Inaczej.... spaliny powinny być kontrolowane zawsze i w Krk sąSinuspi pisze:Jak mają specjalną erratę do rozporządzenia, które wskazuje Jarek dla mieszkańców Krakowa, niech pokażąglidebo pisze:Domyślam się Przyjacielu, tylko ja mieszkam w Krakowie, a wiesz co tu się zimą dzieje.....endriugto pisze:Nigdy w życiu w żadnym pojeździe nie sprawdzali mi spalin...
Tak czy inaczej, dzwoniłem do innej stacji, powiedziałem jak wygląda temat.... te wyniki ze zdjęcia, w przypadku pojazdu z zakresu współczesnej jemu normy są bardzo dobre. Także temat rozwiązany bez niepotrzebnego grzebania w elektronice....
Na moje wsi zabierają dowody rej za "małe tablice" w przypadku gdy auto ma miejsce na te z "normalnymi lub większymi" wymiarami, w SKP nie umieją zbadać auta na nivomatach, także jest doopsze
[740, B200ET, 88] Wysoki poziom CO, spaliny, serwisówka do silnika
Re: [740, B200ET, 88] Wysoki poziom CO, spaliny, serwisówka do silnika
0 x
Pozdrawiam
Misiek
Misiek
Re: [740, B200ET, 88] Wysoki poziom CO, spaliny, serwisówka do silnika
badanie techniczne możesz zrobić a np we Władysławowie....glidebo pisze:Inaczej.... spaliny powinny być kontrolowane zawsze i w Krk sąSinuspi pisze:Jak mają specjalną erratę do rozporządzenia, które wskazuje Jarek dla mieszkańców Krakowa, niech pokażąglidebo pisze:
Domyślam się Przyjacielu, tylko ja mieszkam w Krakowie, a wiesz co tu się zimą dzieje.....
Tak czy inaczej, dzwoniłem do innej stacji, powiedziałem jak wygląda temat.... te wyniki ze zdjęcia, w przypadku pojazdu z zakresu współczesnej jemu normy są bardzo dobre. Także temat rozwiązany bez niepotrzebnego grzebania w elektronice....
Na moje wsi zabierają dowody rej za "małe tablice" w przypadku gdy auto ma miejsce na te z "normalnymi lub większymi" wymiarami, w SKP nie umieją zbadać auta na nivomatach, także jest doopsze
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego