Poproszę o całą pulęSinuspi pisze:Pisk pochodzi od drgań czyli m.in. przemieszczania się i położenia klocków w stosunku do czoła tarczy. Co go powoduje. A z tuzin powodów.Maciek4530 pisze:Hehe, prawie rok później zrezygnowany wracam do problemu - co zostało zrobione w tym czasie:
- odkryłem że piszczenie pochodzi z tylnych hamulców, smarowanie pomogło na 300km
- odkryłem że mam klocki tylne do systemu ATE a zaciski systemu Girling (błąd przy zamawianiu)
- zmieniłem klocki na takie firmy ATE w systemie Girling (pasujące do tarcz ATE)
- pisk nie występował do okolic lutego/stycznia kilka dobrych k km
- pisk powrócił, smarowanie pomaga na kilkanaście km
Zastanawiam się jeszcze nad systemem mocowania klocków, fabrycznie szły kołki z blaszką do Girlingów, aktualnie do Girlingów są dwie wersje: blaszka i kołki oraz sprężyny i kołki (mam to drugie)...
[240] Problem z piszczeniem hamulców
- Maciek4530
- Posty: 1225
- Rejestracja: 07 listopada 2016, 20:12
- Lokalizacja: Zakopane/Kraków
- Kontakt:
Re: [240] Problem z piszczeniem hamulców
0 x
Re: [240] Problem z piszczeniem hamulców
Zobacz, czemu w zacisku klocek nie przesuwa się płynnie / czy tłoczki odsuwają się na tyle aby powstała szczelina 2-3mm czoła klocka od czoła tarczy jak również, czy harowanie tarczy jest równomierne po obu jej stronach.
1 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego