Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Wszystko co dotyczy zwykłego utrzymania auta w fabrycznej specyfikacji
Awatar użytkownika
saabauto
Posty: 655
Rejestracja: 02 listopada 2014, 12:16
Lokalizacja: www.naprawavolvo.pl
Kontakt:

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: saabauto »

takijedenkuba pisze:Szybkie pytanie / konkretna odpowiedź
Łożysko oporowe dla skrzyń biegów M46, M47 i M90 + tarcza,docisk 228 jest takie samo?
Nie mam tu na myśli producenta SKF, SACHS, LUK itp tylko wymiary.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Kuba
Łożysko wyciskowe dla wszystkich powyższych skrzyń jest takie samo, np. VKC2065 (SKF), dla m46 i m47 sprzęgło (tarcza i docisk 228mm) są tożsame, przy m90 sprzęgło jest zupełnie inne.
0 x
--
pzdr. Mateusz Nowakowski vel George
http://www.naprawavolvo.pl
tel: 500 740 940
Awatar użytkownika
knefel
Posty: 346
Rejestracja: 21 marca 2016, 19:06
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: knefel »

Do m90 nie szedł dwumas ?
0 x
Awatar użytkownika
fonderal
Posty: 1280
Rejestracja: 09 października 2014, 10:10
Lokalizacja: WK i WL

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: fonderal »

Do wszystkich benzynowych z M90 dwumasa, do diesla jednomasowe.
0 x
takijedenkuba
Posty: 1750
Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa Iława

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: takijedenkuba »

saabauto pisze: Łożysko wyciskowe dla wszystkich powyższych skrzyń jest takie samo, np. VKC2065 (SKF), dla m46 i m47 sprzęgło (tarcza i docisk 228mm) są tożsame, przy m90 sprzęgło jest zupełnie inne.
W moim przypadku sprzęgło jest jednomasowe 228 (tarcza dla m90 jest custom :) ) więc oporowe jest ok.
Dzięki za szybką reakcję ;)
Pozdr
0 x
Awatar użytkownika
Mataj
Posty: 180
Rejestracja: 30 lipca 2015, 22:07

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Mataj »

No to widzę, że jednak na sztywnym kole zamachowym z M90 ktoś jeździ ;-)

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
0 x
Awatar użytkownika
knefel
Posty: 346
Rejestracja: 21 marca 2016, 19:06
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: knefel »

B230F dziwny problem , podczas mrozow auto pali od kopa , przejechalem moze ze 40km nie szalalem za bardzo , poza paroma zakretami ktore korcily auto mialo obroty do 2k rpm , w pewnym momencie dostal obrotow jalowych 2,5 k rpm , po zgaszeniu i odpaleniu albo mial 500 obrotow albo zas 2,5 k , zaswiecil sie check , dolot caly z tego co obadalem , na co jeszcze patrzec ? Podejrzewam ze jak odepne aku to wszystko wroci do normy ale co moze byc przyczyna ? Auto robi ostatnio dosc spore przebiegi i nie wypada mu zawiesc ...
0 x
Awatar użytkownika
saabauto
Posty: 655
Rejestracja: 02 listopada 2014, 12:16
Lokalizacja: www.naprawavolvo.pl
Kontakt:

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: saabauto »

knefel pisze:B230F dziwny problem , podczas mrozow auto pali od kopa , przejechalem moze ze 40km nie szalalem za bardzo , poza paroma zakretami ktore korcily auto mialo obroty do 2k rpm , w pewnym momencie dostal obrotow jalowych 2,5 k rpm , po zgaszeniu i odpaleniu albo mial 500 obrotow albo zas 2,5 k , zaswiecil sie check , dolot caly z tego co obadalem , na co jeszcze patrzec ? Podejrzewam ze jak odepne aku to wszystko wroci do normy ale co moze byc przyczyna ? Auto robi ostatnio dosc spore przebiegi i nie wypada mu zawiesc ...
Eee, odczytać błędy???
0 x
--
pzdr. Mateusz Nowakowski vel George
http://www.naprawavolvo.pl
tel: 500 740 940
Awatar użytkownika
knefel
Posty: 346
Rejestracja: 21 marca 2016, 19:06
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: knefel »

Blad 232 objawy znikly , przy minus dwudziestu zapalil bez zadnych oporow
232 to blad ubogiej mieszanki , wychodzi na to ze obrazil sie o zamulanie bo faktycznie zdarzylo mi sie pol trasy ponizej 2 tys obrotow przejechac
Dobrze mysle ?
0 x
Awatar użytkownika
Miś
Posty: 758
Rejestracja: 11 lipca 2016, 20:40
Lokalizacja: Kalisz, UK

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Miś »

Szybkie pytanko... jak bardzo wychyla się wam wskazówka od temperatury przy dogrznym b230f w serii 200?

U mnie chyba termostat już pada bo ciągle jest poniżej połowy, dobrze myślę?
0 x
Awatar użytkownika
fullsize
Posty: 564
Rejestracja: 08 października 2014, 20:21
Lokalizacja: Warszawa (WK)

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: fullsize »

Miś pisze:Szybkie pytanko... jak bardzo wychyla się wam wskazówka od temperatury przy dogrznym b230f w serii 200?

U mnie chyba termostat już pada bo ciągle jest poniżej połowy, dobrze myślę?
U mnie w B200F było tak samo. Po wymianie termostatu (Wahler) wskazówka stoi centralnie w połowie, niezależnie od temperatury.
0 x
Chevy Caprice Wagon '88
_______________________
Ex: Volvo 945 B230FK '98
Ex: Volvo 945 B200F '94
Ex: Volvo 945 B230FK '97
Ex: Volvo 945 B200F '93
Ex: MB W123 240D '78
Ex: Oldsmobile Delta 88 Royale '84
Ex: MB W123 240D '84
Ex: Chevy Caprice Wagon '86
ODPOWIEDZ