Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Wszystko co dotyczy zwykłego utrzymania auta w fabrycznej specyfikacji
swital
Posty: 406
Rejestracja: 02 października 2014, 19:27
Lokalizacja: Płock

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: swital »

przekaźnik to słowo klucz, 5 ma zapalać na desce nawet na samym zapłonie z wrzuconą 4'ką
0 x
2x 480,744 USA Turbo,744 USA,850 T-5R,245 USA D24T+IC+, 945, 2x 440, 855 eR, V70 heico
Awatar użytkownika
wujek
Posty: 954
Rejestracja: 20 października 2015, 18:51
Lokalizacja: Lublin

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: wujek »

czy pekajacy na szwie zbiorniczek wyrownawczy (ksztalt obly) zdarza sie czy cos sie zaczelo dziac z UPG ?

czy bral ktos nowe progi z dtakena czy zkads tam ? jak jakosc ? jak wielkosc ? duzo maja zapasu czy to tylko poszycie ? robie blacharke :)
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.

16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
Awatar użytkownika
czk
Posty: 171
Rejestracja: 18 grudnia 2016, 04:27

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: czk »

Panowie i Panie, prosze o porade.

Dwuseta zaczela z dnia na dzien tragicznie pracowac na obrotach jalowych, nierowno, bulgocze, prycha jakby z wydechu, jakby chcial zgasnac ale nie gasnie nigdy. Caly silnik trzesie sie nienaturalnie i w srodku ciezko wysiedziec.

Nie ma znaczenia czy zimny czy cieply, wrecz po dluzszym dystansie (+- 200 km) zdaje sie byc gorzej. Poza tym wszystko jest w normie, zwyczajnie jezdzi, zapala, przyspiesza, kultura pracy "w ruchu" bez zarzutow. Moze pali odrobine wczesniej niz zwykle ale trudno mi stwierdzic na pewno.

Sytuacja ktora zbiegla sie czasowo, lub moze to zupelny przypadek - wypalilem caly bak na trasie i dolalem z kanistra, ale pozwolilem mu w miedzyczasie samoczynnie zgasnac (nie jestem z tego dumny). Wydaje mi sie, ze od tego momentu sie zaczelo.

Coz to moze byc? Przeplywomierz? Pompie paliwa cos zaszkodzilo?
0 x
240 '93,'85 / 940 '94,'94,'95 / Kia Sorento '04 / Citroën XM '95
Awatar użytkownika
czk
Posty: 171
Rejestracja: 18 grudnia 2016, 04:27

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: czk »

wujek pisze:czy pekajacy na szwie zbiorniczek wyrownawczy (ksztalt obly) zdarza sie czy cos sie zaczelo dziac z UPG ?

czy bral ktos nowe progi z dtakena czy zkads tam ? jak jakosc ? jak wielkosc ? duzo maja zapasu czy to tylko poszycie ? robie blacharke :)
Progi do czego?
0 x
240 '93,'85 / 940 '94,'94,'95 / Kia Sorento '04 / Citroën XM '95
swital
Posty: 406
Rejestracja: 02 października 2014, 19:27
Lokalizacja: Płock

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: swital »

czk pisze:dolalem z kanistra
Może stare paliwo ?
0 x
2x 480,744 USA Turbo,744 USA,850 T-5R,245 USA D24T+IC+, 945, 2x 440, 855 eR, V70 heico
Awatar użytkownika
wujek
Posty: 954
Rejestracja: 20 października 2015, 18:51
Lokalizacja: Lublin

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: wujek »

czk pisze:
wujek pisze:czy pekajacy na szwie zbiorniczek wyrownawczy (ksztalt obly) zdarza sie czy cos sie zaczelo dziac z UPG ?

czy bral ktos nowe progi z dtakena czy zkads tam ? jak jakosc ? jak wielkosc ? duzo maja zapasu czy to tylko poszycie ? robie blacharke :)
Progi do czego?
740 '88
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.

16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
erni35
Posty: 196
Rejestracja: 13 marca 2017, 00:17

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: erni35 »

wujek pisze:
czk pisze:
wujek pisze:czy pekajacy na szwie zbiorniczek wyrownawczy (ksztalt obly) zdarza sie czy cos sie zaczelo dziac z UPG ?

czy bral ktos nowe progi z dtakena czy zkads tam ? jak jakosc ? jak wielkosc ? duzo maja zapasu czy to tylko poszycie ? robie blacharke :)
Progi do czego?
740 '88
Ja bralem z drakena. Jakosc i wymiary zadowalajace
0 x
Awatar użytkownika
Dudes
Posty: 258
Rejestracja: 25 czerwca 2016, 14:04
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Dudes »

No dobra, ile ciągnąć sprężyny z przodu żeby pozbyć się bociana? Kolega re5pect doradził żeby ciachnąć niż kupować jamexy. A tez nie chce wydawać bóg wie ile za same sprężyny...
0 x
740 Turbo B200ET
Awatar użytkownika
V945turbo
Posty: 784
Rejestracja: 16 listopada 2014, 23:09
Lokalizacja: Lublin/ Piaski

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: V945turbo »

obetnij z jeden zwój i będziesz widział, kto wie czy masz sprężyny od nowości jak sie usiadły , czy to może z diesla ....
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
Awatar użytkownika
Dudes
Posty: 258
Rejestracja: 25 czerwca 2016, 14:04
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Dudes »

V945turbo pisze:obetnij z jeden zwój i będziesz widział, kto wie czy masz sprężyny od nowości jak sie usiadły , czy to może z diesla ....
Da się jakoś sprawdzić czy to są sprężyny od diesla?
0 x
740 Turbo B200ET
ODPOWIEDZ