spróbuj fotkę wrzucić, będzie łatwiejkonradko pisze: Możliwe, potrójny jest. Gdzie to się montuje i jak to się nazywa fachowo?
Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Jakby ktoś pytał - przepływkę odpinałem, po odpięciu silnik gaśnie. Gdy jestem już w trasie i przepustnica jest otwarta to obroty się trzymają, na biegu jałowym lubią falować.Dudes pisze:Zimny start w wykonaniu mojego B200ET
Za chwilę wrzucę jak się zachowuje po nagrzaniu
A tutaj już po nagrzaniu silnika. Udało mi się cyknąć filmik na światłach
Jak widać na załączonych filmikach ewidentnie coś jest ze ssaniem, na PB i LPG. Komputer można odkręcić i przejrzeć, ale to wina mechaniczna raczej... Krokowy albo może faktycznie ten TPS? Chociaż u mnie gdy hamuje silnikiem i jest zamknięta przepustnica to się przełącza na PB, czyli tak jakby TPS działa...
0 x
740 Turbo B200ET
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Trochę wróżenie z fusów, bo powodów może być sporo. Pozostaje lecieć wszystko po kolei, zaczynając od spraw najbardziej prawdopodobnych.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
W pierwszej kolejności zabiorę się za krokowca, jak to nie pomoże to dymam na Jasną Górę na kolanachfonderal pisze:Trochę wróżenie z fusów, bo powodów może być sporo. Pozostaje lecieć wszystko po kolei, zaczynając od spraw najbardziej prawdopodobnych.
0 x
740 Turbo B200ET
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Krokowy, dziura w dolocie, TPS, olej w kopułce, przepływomierz, ew. u Ciebie zalany komp itd. Jest w czym grzebać.
Ktoś nawet gdzieś kiedyś pisał, że mu falowanie ustąpiło po wymianie prędkościomierza. Ostatni podejrzany:), ale jak się przyjrzeć to nie jest to niemożliwe...
Ktoś nawet gdzieś kiedyś pisał, że mu falowanie ustąpiło po wymianie prędkościomierza. Ostatni podejrzany:), ale jak się przyjrzeć to nie jest to niemożliwe...
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Dudes już Ci napisałem na FB co masz zrobić. Ja obstawiam raczej wykończony przepływomierz ale żeby to potwierdzić musisz go otworzyć. Czujnik temperatury sprawdzisz w 5 min miernikiem
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Mam pytanie "chłodnicowe". Pacjent to 940 '98, B230FT, automat. Potrzbna jest chłodnica i tutaj zaczynają się schody... Czy na rodzaj/rozmiar chłodnicy wpływa tylko to, czy w aucie jest skrzynia manualna, czy automatyczna, czy też obecność klimatyzacji ma również znaczenie znaczenie? W jednych miejscach rozróżniają chłodnice tylko dla automata i manula, a w innym do zmiennych dorzucana jest klima...
Czym te chłodnice fizycznie się różnią? Jaką brać? No i co są warte zamienniki?
Czym te chłodnice fizycznie się różnią? Jaką brać? No i co są warte zamienniki?
0 x
Chevy Caprice Wagon '88
_______________________
Ex: Volvo 945 B230FK '98
Ex: Volvo 945 B200F '94
Ex: Volvo 945 B230FK '97
Ex: Volvo 945 B200F '93
Ex: MB W123 240D '78
Ex: Oldsmobile Delta 88 Royale '84
Ex: MB W123 240D '84
Ex: Chevy Caprice Wagon '86
_______________________
Ex: Volvo 945 B230FK '98
Ex: Volvo 945 B200F '94
Ex: Volvo 945 B230FK '97
Ex: Volvo 945 B200F '93
Ex: MB W123 240D '78
Ex: Oldsmobile Delta 88 Royale '84
Ex: MB W123 240D '84
Ex: Chevy Caprice Wagon '86
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3045
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
W moich autosiedemsetach chłodnica do automatu miała po prostu zintergrowane chłodzenie skrzyni.
Mam jedną chłodnicę luźną po ostatnich cyrkach, będę się pozbywać
Mam jedną chłodnicę luźną po ostatnich cyrkach, będę się pozbywać
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Klima ma znaczenie o tyle, że w starszych (z wiskozą) autach chłodnica mogła mieć otwór na czujnik włączający dodatkowy wentylator. W nowszych otwór jest zaślepiony albo go w ogóle nie ma.
Generalna zasada jest taka: do FT chłodnica jest wyższa niż do wolnossących, do automatu ma dwa dodatkowe króćce do podłączenia chłodzenia skrzyni. Czyli potrzebujesz wysokiej chłodnicy z dodatkowymi króćcami i bez otworu na czujnik. Ma wyglądać mniej więcej tak.
Generalna zasada jest taka: do FT chłodnica jest wyższa niż do wolnossących, do automatu ma dwa dodatkowe króćce do podłączenia chłodzenia skrzyni. Czyli potrzebujesz wysokiej chłodnicy z dodatkowymi króćcami i bez otworu na czujnik. Ma wyglądać mniej więcej tak.
1 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Jarek, jesteś jak zwykle niezastąpiony, dzięki!
0 x
Chevy Caprice Wagon '88
_______________________
Ex: Volvo 945 B230FK '98
Ex: Volvo 945 B200F '94
Ex: Volvo 945 B230FK '97
Ex: Volvo 945 B200F '93
Ex: MB W123 240D '78
Ex: Oldsmobile Delta 88 Royale '84
Ex: MB W123 240D '84
Ex: Chevy Caprice Wagon '86
_______________________
Ex: Volvo 945 B230FK '98
Ex: Volvo 945 B200F '94
Ex: Volvo 945 B230FK '97
Ex: Volvo 945 B200F '93
Ex: MB W123 240D '78
Ex: Oldsmobile Delta 88 Royale '84
Ex: MB W123 240D '84
Ex: Chevy Caprice Wagon '86