Hmm, praktyka mówi co innego. Około 22 samochodów b e z zrobionej kompensacji miało popodpierane zawory na ostatnim cylindrze. Niestety, spadek ciśnienia robi swoje, a rekordzista po 10KKm i niezłych gratach stracił 20 setek na ostatnim i około 10 setek na 3 cylindrze. W wolnossaku to nie robi, ale przy turbo brak kompensacji to proszenie się o kłopoty, serio. A tu masz jeszcze 16V i spore doładowanie, spadek ciśnienia dla ostatniego cylindra może być nawet z 1,3 na 0,55Bar.zachatąwujta pisze:Mateusz,nie przesadzajmy. Tam nie ma co kompensować bo to R4. Chyba ,że reduktor ma dwa wyjścia to wtedy można zasilić z dwóch stron. Ja tego nie robię bo to tylko bałagan większy a nic nie daje w R4.Do tego o b o w i ą z k o w a kompensacja,
Ja miałem zasilone z jednej strony.
B204FT, Renixy i gaz
- saabauto
- Posty: 655
- Rejestracja: 02 listopada 2014, 12:16
- Lokalizacja: www.naprawavolvo.pl
- Kontakt:
Re: B204FT, Renixy i gaz
0 x