Wczoraj z głupia franc fura nie chciała mi wyjść z biegu Park. Normalnie odpala, normalnie chodzi, ale guzik na wybieraku ledwo daje się wcisnąć i nie mogę zmienić biegu.
Wciśnięty mocniej (dwoma kciukami) działa normalnie. Pomiędzy innymi pozycjami chodzi jak powinien. Auto jedzie normalnie, biegi zmieniają się normalnie.
Analogicznie przy gaszeniu auta: wybierak niechętnie wchodzi na P, trzeba go popchnąć żeby guzik kliknął (film poniżej).
Co tu się dzieje?
AW70 nie chce wyjść z biegu P
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3045
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
AW70 nie chce wyjść z biegu P
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: AW70 nie chce wyjść z biegu P
Wygląda, jakby dźwignia nie mogła w pełni wejść w położenie "P". W sensie, że coś jej blokuje trafienie na odpowiednią pozycję zębatki/jak to tam zwał. Mam w piwnicy wybierak, który też ma jakiś problem z chodzeniem, mogę na niego zerknąć/porobić foty, jeśli to może coś pomóc.
0 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
Re: AW70 nie chce wyjść z biegu P
Zajrzyj na mechanizm od spodu auta.
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego