Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
-
- Posty: 212
- Rejestracja: 22 lipca 2015, 10:10
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Tak, szukam takiego Jak dla mnie do poliftowej 760 siada idealnie
1 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Ale ma dystanse dowalone na tylniej osi
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
89' 744 B234F
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
tutaj ciekawostka - 760 na multilinku ma szerzej rozstawione tylne koła niż 740 740 jest trochę jak Citroen DS - przód szerzej niż tył. Muszę poszukać obiektywnego źródła, albo sam chwycić za miarkę.
Ale na foto rzeczywiście lekki dystans jest wpakowany.
Ale na foto rzeczywiście lekki dystans jest wpakowany.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
To właśnie zauważyłem po swapie z multilinka na sztywny most. Ktoś wie dokładnie o ile wężej jest, jakim dystansem to wyrównać?re5pect pisze:tutaj ciekawostka - 760 na multilinku ma szerzej rozstawione tylne koła niż 740
0 x
Kupię dyfer 3.31 do 700 lub zamienie na dyfer 3.73. PW.
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
podłączam alarm zwykły w miejsce volvo guard II - kierunki w R i L na schemacie (w czarnej kostce), ale lewe nie migają - jakieś pomysły?
0 x
-
- Posty: 42
- Rejestracja: 19 listopada 2016, 21:51
- Lokalizacja: Skierniewice/Łowicz/Łódź
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Witajcie. Moje 740 prosi się o wymianę podpory wału napędowego, i z tego co widzę jest kilka rozmiarów. Jak dobrać właściwą, czy raczej najpierw konieczny jest demontaż starej?
0 x
- saabauto
- Posty: 655
- Rejestracja: 02 listopada 2014, 12:16
- Lokalizacja: www.naprawavolvo.pl
- Kontakt:
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Zmierz zewnętrzny wymiar podpory na samochodzie, będziesz wiedział, jakiej potrzebujesz.Sylwesterpl pisze:Witajcie. Moje 740 prosi się o wymianę podpory wału napędowego, i z tego co widzę jest kilka rozmiarów. Jak dobrać właściwą, czy raczej najpierw konieczny jest demontaż starej?
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Potrzebuje porady dotyczącej sprężyn. Moje auto ma problem z „bocianem” czyli przód jest zdecydowanie za wysoko niż tył. Na początku byłem pewien, ze to wina sprężyn tylnych, ale po wymianie dalej auto siedzi. Pomyślałem i wymyśliłem, ze prawdopobnie z przodu mam sprężyny od diesla i tu jest moje pytanie - jak dobrać odpowiednio sprężyny? Nie wiem niestety jak liczy się te sprężyny -20 mm. Oczywiście chciałbym aby przód był równy tyłowi...
Ps: żadnego obcinania czy spinanie sprężyn...
Ps: żadnego obcinania czy spinanie sprężyn...
Ostatnio zmieniony 30 października 2017, 17:44 przez Dudes, łącznie zmieniany 1 raz.
0 x
740 Turbo B200ET
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Po moich doświadczeniach żeby przód jakkolwiek wyglądał trzeba dać -40 i tył zostawić w serii. Coprawda seria 7xx dalej nie bedzie wyglądać ale o niebo lepiej niż ori.
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
89' 744 B234F