 »

Kopułke rozdzielacza :D

Wysłane z mojego HTC One A9s przy użyciu Tapatalka
0 x
Awatar użytkownika
V945turbo
Posty: 782
Rejestracja: 16 listopada 2014, 23:09
Lokalizacja: Lublin/ Piaski

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: V945turbo »

Plati pisze:Szybkie pytania:
Jaki rozrząd? B230fk, okrągłe zęby na pasku,
Jakie świece do 531 + B230fk?
Jaka pompa wody?
Co jeszcze warto wymienić z silnikowych rzeczy przy okazji?
Wymienić wszystko co się da, kupić dobre = nie tanie, pozatym wszystkie uszczelnienia silnika, pokusiłbym się o wymianę oringów na pompie oleju, oringu na odmie itd. Im więcej zrobisz teraz tym mniej plam będzie zostawiał po swapie.
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
Plati
Posty: 237
Rejestracja: 12 kwietnia 2016, 20:07
Lokalizacja: Gliwice

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Plati »

V945turbo pisze:
Plati pisze:Szybkie pytania:
Jaki rozrząd? B230fk, okrągłe zęby na pasku,
Jakie świece do 531 + B230fk?
Jaka pompa wody?
Co jeszcze warto wymienić z silnikowych rzeczy przy okazji?
Wymienić wszystko co się da, kupić dobre = nie tanie, pozatym wszystkie uszczelnienia silnika, pokusiłbym się o wymianę oringów na pompie oleju, oringu na odmie itd. Im więcej zrobisz teraz tym mniej plam będzie zostawiał po swapie.
Tak, chcę zrobić jak najwięcej się da teraz. Kwestia co z jakich marek wybrać. Nie chcę kupować dla sztuki, szkoda roboty. Jak robić to konkretnie. Dlatego pytam. Jakie jest oznaczenie OEM paska z okrągłymi zębami? Bo nigdzie nie ma opisu czy pasek ma kwadratowe zęby czy okrągłe. No i oczywiście wszystkie paski pasują do wszystkich redblocków - także ciężko określić :/
0 x
Awatar użytkownika
jinx
Posty: 268
Rejestracja: 18 marca 2018, 18:39
Lokalizacja: Poznań

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: jinx »

Pytanie. Czemu po wyjęciu, wyczyszczeniu styków w akumulatorze i włożeniu wywala bezpiecznik od zegara, centralnego i oświetlenia deski w 240? Pierwszy raz wywaliło w momencie podłączania aku po wyczyszczeniu klem (na klemie - pojawia się siarka, nie wiem czemu :/), potem wymieniłem bezpiecznik, auto stało 2 dni wszystko było ok. Dzisiaj rano jechałem wszystko działało, zaparkowałem auto ok. 9:45, zegarek denata wskazywał ok 10:10 jako moment przepalenia się bezpiecznika. Bezpiecznik to oczywiście 8A. Jakieś pomysły? Inna sprawa to ta siarka, jak mogę temu zaradzić? Czyściłem klemy w niedzielę, teraz na śrubie już jest delikatny białawy nalot.
0 x
Obrazek245 1992 B230F M47
Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 3037
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: dom?n »

jinx pisze:Pytanie. Czemu po wyjęciu, wyczyszczeniu styków w akumulatorze i włożeniu wywala bezpiecznik od zegara, centralnego i oświetlenia deski w 240? Pierwszy raz wywaliło w momencie podłączania aku po wyczyszczeniu klem (na klemie - pojawia się siarka, nie wiem czemu :/), potem wymieniłem bezpiecznik, auto stało 2 dni wszystko było ok. Dzisiaj rano jechałem wszystko działało, zaparkowałem auto ok. 9:45, zegarek denata wskazywał ok 10:10 jako moment przepalenia się bezpiecznika. Bezpiecznik to oczywiście 8A. Jakieś pomysły?
Z tego co wymieniłeś tylko zegar chodzi bez Twojej obecności i kluczyka w stacyjce / zamku. Może jakieś spięcia w zegarach? Masz duży zegarek zamiast obrotomierza czy mały na środkowej konsoli? Może zacieka tam jakaś woda? Czy wywala bezpiecznik jak jest wilgotno w powietrzu czy to nieistotne?
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D
Awatar użytkownika
jinx
Posty: 268
Rejestracja: 18 marca 2018, 18:39
Lokalizacja: Poznań

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: jinx »

dom?n pisze:
Z tego co wymieniłeś tylko zegar chodzi bez Twojej obecności i kluczyka w stacyjce / zamku. Może jakieś spięcia w zegarach? Masz duży zegarek zamiast obrotomierza czy mały na środkowej konsoli? Może zacieka tam jakaś woda? Czy wywala bezpiecznik jak jest wilgotno w powietrzu czy to nieistotne?
Mam duży zegar zamiast obrotomierza. Tego dnia kiedy wywaliło przy wyjęciu aku było sucho i słonecznie, podobnie teraz w tym tygodniu od kilku dni było sucho i 12 stopni, także raczej nie ta kwestia. Ale chyba problem został zidentyfikowany, jako że jest to też bezpiecznik od radia, które było wyjęte przez poprzedniego bo wywalało bezpieczniki. Kable które ktoś przerabiał pod nowsze radio są w kilku miejscach połamane i robią spięcia jak sądzę.
EDIT: Byłem przed chwilą sprawdzić, wszystko działa jak trzeba, a od kilku godzin pada/mży. Poza tym jak pisałem, od sierpnia kiedy zostało wyjęte radio do momentu odłączenia i podłączenia aku problem nie występował. Będę badał temat, jak pojawi się to 3 raz to zacznę się martwić mocno :D A w międzyczasie wesołych świąt wszystkim!
0 x
Obrazek245 1992 B230F M47
ODPOWIEDZ