Witam,
Moje lpg stag 4 + i wtryskiwacze Barracudy sprawiają trochę kłopotu na wolnych obrotach i podczas jazdy na niskich obrotach - czuć lekkie ale irytujące poszarpywanie ,wypadanie zapłonów,szcególnie kiedy silnik jest mocno nagrzany
Instalacja ma ok 5-6 lat, nie wiem ile przebiegu.
Co polecacie sensownego do redkloca na dzisiejsze czasy - chodzi mi o sterownik oraz wtryskiwacze?
Dodam, że na PB po skasowaniu kompa jedzie jak ta lala, jakby timing lepszy.
Gazownik mówi, że niewiele tu możliwości w tym sterowniku , a i wtryski są zbyt wolne, jeżeli chcę aby chodził jak na PB trza pomyśleć nad nowym zestawem.
Dzięki za wszelkie sugestie i porady.
Volvo 940 B200ft jaki sterownik + wtryskiwacze LPG
Re: Volvo 940 B200ft jaki sterownik + wtryskiwacze LPG
Ja mam barracudy i stag q-box i chodzi ok.
0 x
Re: Volvo 940 B200ft jaki sterownik + wtryskiwacze LPG
Barracudy są raczej szybkie, ze trzy lata jeżdżę na barakach (tych większych, 130 rozwierconych na 2,9 mm) i złego słowa nie powiem. Stag 4 też wydaje się być ok., u mnie siedzi stary stag 300 i daje radę. Do redbloka nie trzeba nie wiadomo czego, znaczy wtryskiwacze muszą być szybkie bo fullgrupa, ale sterownik...
0 x
Re: Volvo 940 B200ft jaki sterownik + wtryskiwacze LPG
Przed q-boxem miałem staga200 i też hulało. Sterownik wymieniony był tylko dla tego, że baracudy są niskoomowe (chyba 1,2 ohma) a stag200 wymagał minimum 3 ohm (miałem czerwone valteki ).
0 x
Re: Volvo 940 B200ft jaki sterownik + wtryskiwacze LPG
Ode mnie tylko ciekawostka - QBOX po aktualizacji firmware odcinał u mnie wtryski benzynowe i auto w ogóle nie odpalało.
Diagnoza problemu kosztowała masę czasu i pieniędzy.
Firmware nie da się zdowngrade'ować, gazownik na gwarancji założył mi po prostu innego - starszego kompa. Gazownik nawet dzwonił do "engineeringu" STAGa i tam nie słyszeli o takim przypadku. 2 nowe QBoxy uniemożliwiały odpalanie samochodu.
Diagnoza problemu kosztowała masę czasu i pieniędzy.
Firmware nie da się zdowngrade'ować, gazownik na gwarancji założył mi po prostu innego - starszego kompa. Gazownik nawet dzwonił do "engineeringu" STAGa i tam nie słyszeli o takim przypadku. 2 nowe QBoxy uniemożliwiały odpalanie samochodu.
0 x
Re: Volvo 940 B200ft jaki sterownik + wtryskiwacze LPG
A z dostępnych teraz na rynku sterowników i wtryskiwaczy co jest najbardziej godne polecenia do redblocka?
Nie chodzi mi o sprzęt budżetowy ,ważne że nie sprawia kłopotów.
Nie chodzi mi o sprzęt budżetowy ,ważne że nie sprawia kłopotów.
0 x
Re: Volvo 940 B200ft jaki sterownik + wtryskiwacze LPG
lpgforum polecam Tam wypowiedzą się eksperci w tym temacie.
Ja zawsze byłem zwolennikiem STAGa, ale po ostatnich problemach nie mogę nic polecić.
Ja zawsze byłem zwolennikiem STAGa, ale po ostatnich problemach nie mogę nic polecić.
0 x
Re: Volvo 940 B200ft jaki sterownik + wtryskiwacze LPG
Mam jakiś wynalazek europe gas. Ponoć polski producent. Mam w Poznaniu serwis który podejmuje się to ogarniać i już tak kilka lat jeżdżę. Wymieniam tylko filtry i w tym roku robili mi jakieś regulacje.
0 x
Re: Volvo 940 B200ft jaki sterownik + wtryskiwacze LPG
Stagi generalnie od czasu do czasu potrafią być kapryśne, a producent bywa tajemniczy. Vide choćby stag 300 isa2 z którym była masa problemów a firma udawała, że nic się nie dzieje. Ale z drugiej strony jest najpopularniejszy i gazownicy nie muszą się uczyć na samochodzie.
Mniej więcej odpowiednikiem jest LPG Tech, swojego czasu sterowniki były wymienne ze stagiem p&p, nawet wtyczki pasowały. A przy tym firma ma (a przynajmniej miała kiedyś) nieco wyższy standard kontaktu z klientami. Na niebieskim forum była 940FT z LPGTech, Barracudami 130, reduktorem KME Gold i śmigało to bezproblemowo.
Kiedyś miałem Koltec EGI III generacji, fabryczny. Generalnie super sprawa, dwustopniowy reduktor, sterownik dedykowany do auta, całość w zasadzie bezobsługowa poza wymianą filtrów itd., kosztowało to jakąś górę pieniędzy. Ale się zużyło i reanimacja była zwyczajnie nieopłacalna. Za cenę nowych wtryskiwaczy Kolteca założyłem Staga z Barracudami, reduktor został bo go parę tysięcy wcześniej regenerowałem, samochód śmigał bez problemu. W tym roku instalacja zaczęła kaprysić, przyszła kolej na reduktor. Założyłem KME Silver, ale w wersji S8, bo takie mam faro. Auto odżyło, w tej chwili jeździ tak samo na gazie jak na benzynie.
Mniej więcej odpowiednikiem jest LPG Tech, swojego czasu sterowniki były wymienne ze stagiem p&p, nawet wtyczki pasowały. A przy tym firma ma (a przynajmniej miała kiedyś) nieco wyższy standard kontaktu z klientami. Na niebieskim forum była 940FT z LPGTech, Barracudami 130, reduktorem KME Gold i śmigało to bezproblemowo.
Kiedyś miałem Koltec EGI III generacji, fabryczny. Generalnie super sprawa, dwustopniowy reduktor, sterownik dedykowany do auta, całość w zasadzie bezobsługowa poza wymianą filtrów itd., kosztowało to jakąś górę pieniędzy. Ale się zużyło i reanimacja była zwyczajnie nieopłacalna. Za cenę nowych wtryskiwaczy Kolteca założyłem Staga z Barracudami, reduktor został bo go parę tysięcy wcześniej regenerowałem, samochód śmigał bez problemu. W tym roku instalacja zaczęła kaprysić, przyszła kolej na reduktor. Założyłem KME Silver, ale w wersji S8, bo takie mam faro. Auto odżyło, w tej chwili jeździ tak samo na gazie jak na benzynie.
0 x
Re: Volvo 940 B200ft jaki sterownik + wtryskiwacze LPG
Największy problem Kolteca to to, że zazwyczaj mało kto to ogarnia i terminy to rzeźnia. Cena też nie zachęca - obsługa gazu w Berlingo narzeczonej (Koltec) kosztuje wielokrotnie więcej, niż w A8, czy GC (oba - STAG).
W Koriolanie STAGa zastąpił LPGTech 326.
W Koriolanie STAGa zastąpił LPGTech 326.
0 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano