Dobra to kwestie zaworów mam zalatwioną.
Powtórzę pytanie które zadałem wcześniej...
Czy macie jakiś magiczny sposób w redblockach na zablokowanie koła pasowego?
Nie mam blokady a i dostępu do klucza pneumatycznego brak.
Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Blokada kosztuje ok 180zł na All.Miś pisze:Dobra to kwestie zaworów mam zalatwioną.
Powtórzę pytanie które zadałem wcześniej...
Czy macie jakiś magiczny sposób w redblockach na zablokowanie koła pasowego?
Nie mam blokady a i dostępu do klucza pneumatycznego brak.
II magiczny sposób to złapanie (ściśniecie paska dłonią), tak aby się nie ślizgał po kole a drugą ręka okręcał śrubę.
Ostatnio zmieniony 17 lipca 2017, 20:42 przez Sinuspi, łącznie zmieniany 1 raz.
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
A czyli w sumie normalnie. Kupię sobie blokadę i z glowy. Dzięki.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Pytanie:
Czy na maglu w 740, jest jakaś śruba regulacji ? Dostęp bez demontażu ?
Czy na maglu w 740, jest jakaś śruba regulacji ? Dostęp bez demontażu ?
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Zrób sobie, (jak masz spawarkę). Choć nie wiem jak to wygląda w r4, bo w R6 to prosta konstrukcja.Miś pisze:A czyli w sumie normalnie. Kupię sobie blokadę i z glowy. Dzięki.
0 x
Tel. 509 186 929
960 sedan 94r.
960 kombi 90r.
960 sedan 94r.
960 kombi 90r.
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Można regulować.JohnM pisze:Pytanie:
Czy na maglu w 740, jest jakaś śruba regulacji ? Dostęp bez demontażu ?
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Przydatna holajzaMiś pisze:A czyli w sumie normalnie. Kupię sobie blokadę i z glowy. Dzięki.
http://allegro.pl/blokada-walu-korboweg ... ule_id=201
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Dziękuję, już zamówionaSinuspi pisze:Przydatna holajzaMiś pisze:A czyli w sumie normalnie. Kupię sobie blokadę i z glowy. Dzięki.
http://allegro.pl/blokada-walu-korboweg ... ule_id=201
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Czego używacie do ugięcia zaworów żeby wyjąć płytkę?
Jest w ogóle jakiś poradnik do regulacji zaworow w naszych silnikach?
Jest w ogóle jakiś poradnik do regulacji zaworow w naszych silnikach?
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
na YT znajdziesz. Do podnoszenia wałka jest "imadełko" lub "zapytajnik" do wyjmowania płytek szprycha lub śrubokręt o zakończeniu haczykowym.Miś pisze:Czego używacie do ugięcia zaworów żeby wyjąć płytkę?
Jest w ogóle jakiś poradnik do regulacji zaworow w naszych silnikach?
Tu jest "zapytajnik" (nie pamiętam oznaczenia - uwaga do Diesla jest inny)
imadełko OEM 5022 (jak zwał tak zwał)
tu do nabycia http://volvoonderdelen.com/740760940960/Gereedschap/
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego