AW70 nie chce wyjść z biegu P

Wszystko co dotyczy zwykłego utrzymania auta w fabrycznej specyfikacji
Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 3045
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

AW70 nie chce wyjść z biegu P

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: dom?n »

Wczoraj z głupia franc fura nie chciała mi wyjść z biegu Park. Normalnie odpala, normalnie chodzi, ale guzik na wybieraku ledwo daje się wcisnąć i nie mogę zmienić biegu.

Wciśnięty mocniej (dwoma kciukami) działa normalnie. Pomiędzy innymi pozycjami chodzi jak powinien. Auto jedzie normalnie, biegi zmieniają się normalnie.

Analogicznie przy gaszeniu auta: wybierak niechętnie wchodzi na P, trzeba go popchnąć żeby guzik kliknął (film poniżej).

Co tu się dzieje?

0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D
Awatar użytkownika
bnw
Posty: 1283
Rejestracja: 30 lipca 2018, 21:59
Lokalizacja: gdzieś w okolicach Krakowa

Re: AW70 nie chce wyjść z biegu P

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: bnw »

Wygląda, jakby dźwignia nie mogła w pełni wejść w położenie "P". W sensie, że coś jej blokuje trafienie na odpowiednią pozycję zębatki/jak to tam zwał. Mam w piwnicy wybierak, który też ma jakiś problem z chodzeniem, mogę na niego zerknąć/porobić foty, jeśli to może coś pomóc.
0 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3078
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: AW70 nie chce wyjść z biegu P

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sinuspi »

Zajrzyj na mechanizm od spodu auta.
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
ODPOWIEDZ