Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Wszystko co dotyczy zwykłego utrzymania auta w fabrycznej specyfikacji
Awatar użytkownika
Dudes
Posty: 258
Rejestracja: 25 czerwca 2016, 14:04
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: Dudes » 25 września 2017, 16:20

Jak to jest z tymi fotelami w 740? Odkręciłem 4 śruby, a fotela dalej nie mogę wyjąć... Póki co odkręciłem pasażera i coś go blokuje przy tunelu. Jest tam jakaś jeszcze śruba? Bo nic nie widziałem...
0 x
740 Turbo B200ET

Awatar użytkownika
nckpol
Posty: 724
Rejestracja: 05 sierpnia 2015, 15:32
Lokalizacja: Warszawa

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: nckpol » 25 września 2017, 16:33

musisz go podsunąć do przodu - najlepiej delikatnie podnieść i pchąć - ale musisz próbować, bo ja przesuniesz za daleko to też nie wyjdzie. Tam są takie grzybki w każdej prowadnicy wchodzące w podłogę - musisz nimi trafić w otwór i wtedy fotel wyjdzie
0 x

konradko
Posty: 909
Rejestracja: 24 listopada 2016, 15:00

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: konradko » 25 września 2017, 16:47

Mam wśród gratów które powinienem włożyć do auta bałwanka z gumy, był gdzieś przy tylnym zawieszeniu. Ktoś może mi powiedzieć co to jest i jak się to montuje? Do 240 z 1993 roku w scandixie nie ma takiej części w tym kształcie.
0 x

Awatar użytkownika
Dudes
Posty: 258
Rejestracja: 25 czerwca 2016, 14:04
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: Dudes » 25 września 2017, 16:52

nckpol pisze:musisz go podsunąć do przodu - najlepiej delikatnie podnieść i pchąć - ale musisz próbować, bo ja przesuniesz za daleko to też nie wyjdzie. Tam są takie grzybki w każdej prowadnicy wchodzące w podłogę - musisz nimi trafić w otwór i wtedy fotel wyjdzie

Od strony drzwi właśnie pięknie wyszedł, ale od strony tunelu stawia opór. No nic, trzeba kombinować.
Da się jakoś zamknąć klapkę od nawiewu na nogi? Bo prawdopodobnie przez to że to jest otwarte dostała mi się woda do środka, albo wina zatkanych odpływów (już wyczyszczone) Prawdopodobnie zalało mi komputer, bo odpalam auto i wariuje na obrotach, raz powyżej 1000, a za chwile ledwo 400... Gratuluję geniuszowi, który zamontował komputer w takim miejscu..
0 x
740 Turbo B200ET

Awatar użytkownika
fonderal
Posty: 1280
Rejestracja: 09 października 2014, 10:10
Lokalizacja: WK i WL

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: fonderal » 25 września 2017, 18:21

Dudes pisze:Prawdopodobnie zalało mi komputer, bo odpalam auto i wariuje na obrotach, raz powyżej 1000, a za chwile ledwo 400... Gratuluję geniuszowi, który zamontował komputer w takim miejscu..

To może być przypadek (np. walnięty TPS), ale nie musi. Przy przeciekach może się kompowi oberwać, miejsce rzeczywiście jest niefortunne. W każdym razie warto go jak najszybciej wyjąć, zdjąć obudowę i zobaczyć co się tam dzieje. Jak będzie sucho, to się przynajmniej upewnisz. A jak mokro, to izopropanol, pędzelek, mycie i porządne suszenie. Nie musi, ale może pomóc. Gdzieś miałem linka z obrazkami jak sobie ludzie z tym radzą, ale nie mogę znaleźć...
0 x

Awatar użytkownika
czk
Posty: 171
Rejestracja: 18 grudnia 2016, 04:27

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: czk » 25 września 2017, 19:49

konradko pisze:Mam wśród gratów które powinienem włożyć do auta bałwanka z gumy, był gdzieś przy tylnym zawieszeniu. Ktoś może mi powiedzieć co to jest i jak się to montuje? Do 240 z 1993 roku w scandixie nie ma takiej części w tym kształcie.


