Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Wszystko co dotyczy zwykłego utrzymania auta w fabrycznej specyfikacji
Krzysiek T5
Posty: 5
Rejestracja: 01 listopada 2017, 10:04
Lokalizacja: LKS

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: Krzysiek T5 » 07 grudnia 2017, 18:23

Ludziska , jak wyjąć zegary w 740 żeby nic nie połamać ?
0 x

Online
Awatar użytkownika
Volvo 745 turbo
Posty: 544
Rejestracja: 04 października 2014, 19:05
Lokalizacja: Wieruszów

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: Volvo 745 turbo » 07 grudnia 2017, 18:41

Podważasz te dwie zaślepki przy pokrętłach zegarka i ściemniacza i odkręcasz dwa wkręty, następnie pociągasz licznik do siebie odpinasz kostki i gotowe. Mowa o starych prostokątnych zegarach.
https://www.google.pl/search?q=volvo+74 ... xJM:&isa=y
0 x
Jest 745 B230FT+ USA

Krzysiek T5
Posty: 5
Rejestracja: 01 listopada 2017, 10:04
Lokalizacja: LKS

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: Krzysiek T5 » 07 grudnia 2017, 19:02

super dzięki za szybką odp
0 x

Awatar użytkownika
Dudes
Posty: 176
Rejestracja: 25 czerwca 2016, 14:04
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: Dudes » 10 grudnia 2017, 23:12

Prawa wycieraczka umarła. Obraca się jedynie siłą ręki, lewa na szczęście działa. Podejrzewam że linka poszal, ale pytanie jak zdjac podszybie? :D
0 x
1986 740 Turbo B200ET,1910881 KM : viewtopic.php?f=6&t=1094

Awatar użytkownika
m.c.2
Posty: 62
Rejestracja: 16 lutego 2015, 21:26
Lokalizacja: Obrowo/Toruń

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: m.c.2 » 11 grudnia 2017, 09:18

śruby po brzegiem maski i wysuwasz razem z listewką przy szybie
0 x

Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 1667
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: endriugto » 11 grudnia 2017, 10:02

Dudes pisze:Prawa wycieraczka umarła. Obraca się jedynie siłą ręki, lewa na szczęście działa. Podejrzewam że linka poszal, ale pytanie jak zdjac podszybie? :D

Ostatnio u siebie zdejmowałem.
Odkręcasz wycieraczki. Wypinasz gumowe osłony trzpieni wycieraczek. Zaczepione są za trzpienie wycieraczek. Pomaga mały płaski śrubokręt.
Podnosisz maskę.
Po bokach masz dwie śruby od góry i jedną prostopadle na środku podszybia.
Najpierw pociągasz w stronę komory silnika w później wysuwasz do góry i w stronę szyby.
Warto przy okazji wybrać syf z okolic czerpni wentylatora.
Ja przykleiłem też uszczelkę podszybie-maska na silikon i jestem z tego manewru super zadowolony.
Składasz wszystko w odwrotnej kolejności. Ważne aby wsuwki które są od spodu podszybia dobrze weszły w krawędź szyby.
0 x
240 DL 1989 USA
745 GL 1992 USA


Wróć do „Bieżąca obsługa aut”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: xxMAXIMxx i 1 gość