zdechł mi prędkościomierz , znaczy raz działa raz nie , kondensatory nie są popuchnięte , płytka jest cała a zębatka nowa ,kostke zrobiłem na nowo w grudniu i podziałało jakieś 18 kkm i już nie chce
gdzie szukać żeby tego od nowa nie pruć ? mógł paść impulsator w moście ? że raz działa raz nie ?
Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Sinuspi pisze:czy aby na pewnom.c.2 pisze:deska różni się tylko daszkiem nad zegarami
no dobra, w 900 jest poduszka, głośniczki..
ale pod spodem to raczej to samo.
jedynie do czujnika nasłonecznienia będzie musiał dziurę wywiercić
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
szukaj na hallu na deklu mostu.knefel pisze:zdechł mi prędkościomierz , znaczy raz działa raz nie , kondensatory nie są popuchnięte , płytka jest cała a zębatka nowa ,kostke zrobiłem na nowo w grudniu i podziałało jakieś 18 kkm i już nie chce
gdzie szukać żeby tego od nowa nie pruć ? mógł paść impulsator w moście ? że raz działa raz nie ?
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
To że kondensatory wyglądają nie oznacza że są dobre. Wylanie się ich to jedna opcja. Mogły też stracić swe parametry ze starości. Mimo wszystko polecam je wymienić. Koszt nie jest wielki. No chyba że się tego samemu nie potrafi zrobić i trzeba dać dla jakiegoś elektronika. Wtedy może policzyć kilka dyszek za robotę. U mnie wymiana pomogła, mimo że nie wyglądały na zepsute. Ogólnie to elektrolit potrafi wyschnąć po tylu latach.knefel pisze:zdechł mi prędkościomierz , znaczy raz działa raz nie , kondensatory nie są popuchnięte , płytka jest cała a zębatka nowa ,kostke zrobiłem na nowo w grudniu i podziałało jakieś 18 kkm i już nie chce
gdzie szukać żeby tego od nowa nie pruć ? mógł paść impulsator w moście ? że raz działa raz nie ?
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
W MK II (nazywany - liftem) były montowane zarówno bebechy z MKI i MK II a te ostatnie również były równocześnie w 94X do 1994.m.c.2 pisze:Sinuspi pisze:czy aby na pewnom.c.2 pisze:deska różni się tylko daszkiem nad zegarami
no dobra, w 900 jest poduszka, głośniczki..
ale pod spodem to raczej to samo.
jedynie do czujnika nasłonecznienia będzie musiał dziurę wywiercić
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Co to za czujnik?m.c.2 pisze:Sinuspi pisze:czy aby na pewnom.c.2 pisze:deska różni się tylko daszkiem nad zegarami
no dobra, w 900 jest poduszka, głośniczki..
ale pod spodem to raczej to samo.
jedynie do czujnika nasłonecznienia będzie musiał dziurę wywiercić
Mam 940 z 1998 na części, kilka rzeczy chcę przerzucić do siebie - między innymi klimatyzację, bo jak widzę jest taka opcja. Pytanie czy aby na pewno
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Czujniki do climatronika są dwa, jeden na głośniku prawym, drugi w lampce nad głową. prowadzą do nich wężyki plastikowe i przewody. Taka sytuacja.
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
89' 744 B234F
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Dzień dobry, i witam wszystkich, to mój pierwszy post.
240 kombi 1993. Rura wydechu pomiędzy tłumikiem środkowym a końcowym poprowadzona jest nad mostem, natomiast na niektórych zdjęciach (także na zdjęciu poglądowym w książce Haynesa) idzie prosto, poniżej mostu, troszkę mniej skomplikowanie. Dlaczego i kiedy montowano jakie?
240 kombi 1993. Rura wydechu pomiędzy tłumikiem środkowym a końcowym poprowadzona jest nad mostem, natomiast na niektórych zdjęciach (także na zdjęciu poglądowym w książce Haynesa) idzie prosto, poniżej mostu, troszkę mniej skomplikowanie. Dlaczego i kiedy montowano jakie?
0 x
240 '93,'85 / 940 '94,'94,'95 / Kia Sorento '04 / Citroën XM '95
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
No ja do czujnika nasłonecznienia tworzyłem otwór w desce a termometr przełożyłem z lampką. W panelu od klimatronika trzeba dowiercić dwa otworzy i go lekko podciąć na wzór oryginalnego panelu. Maskownice z przełącznikami przekładasz od klimatronika, a reszta to p&p. Zabawy chwila jest. Ale jak już raz sie przełoży to drugi raz idzie sprawnie. Jako mały bonus to dopasowałem wlot powietrza na kratki środkowe od starego ogrzewania i dzięki temu nadal mam sprawny nawiew wychodzący z maskownicy pod kierownicą. Prawego kanału nawiewu nie musisz brać z klimatronika. Zostawiasz stary i nadal masz duży schowek a nie taki mały jak w 940. Elektryka to tak naprawde dwa przewody do skrzynki z bezpiecznikami i jedna masa o ile dobrze pamiętam.
1 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Ja bym zaczął, jednak od kabli przy moście. Gniją że starości przy kostce.knefel pisze:zdechł mi prędkościomierz , znaczy raz działa raz nie , kondensatory nie są popuchnięte , płytka jest cała a zębatka nowa ,kostke zrobiłem na nowo w grudniu i podziałało jakieś 18 kkm i już nie chce
gdzie szukać żeby tego od nowa nie pruć ? mógł paść impulsator w moście ? że raz działa raz nie ?
0 x
Tel. 509 186 929
960 sedan 94r.
960 kombi 90r.
960 sedan 94r.
960 kombi 90r.