Czy to nie jest przypadkiem gumowy odbijak tylnego zawieszenia (potrojny ksztalt) lub dyfra (pojedynczy ksztalt, pomiedzy dyfrem a podwoziem)?
0 x
240 '93,'85 / 940 '94,'94,'95 / Kia Sorento '04 / Citroën XM '95

Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3060
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: Sinuspi » 25 września 2017, 19:53

Dudes pisze:Gratuluję geniuszowi, który zamontował komputer w takim miejscu..


Powiedz tego newsa Userowi kanta na gaźniku :D :lol: albo Usera Lanosa, gdzie komp jest w zagłębieniu podłogo pod siedzeniem pasażera :lol: :lol: :lol:
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego

Awatar użytkownika
Dudes
Posty: 258
Rejestracja: 25 czerwca 2016, 14:04
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: Dudes » 25 września 2017, 20:03

fonderal pisze:
Dudes pisze:Prawdopodobnie zalało mi komputer, bo odpalam auto i wariuje na obrotach, raz powyżej 1000, a za chwile ledwo 400... Gratuluję geniuszowi, który zamontował komputer w takim miejscu..

To może być przypadek (np. walnięty TPS), ale nie musi. Przy przeciekach może się kompowi oberwać, miejsce rzeczywiście jest niefortunne. W każdym razie warto go jak najszybciej wyjąć, zdjąć obudowę i zobaczyć co się tam dzieje. Jak będzie sucho, to się przynajmniej upewnisz. A jak mokro, to izopropanol, pędzelek, mycie i porządne suszenie. Nie musi, ale może pomóc. Gdzieś miałem linka z obrazkami jak sobie ludzie z tym radzą, ale nie mogę znaleźć...

Na zimnym auto strasznie lata (niskie obroty), a po nagrzaniu obroty trochę latają... Nagrałem filmik gdzie są pokazane obroty na zimnym i już na ciepłym, chętnie go pokażę, tylko wrzucę to na dysk google żeby można było obejrzeć :D
0 x
740 Turbo B200ET

Awatar użytkownika
Dudes
Posty: 258
Rejestracja: 25 czerwca 2016, 14:04
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: Dudes » 25 września 2017, 20:17

Zimny start w wykonaniu mojego B200ET

Za chwilę wrzucę jak się zachowuje po nagrzaniu ;)
A tutaj już po nagrzaniu silnika. Udało mi się cyknąć filmik na światłach https://drive.google.com/open?id=0B6zQP ... 3B1SGdyRU0
Jak widać na załączonych filmikach ewidentnie coś jest ze ssaniem, na PB i LPG. Komputer można odkręcić i przejrzeć, ale to wina mechaniczna raczej... Krokowy albo może faktycznie ten TPS? Chociaż u mnie gdy hamuje silnikiem i jest zamknięta przepustnica to się przełącza na PB, czyli tak jakby TPS działa...
Ostatnio zmieniony 25 września 2017, 20:56 przez Dudes, łącznie zmieniany 1 raz.
0 x
740 Turbo B200ET

konradko
Posty: 909
Rejestracja: 24 listopada 2016, 15:00

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: konradko » 25 września 2017, 20:31

czk pisze:
konradko pisze:Mam wśród gratów które powinienem włożyć do auta bałwanka z gumy, był gdzieś przy tylnym zawieszeniu. Ktoś może mi powiedzieć co to jest i jak się to montuje? Do 240 z 1993 roku w scandixie nie ma takiej części w tym kształcie.


Czy to nie jest przypadkiem gumowy odbijak tylnego zawieszenia (potrojny ksztalt) lub dyfra (pojedynczy ksztalt, pomiedzy dyfrem a podwoziem)?


Możliwe, potrójny jest. Gdzie to się montuje i jak to się nazywa fachowo?
0 x


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości