Witam.
Opis problemu: Podczas jazdy autko nagle zgasło i nie dało się uruchomić, odpalało na chwilę 2-5 sekund po czym gasło. Słowem zachowywało się jakby nie podawało paliwa. Myślałem, że to przekaźnik pompy paliwa.
Podpiąłem drugi pożyczony ECU i samochód ożył, więc w te pędy zamówiłem trzeci używany sterownik z zapewnieniem, że pochodzi z jeżdżącego auta. Jakie było moje zaskoczenie jak się okazało, że jednak problem wrócił.
Pytanie: oczywiście wszystko wskazuje że po prostu kupując trafiłem na uszkodzony sterownik ale jakoś do końca nie chce mi się w to wierzyć. Co mogę jeszcze sprawdzić zanim kupię kolejne ECU. Może czujnik temp. wału, sonde itd...
Jakieś pomysły?
Numer kompa to 0280-000-561 (tzw. Pink Label - uchodzący za problematyczny)
Ponoć można go wymienić na White Label o tym samym numerze lub na 0280-000-933, -935 lub -951
z góry dzięki na informacje...
[2x0] Problem ze sterownikiem ECU
[2x0] Problem ze sterownikiem ECU
0 x
JEST:
Volvo 240 GL 1990
MB W124 200D awtomat 1990
Ural M63 1969
ex: Nissan Sunny B12/N13
ex: Citroen CX 2500D Pallas 1983
Volvo 240 GL 1990
MB W124 200D awtomat 1990
Ural M63 1969
ex: Nissan Sunny B12/N13
ex: Citroen CX 2500D Pallas 1983
- grzesiek-s
- Posty: 118
- Rejestracja: 31 maja 2015, 01:43
- Lokalizacja: Warszawa GS-AUTO
- Kontakt:
Re: [2x0] Problem ze sterownikiem ECU
Może to coś pomoże:
https://www.brickboard.com/FAQ/700-900/ ... lfunctions
https://www.brickboard.com/FAQ/700-900/ ... lfunctions
0 x
www.facebook.com/gsauto <--- co nowego na warsztacie
Re: [2x0] Problem ze sterownikiem ECU
Czytam i czytam i wychodzi, że trzeba zmienić sterownik na 951.
Dzięki za linka.
Dzięki za linka.
0 x
JEST:
Volvo 240 GL 1990
MB W124 200D awtomat 1990
Ural M63 1969
ex: Nissan Sunny B12/N13
ex: Citroen CX 2500D Pallas 1983
Volvo 240 GL 1990
MB W124 200D awtomat 1990
Ural M63 1969
ex: Nissan Sunny B12/N13
ex: Citroen CX 2500D Pallas 1983
Re: [2x0] Problem ze sterownikiem ECU
Sterownika na razie nie udało się kupić ale jeszcze zastanawia mnie jeden szczegół.
Od powiedzmy dwóch lat po długotrwałej jeździe wolne obroty były wyraźnie za wysokie, tak jakby jechał na ssaniu co wiązało się ze sporym spalaniem w trasie ale jakoś z tym żyłem. Wystarczyło odpiąć aku i wszystko wracało do normy tzn. wracały wolne obroty? Z czym może to być związane (pewnie z ECU) ale może z czymś jeszcze, może krokowy, może czujnik temp?
Od powiedzmy dwóch lat po długotrwałej jeździe wolne obroty były wyraźnie za wysokie, tak jakby jechał na ssaniu co wiązało się ze sporym spalaniem w trasie ale jakoś z tym żyłem. Wystarczyło odpiąć aku i wszystko wracało do normy tzn. wracały wolne obroty? Z czym może to być związane (pewnie z ECU) ale może z czymś jeszcze, może krokowy, może czujnik temp?
0 x
JEST:
Volvo 240 GL 1990
MB W124 200D awtomat 1990
Ural M63 1969
ex: Nissan Sunny B12/N13
ex: Citroen CX 2500D Pallas 1983
Volvo 240 GL 1990
MB W124 200D awtomat 1990
Ural M63 1969
ex: Nissan Sunny B12/N13
ex: Citroen CX 2500D Pallas 1983
-
- Posty: 1750
- Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
- Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa Iława