uniball człowiek się przyzwyczaił do nazw z ameryki i głupieje przy tych europejskich wymysłach. Dzięki.
Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
fonderal pisze:945 '96 + CT-906, czyli dwie kostki, radio ściemnia się razem z całą deską. Poprzednio miałem CR-906, też się ściemniało. Ale musiałem reanimować wiązkę, bo kiedyś jakiś rzeźnik poobcinał fabryczne kostki i pozakładał iso.Milco pisze:Czy podświetlenie radia Volvo w 900 reaguje razem z regulacją oświetlenia deski? (mocniej / słabiej). Czy świeci cały czas tak samo, niezależnie?
W starszych instalacjach z jedną kostką nie grzebałem, ale tam też jest pin (7) odpowiedzialny za oświetlenie. Tyle, że nie wiem jak działa...
Dzięki Panowiedom?n pisze:U mnie z kolei ściemniają się przyciski, ale nie wyświetlacz.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
U mnie wszystko, generalnie działa to tak:dom?n pisze:U mnie z kolei ściemniają się przyciski, ale nie wyświetlacz.
- światła OFF radio OFF -> w radiu nic się nie świeci,
- światła OFF radio ON -> przyciski ciemne, świeci się sam wyświetlacz. Na maksimum, bez możliwości regulacji,
- światła ON radio OFF -> podświetlone są przyciski, wyświetlacz ciemny. Działą regulacja podświetlenia przycisków,
- światła ON radio ON -> podświetlone przyciski i wyświetlacz, regulacja działa na jedno i drugie.
Tak to wygląda w radiach z dwoma kostkami, przy pojedynczej może być inaczej.
0 x
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 17 lutego 2017, 00:56
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Dzień dobry!
Po długich Południowoamerykańskich podróżach wróciłem do ziemi ojczystej celem przywrócenia mojego Volvo do życia. Po zrzuceni skrzyni okazało się niestety że moje sprzęgło do regeneracji się już nie nadaje. Pojawia się więc pytanie - czy B200FT + M46 ma szansę chwilę pojeździć na sprzęgle od wersji niedoładowanej? Inną opcją jest znalezienie używanego sprzęgła od wersji z turbo i regeneracja, niestety popularne portale aukcyjne świecą póki co pustkami.
Po długich Południowoamerykańskich podróżach wróciłem do ziemi ojczystej celem przywrócenia mojego Volvo do życia. Po zrzuceni skrzyni okazało się niestety że moje sprzęgło do regeneracji się już nie nadaje. Pojawia się więc pytanie - czy B200FT + M46 ma szansę chwilę pojeździć na sprzęgle od wersji niedoładowanej? Inną opcją jest znalezienie używanego sprzęgła od wersji z turbo i regeneracja, niestety popularne portale aukcyjne świecą póki co pustkami.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
744 b230ft
gdzie wpiąć się pod maską aby zbadać sondę lambda?
gdzie wpiąć się pod maską aby zbadać sondę lambda?
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
ściana grodziowa w pobliżu kopułki. Szukasz dwu pinowej wtyczki i pojedynczej wsuwki, na wsuwce jest sygnał z sondy.
0 x
2x 480,744 USA Turbo,744 USA,850 T-5R,245 USA D24T+IC+, 945, 2x 440, 855 eR, V70 heico
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Dziękuję bardzo, o to chodziło
A czy czujnik temperatury cieczy, który daje sygnał do ECU to ten sam co jest połączony ze wskaźnikiem na desce?
Jak go sprawdzić?
A czy czujnik temperatury cieczy, który daje sygnał do ECU to ten sam co jest połączony ze wskaźnikiem na desce?
Jak go sprawdzić?
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Nie, to dwa inne czujniki. Ten do deski jest bliżej pasa przedniego i ma większe gniazdko do wtyczki, a ten drugi jest bliżej ściany grodziowej i ma mniejsze gniazdko.
0 x
Chevy Caprice Wagon '88
_______________________
Ex: Volvo 945 B230FK '98
Ex: Volvo 945 B200F '94
Ex: Volvo 945 B230FK '97
Ex: Volvo 945 B200F '93
Ex: MB W123 240D '78
Ex: Oldsmobile Delta 88 Royale '84
Ex: MB W123 240D '84
Ex: Chevy Caprice Wagon '86
_______________________
Ex: Volvo 945 B230FK '98
Ex: Volvo 945 B200F '94
Ex: Volvo 945 B230FK '97
Ex: Volvo 945 B200F '93
Ex: MB W123 240D '78
Ex: Oldsmobile Delta 88 Royale '84
Ex: MB W123 240D '84
Ex: Chevy Caprice Wagon '86
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Podobno tak, ale jak ja mierzyłem oporności, to mi pokazywało głupoty - albo do dupy miernik, albo mierzący
TUTAJ masz trochę informacji na ten temat
U mnie skończyło się wymianą czujnika (15 minut roboty, potrzebny tylko odpowiedni klucz), ale i tak problem u mnie tkwił gdzie indziej.
TUTAJ masz trochę informacji na ten temat
U mnie skończyło się wymianą czujnika (15 minut roboty, potrzebny tylko odpowiedni klucz), ale i tak problem u mnie tkwił gdzie indziej.
0 x
Chevy Caprice Wagon '88
_______________________
Ex: Volvo 945 B230FK '98
Ex: Volvo 945 B200F '94
Ex: Volvo 945 B230FK '97
Ex: Volvo 945 B200F '93
Ex: MB W123 240D '78
Ex: Oldsmobile Delta 88 Royale '84
Ex: MB W123 240D '84
Ex: Chevy Caprice Wagon '86
_______________________
Ex: Volvo 945 B230FK '98
Ex: Volvo 945 B200F '94
Ex: Volvo 945 B230FK '97
Ex: Volvo 945 B200F '93
Ex: MB W123 240D '78
Ex: Oldsmobile Delta 88 Royale '84
Ex: MB W123 240D '84
Ex: Chevy Caprice Wagon '86