Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Wszystko co dotyczy zwykłego utrzymania auta w fabrycznej specyfikacji
Awatar użytkownika
Dudes
Posty: 225
Rejestracja: 25 czerwca 2016, 14:04
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: Dudes » 24 maja 2017, 15:05

nckpol pisze:BTW. mam takie zbędne kolanko do ET, które się nie zakleszcza ;)

Ile takie kolanko kosztuje? ;)
A co do tej mojej rurki.. to fakt, jest ona miękka, aż chyba za miękka.
0 x
740 Turbo B200ET

xjtdi
Posty: 403
Rejestracja: 31 października 2016, 13:48

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: xjtdi » 24 maja 2017, 18:11

Krótkie pytanie a właściwie kilka, swap skrzyni w 940 z 93" z oryginalnej M47 na M90, co nie będzie pasować?
- wybieraki są inne to wiem, czy łapa z poduszką pod skrzynią też jest inna?
- czy wał od M47 podejdzie do M90 jesli nie to jaka jest różnica - trzeba skrócić czy wydłużyć i jesli tak to o ile?
- łapa sprzęgła przy M47 jest taka sama jak przy M90 czy inna?
- przy M47 siedzi wysprzęgli hydrauliczny, podejdzie do M90?
- jakie jeszcze problemy mogę napotkać przy takiej konwersji?
0 x

Awatar użytkownika
wujek
Posty: 861
Rejestracja: 20 października 2015, 18:51
Lokalizacja: Lublin

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: wujek » 24 maja 2017, 19:15

xjtdi pisze:Krótkie pytanie a właściwie kilka, swap skrzyni w 940 z 93" z oryginalnej M47 na M90, co nie będzie pasować?
- wybieraki są inne to wiem, czy łapa z poduszką pod skrzynią też jest inna?
- czy wał od M47 podejdzie do M90 jesli nie to jaka jest różnica - trzeba skrócić czy wydłużyć i jesli tak to o ile?
- łapa sprzęgła przy M47 jest taka sama jak przy M90 czy inna?
- przy M47 siedzi wysprzęgli hydrauliczny, podejdzie do M90?
- jakie jeszcze problemy mogę napotkać przy takiej konwersji?



1) tak
2) nie
3)inna
4)nie
5)musisz miec też sprzęgło do m90 +dwumasik

Mam m90 z nowym sprzęgłem, zaklepane do jutra. Jak się chętny nie zgłosi to zapraszam.
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.

16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar

Awatar użytkownika
DarthVader
Posty: 194
Rejestracja: 21 października 2014, 12:26
Lokalizacja: GA

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: DarthVader » 24 maja 2017, 20:12

Pytanko: Czy ten szyber
http://allegro.pl/volvo-940-740-760-szy ... ml#thumb/2

podejdzie do przedliftowej 760 zgodnie z zapewnieniami sprzedającego?
0 x
760 GLE D24T

Awatar użytkownika
Volvo 745 turbo
Posty: 603
Rejestracja: 04 października 2014, 19:05
Lokalizacja: Wieruszów

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: Volvo 745 turbo » 24 maja 2017, 20:28

Podejdzie, ale ja bym u Edka nie kupował ;)
0 x
Jest 745 B230FT+ USA

Awatar użytkownika
DarthVader
Posty: 194
Rejestracja: 21 października 2014, 12:26
Lokalizacja: GA

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: DarthVader » 24 maja 2017, 20:33

Volvo 745 turbo pisze:Podejdzie, ale ja bym u Edka nie kupował ;)


Słyszałem różne opinie... Bardziej chodziło mi o sam fakt czy podejdzie z 900 do 700.

Dzięki za info
0 x
760 GLE D24T

Awatar użytkownika
saabauto
Posty: 434
Rejestracja: 02 listopada 2014, 12:16
Lokalizacja: www.naprawavolvo.pl
Kontaktowanie:

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: saabauto » 25 maja 2017, 06:27

fonderal pisze:Czy w FT sztanga WG zawsze jest regulowana? Szukałem po necie i powiadają, że FT miały sztangę z regulacją, FK natomiast bez. Pytam, bo moja nie ma regulacji i zastanawiam się, czy nie mam aby WG albo w ogóle całej turbiny of FK...

W 900 wskaźnik doładowania w zegarach ma zakres +/- 1 bar, seryjne turbo powinno nadmuchać 0,55 bara, czyli ponad połowę skali. A tyle ne osiąga pomimo, że sama sprężarka jest w niezłym stanie, dolot szczelny itd...


W 940 do 93r. bywały regulowane patyki od WG ale nie było to normą. W sporej części Garrettów był gwintowany patyk. W Mitsubishi rzadko widuje się regulowane patyki, a na pewno nie ma ich w seryjnym FK (nie wychodziły tak z fabryki). Nie dam głowy, ale regulowany patyk był w pakiecie FT+ .
0 x
--
pzdr. Mateusz Nowakowski vel George
http://www.naprawavolvo.pl
tel: +48 888 623 332
744 B230FB+ AW71 '89
V70R B5254T4 M66 '06

Awatar użytkownika
knefel
Posty: 334
Rejestracja: 21 marca 2016, 19:06
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: knefel » 25 maja 2017, 09:16

Jak wyglada wklad pompy w 740 B230F z 1990 ? Musze stargac bak i chcialbym cos wpierw dobrac , auto na benzynie szarpie i nie chce isc na obroty , po przeciagnieciu na obrotach na gazie do np 130 km/h i przelaczeniu na benzyne zaciagnie , pojdzie 10 sekund i tracac predkosc spowrotem szarpie , z powodu nieszczelnosci zawsze mam okolo piatki w baku i chyba pompa powiedziala dosyc
0 x

Awatar użytkownika
m.c.2
Posty: 66
Rejestracja: 16 lutego 2015, 21:26
Lokalizacja: Obrowo/Toruń

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: m.c.2 » 25 maja 2017, 10:04

jakie teraz aku można kupować? ostatnio kupowałem z 5-6 lat temu to się mogło pozmieniać z jakością...

http://allegro.pl/akumulator-bosch-s4-7 ... 13659.html ?
0 x

Awatar użytkownika
kalor
Posty: 263
Rejestracja: 03 października 2014, 09:55
Lokalizacja: Warszawa

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: kalor » 25 maja 2017, 10:15

taka sytuacja: w 740 przestało świecić lewe światło mijania, prawe działa. działają oba światła drogowe (długie). sprawdziłem żarówkę, jest dobra. bezpieczniki też ok.
rozebrałem kostę przy kolumnie kierowniczej, przeczyściłem.
co dalej sprawdzać?
0 x


Wróć do „Bieżąca obsługa aut”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość