Dzięki Panowie
Mam blisko, więc podjadę obejrzeć. Właściciel przez telefon sympatyczny i konkretny.
Czy w tym modelu, z uwagi na fabryczną obecność LPG, jest nivomat?
Bartek
Butla LPG a zawieszenie Nivo
Re: Fajne 740/940ki
Lepiej, żeby nie było go jak jest zbiornik LPG (trwałość nivo znacząco maleje). Nowy nivomat, jeżeli jest dostępny to koszt bok 1.600 zł za 1szt, dlatego modyfikuje się tylne zawieszenia z butlami LPG na zwykły amor i inną sprężynę.OLB pisze:Dzięki Panowie
Mam blisko, więc podjadę obejrzeć. Właściciel przez telefon sympatyczny i konkretny.
Czy w tym modelu, z uwagi na fabryczną obecność LPG, jest nivomat?
Bartek
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Re: Fajne 740/940ki
360 tysięcy na jednych nivomatach ze zbiornikiem 72l w bagażniku:)Sinuspi pisze: Lepiej, żeby nie było go jak jest zbiornik LPG (trwałość nivo znacząco maleje). Nowy nivomat, jeżeli jest dostępny to koszt bok 1.600 zł za 1szt, dlatego modyfikuje się tylne zawieszenia z butlami LPG na zwykły amor i inną sprężynę.
Imo bardziej im dają w kość polskie drogi, te powiedzmy bardziej lokalne.
0 x
Re: Fajne 740/940ki
Aha. Fabryczne...OLB pisze:Jasne, ale tutaj LPG jest fabryczne, więc to trochę inna sytuacja.
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Re: Fajne 740/940ki
Jarek, widziałem i takie zestawy. Owszem były niveumaty z butlą pomiędzy nimi, ale chyba by sprężyna nie wypadła z wahaczafonderal pisze:360 tysięcy na jednych nivomatach ze zbiornikiem 72l w bagażniku:)Sinuspi pisze: Lepiej, żeby nie było go jak jest zbiornik LPG (trwałość nivo znacząco maleje). Nowy nivomat, jeżeli jest dostępny to koszt bok 1.600 zł za 1szt, dlatego modyfikuje się tylne zawieszenia z butlami LPG na zwykły amor i inną sprężynę.
Imo bardziej im dają w kość polskie drogi, te powiedzmy bardziej lokalne.
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Re: Fajne 740/940ki
A tak na marginesie nivo to droga zabawka, ale mz. warta zapłacenia. Po tym jak przy 360kkm padł mi jeden ori nivo, miałem już zestaw do konwersji na zwykłe amorki (gdyby ktoś pytał to już poszedł do ludzi). Przypadkiem trafiły się nowe nivomaty za połowę ceny, nie zastanawiałem się i nie żałuję, choć trochę zabolało w portfelu.
Ale ja to dziwny jestem;)
Ale ja to dziwny jestem;)
1 x
Re: Fajne 740/940ki
Co prawda ja mam porównanie sztywny most + zwykłe amory w 740 i 940 vs multilink2 w 960 z nivomatami ale też muszę przyznać że jednak przy nivo komfort jest znacząco wyższy.
0 x