Pytanko, ułamałem iglicę od wskaźnika
Czy dorwę gdzieś - ten sam element, może z jakiegoś innego samochodu podejdzie ??
Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Na dzień dzisiejszy zamówiłem nowy reg. ciśnienia paliwa. Pomiar był mało dokładny bo kolega trzymał czujnik dociskając go ręką do tego zaworka pomiarowego ale po przekręceniu kluczyka wyszło coś około 5bar i nie utrzymał . Jeśli chodzi o lambdę to jak silnik pracuje, na wtyczce grzałki jest napięcie aku. (jeśli dobrze pamiętam schemat grzałka zasilana jest z przekaźnika pompy), a na sygnałowym około 0,5v. Co o tym myślicie? Ładować sondę? Docelowo chciałbym i tak ją zainstalować z kompem i przepływką od FB, bo chyba tylko to jest inne?
0 x
-
- Posty: 212
- Rejestracja: 22 lipca 2015, 10:10
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Ile może być warte nowe oryginalne elektryczne podgrzewane lusterko z 740/760?
0 x
- Volvo 745 turbo
- Posty: 734
- Rejestracja: 04 października 2014, 19:05
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Tyle ile ktoś za nie zapłaci...
0 x
Jest 745 87' B230FT USA
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Te 0,5V jest podstawione przez ecu w miejsce sygnału z sondy, w miejsce oscylacji. Jak możesz tanim kosztem wspawać gwint pod sondę, to mz. warto spróbować wkręcić nawet jakąś starą, ale działającą. Na pewno nie zaszkodzi, a pomóc może. Jak założenia sondy przyniesie jakiś efekt, to nie ma się co pchać w wymianę kompa i przepływki, bo i po co? Byłaby to sztuka dla sztuki.zagtom pisze:Jeśli chodzi o lambdę to jak silnik pracuje, na wtyczce grzałki jest napięcie aku. (jeśli dobrze pamiętam schemat grzałka zasilana jest z przekaźnika pompy), a na sygnałowym około 0,5v. Co o tym myślicie? Ładować sondę? Docelowo chciałbym i tak ją zainstalować z kompem i przepływką od FB, bo chyba tylko to jest inne?
Zasilaniem grzałki jak najbardziej steruje przekaźnik pompy. Tam są dwa przekaźniki w jednej obudowie, jeden od pompy paliwa, drugi od grzałki.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Czy jazda na takich kątach nie spowoduje szybszego zużycia opon? Miałem zakładać nowe zimówki ale po wymianie magla pojechałem na zbieżność i kąty WSZ są poza skalą, diagnosta co robił zbieżność twierdzi że nie ma regulacji wsz w tym volvo. Jak to jest?
0 x
Kupię dyfer 3.31 do 700 lub zamienie na dyfer 3.73. PW.
- Volvo 745 turbo
- Posty: 734
- Rejestracja: 04 października 2014, 19:05
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Dokładnie w 700 i 900 kątów się nie reguluje, u Ciebie można spróbować dać nowe poduszki górne bo może już są słabe i dlatego masz takie kąty lub też jest po jakimś strzale i wtedy za wiele nie zrobisz.
0 x
Jest 745 87' B230FT USA
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Jak się mylę to niech mnie ktoś poprawi, ale kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy nie powinien mieć wpływu na zużycie opon. Za to na trakcję jak najbardziej. Im większy kąt tym większa siła potrzebna do kręcenia fajerą, ale auto jest stabilniejsze przy wyższych prędkościach i łatwiej odbija kierownica. 1,5 różnicy między P i L stopnia to nie jakaś tragedia, ale jak widać powyżej normy i może trochę ściągać przy przejeżdżaniu przez nierówności.
Na zużycie opon wpływa zbieżność, kąt pochylenia koła no i ciśnienie w oponach.
Tak jak pisze Volvo 745 turbo, regulacji tam nie ma, za to kąty mogą się porozjeżdżać jak poduszki i silentbloki mają dość, albo po jakimś szturchnięciu zawieszenia, czasem wystarcza duża dziura...
Na zużycie opon wpływa zbieżność, kąt pochylenia koła no i ciśnienie w oponach.
Tak jak pisze Volvo 745 turbo, regulacji tam nie ma, za to kąty mogą się porozjeżdżać jak poduszki i silentbloki mają dość, albo po jakimś szturchnięciu zawieszenia, czasem wystarcza duża dziura...
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Pytanie z gatunku "gópich": czy w 740/940 górne mocowania sprężyn tylnych (talerzyki ze śrubą itd) różnią się w wersjach z nivo i bez?
Próbowałem jakiś czas temu położyć Jamexy z tyłu na próbę i nijak nie chciało to wejść w pierwszy zwój. Chodzi oczywiście o moje kąbi '89 z nivo (które żegnamy, a na ich miejsce docelowo wchodzą B8).
Próbowałem jakiś czas temu położyć Jamexy z tyłu na próbę i nijak nie chciało to wejść w pierwszy zwój. Chodzi oczywiście o moje kąbi '89 z nivo (które żegnamy, a na ich miejsce docelowo wchodzą B8).
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Nie sądzę. U mnie w 945 były wymieniane sprężyny pod nivo na zwykłe i te zwykłe weszły bez problemów w te oryginalne mocowania.
0 x
Chevy Caprice Wagon '88
_______________________
Ex: Volvo 945 B230FK '98
Ex: Volvo 945 B200F '94
Ex: Volvo 945 B230FK '97
Ex: Volvo 945 B200F '93
Ex: MB W123 240D '78
Ex: Oldsmobile Delta 88 Royale '84
Ex: MB W123 240D '84
Ex: Chevy Caprice Wagon '86
_______________________
Ex: Volvo 945 B230FK '98
Ex: Volvo 945 B200F '94
Ex: Volvo 945 B230FK '97
Ex: Volvo 945 B200F '93
Ex: MB W123 240D '78
Ex: Oldsmobile Delta 88 Royale '84
Ex: MB W123 240D '84
Ex: Chevy Caprice Wagon '86