Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Wszystko co dotyczy zwykłego utrzymania auta w fabrycznej specyfikacji
konradko
Posty: 909
Rejestracja: 24 listopada 2016, 15:00

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: konradko »

uniball :( :shock: człowiek się przyzwyczaił do nazw z ameryki i głupieje przy tych europejskich wymysłach. Dzięki.
0 x
Awatar użytkownika
Milco
Posty: 216
Rejestracja: 29 października 2016, 19:24
Lokalizacja: Warszawa / Kędzierzyn-Koźle

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Milco »

fonderal pisze:
Milco pisze:Czy podświetlenie radia Volvo w 900 reaguje razem z regulacją oświetlenia deski? (mocniej / słabiej). Czy świeci cały czas tak samo, niezależnie?
945 '96 + CT-906, czyli dwie kostki, radio ściemnia się razem z całą deską. Poprzednio miałem CR-906, też się ściemniało. Ale musiałem reanimować wiązkę, bo kiedyś jakiś rzeźnik poobcinał fabryczne kostki i pozakładał iso.

W starszych instalacjach z jedną kostką nie grzebałem, ale tam też jest pin (7) odpowiedzialny za oświetlenie. Tyle, że nie wiem jak działa...
dom?n pisze:U mnie z kolei ściemniają się przyciski, ale nie wyświetlacz.
Dzięki Panowie
0 x
Awatar użytkownika
fonderal
Posty: 1280
Rejestracja: 09 października 2014, 10:10
Lokalizacja: WK i WL

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: fonderal »

dom?n pisze:U mnie z kolei ściemniają się przyciski, ale nie wyświetlacz.
U mnie wszystko, generalnie działa to tak:
- światła OFF radio OFF -> w radiu nic się nie świeci,
- światła OFF radio ON -> przyciski ciemne, świeci się sam wyświetlacz. Na maksimum, bez możliwości regulacji,
- światła ON radio OFF -> podświetlone są przyciski, wyświetlacz ciemny. Działą regulacja podświetlenia przycisków,
- światła ON radio ON -> podświetlone przyciski i wyświetlacz, regulacja działa na jedno i drugie.
Tak to wygląda w radiach z dwoma kostkami, przy pojedynczej może być inaczej.
0 x
MaksymilianH
Posty: 8
Rejestracja: 17 lutego 2017, 00:56

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: MaksymilianH »

Dzień dobry!

Po długich Południowoamerykańskich podróżach wróciłem do ziemi ojczystej celem przywrócenia mojego Volvo do życia. Po zrzuceni skrzyni okazało się niestety że moje sprzęgło do regeneracji się już nie nadaje. Pojawia się więc pytanie - czy B200FT + M46 ma szansę chwilę pojeździć na sprzęgle od wersji niedoładowanej? Inną opcją jest znalezienie używanego sprzęgła od wersji z turbo i regeneracja, niestety popularne portale aukcyjne świecą póki co pustkami.
0 x
ambasador
Posty: 131
Rejestracja: 22 grudnia 2017, 23:22

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: ambasador »

744 b230ft
gdzie wpiąć się pod maską aby zbadać sondę lambda?
0 x
swital
Posty: 406
Rejestracja: 02 października 2014, 19:27
Lokalizacja: Płock

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: swital »

ściana grodziowa w pobliżu kopułki. Szukasz dwu pinowej wtyczki i pojedynczej wsuwki, na wsuwce jest sygnał z sondy.

Obrazek
0 x
2x 480,744 USA Turbo,744 USA,850 T-5R,245 USA D24T+IC+, 945, 2x 440, 855 eR, V70 heico
ambasador
Posty: 131
Rejestracja: 22 grudnia 2017, 23:22

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: ambasador »

Dziękuję bardzo, o to chodziło :)
A czy czujnik temperatury cieczy, który daje sygnał do ECU to ten sam co jest połączony ze wskaźnikiem na desce?
Jak go sprawdzić?
0 x
Awatar użytkownika
fullsize
Posty: 564
Rejestracja: 08 października 2014, 20:21
Lokalizacja: Warszawa (WK)

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: fullsize »

Nie, to dwa inne czujniki. Ten do deski jest bliżej pasa przedniego i ma większe gniazdko do wtyczki, a ten drugi jest bliżej ściany grodziowej i ma mniejsze gniazdko.
0 x
Chevy Caprice Wagon '88
_______________________
Ex: Volvo 945 B230FK '98
Ex: Volvo 945 B200F '94
Ex: Volvo 945 B230FK '97
Ex: Volvo 945 B200F '93
Ex: MB W123 240D '78
Ex: Oldsmobile Delta 88 Royale '84
Ex: MB W123 240D '84
Ex: Chevy Caprice Wagon '86
ambasador
Posty: 131
Rejestracja: 22 grudnia 2017, 23:22

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: ambasador »

Dzięki
Da się go sprawdzić bez wyciągania?
0 x
Awatar użytkownika
fullsize
Posty: 564
Rejestracja: 08 października 2014, 20:21
Lokalizacja: Warszawa (WK)

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: fullsize »

Podobno tak, ale jak ja mierzyłem oporności, to mi pokazywało głupoty - albo do dupy miernik, albo mierzący ;)
TUTAJ masz trochę informacji na ten temat
U mnie skończyło się wymianą czujnika (15 minut roboty, potrzebny tylko odpowiedni klucz), ale i tak problem u mnie tkwił gdzie indziej.
0 x
Chevy Caprice Wagon '88
_______________________
Ex: Volvo 945 B230FK '98
Ex: Volvo 945 B200F '94
Ex: Volvo 945 B230FK '97
Ex: Volvo 945 B200F '93
Ex: MB W123 240D '78
Ex: Oldsmobile Delta 88 Royale '84
Ex: MB W123 240D '84
Ex: Chevy Caprice Wagon '86
ODPOWIEDZ