Demontaż kiery,poduszki,taśmy 940

Wszystko co dotyczy zwykłego utrzymania auta w fabrycznej specyfikacji
Awatar użytkownika
misica
Posty: 111
Rejestracja: 25 marca 2019, 20:50
Lokalizacja: Zielona Góra

Demontaż kiery,poduszki,taśmy 940

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: misica »

Hey,
Dawno temu zdejmując kierę zerwałem taśmę. Teraz będę wymieniał deskę i nie chcę znowu powtórki.
Nie pamiętam , czy zdejmując kierę z wieloklinu już można zerwać.Pamiętam za to jakieś zabezpieczenie do włożenia , żeby nie zerwać.

Może ktoś niedawno grzebał w tym i pamięta kolejność czynności ?

Dzięki
0 x
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3064
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: Demontaż kiery,poduszki,taśmy 940

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sinuspi »

misica pisze:Hey,
Dawno temu zdejmując kierę zerwałem taśmę. Teraz będę wymieniał deskę i nie chcę znowu powtórki.
Nie pamiętam , czy zdejmując kierę z wieloklinu już można zerwać.Pamiętam za to jakieś zabezpieczenie do włożenia , żeby nie zerwać.

Może ktoś niedawno grzebał w tym i pamięta kolejność czynności ?

Dzięki
znajdziesz filmy na necie. Podpowiem, że nasadki do klucza nie znajdziesz w aucie ale zabezpieczenie taśmy jest konstrukcyjnie przewidziane abyś nie szukał.
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Awatar użytkownika
misica
Posty: 111
Rejestracja: 25 marca 2019, 20:50
Lokalizacja: Zielona Góra

Re: Demontaż kiery,poduszki,taśmy 940

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: misica »

Ok, deska wymieniona.

Po zdjęciu poduchy znalazłem śrubę zabezpieczająca taśmę - jest wkręcona w kierownicę. Trzeba ją wykręcić a następnie wkręcić w otwór w obudowie taśmy, trzeba to zrobić na wyprostowanych kołach.
0 x
ODPOWIEDZ