945 siłowniki tylnej klapy
Re: 945 siłowniki tylnej klapy
Iwan, masz filmik jak działają te 450N które zamontowałem u siebie.
0 x
Jest: Volvo S70 TDI 97' 940 Classic 98'+ S90 D5 AWD 20'
Było: FSO Polonez 2000, BMW E-28 520i, Citroen C5 X7,
Było: FSO Polonez 2000, BMW E-28 520i, Citroen C5 X7,
Re: 945 siłowniki tylnej klapy
Nie mam filmiku (patrzyłem na to co Ty nagrałeś i całkiem podobnie mi się wydaje idzie to w moim), ale nie jestem z nich zadowolony... Sklepik mój oferował mi Magneti Marelii 300 N, chyba po 15 zł.
Do rzeczy - te 450N są za mocne. W sensie otwieranie bez wysiłku zupełnie - po zwolnieniu zamka, odchyla się klapę od pionu powiedzmy ze 30-40 stopni i dalej idzie sama pięknie do góry, przed górą kawałek słabiej ciągnie i delikatnie dochodzi do pozycji górnej, nie ma szarpnięcia, dobicia itd.
Ale żeby zamknąć, to naprawdę trzeba się przyłożyć i mocno ciągnąć klapę spory kawałek. W momencie jak się zaczyna ją ruszać z pozycji górnej, to ugina się zawieszenie auta! Mnie zastanawia, czy mocowania siłowników na dłuższą metę to wytrzymają.
Jeśli te siłowniki pod względem jakości okażą się niezłe i nie będą tracić tych "niutonów" to ja nie widzę współpracy z nimi, klapy nie zamyka się co chwila, ale dla mnie za mocne zdecydowanie.
P.s. Moja nokia nagrała coś w formacie .3gp - nie chce się tu załączyć.
Do rzeczy - te 450N są za mocne. W sensie otwieranie bez wysiłku zupełnie - po zwolnieniu zamka, odchyla się klapę od pionu powiedzmy ze 30-40 stopni i dalej idzie sama pięknie do góry, przed górą kawałek słabiej ciągnie i delikatnie dochodzi do pozycji górnej, nie ma szarpnięcia, dobicia itd.
Ale żeby zamknąć, to naprawdę trzeba się przyłożyć i mocno ciągnąć klapę spory kawałek. W momencie jak się zaczyna ją ruszać z pozycji górnej, to ugina się zawieszenie auta! Mnie zastanawia, czy mocowania siłowników na dłuższą metę to wytrzymają.
Jeśli te siłowniki pod względem jakości okażą się niezłe i nie będą tracić tych "niutonów" to ja nie widzę współpracy z nimi, klapy nie zamyka się co chwila, ale dla mnie za mocne zdecydowanie.
P.s. Moja nokia nagrała coś w formacie .3gp - nie chce się tu załączyć.
0 x
Re: 945 siłowniki tylnej klapy
Iwan masz rację, te 450n trochę za mocne, więc zmieniłem jeden na 320n ten stary co był. Teraz fajnie zwalnia pod koniec otwierania.
0 x
Jest: Volvo S70 TDI 97' 940 Classic 98'+ S90 D5 AWD 20'
Było: FSO Polonez 2000, BMW E-28 520i, Citroen C5 X7,
Było: FSO Polonez 2000, BMW E-28 520i, Citroen C5 X7,
Re: 945 siłowniki tylnej klapy
Za mocne siłowniki osłabiają blachę w miejscu mocowania, z czasem mogą się powyrywać.
Jak mi sztywne amorki z nadwozia i wahaczy w maluchu
Jak mi sztywne amorki z nadwozia i wahaczy w maluchu
1 x
Re: 945 siłowniki tylnej klapy
Święte słowa. Tak samo jak odlatujący STOP w MK II. Ale kto to czyta na poważnie....fonderal pisze:Za mocne siłowniki osłabiają blachę w miejscu mocowania, z czasem mogą się powyrywać.
Jak mi sztywne amorki z nadwozia i wahaczy w maluchu
1 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego