740/940 rodzaje alternatorów

Wszystko co dotyczy zwykłego utrzymania auta w fabrycznej specyfikacji
Awatar użytkownika
wujek
Posty: 954
Rejestracja: 20 października 2015, 18:51
Lokalizacja: Lublin

740/940 rodzaje alternatorów

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: wujek »

Powiedzcie mi czy są jakieś faktyczne różnice w alternatorach poza amperarzem? Któreś są lepsze? Gorsze?
Do swojego chce włożyć na niskiej łapie, której jak się okazuje też są dwa rodzaje - alu i żeliwna (oczywiście dam lżejszą :D )
Środkowy ma 80A, te po bokach po 100A i na pewno różnice w regulatorach...
Czekam na głosy w dyskusji :)

Obrazek
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.

16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
Awatar użytkownika
V945turbo
Posty: 782
Rejestracja: 16 listopada 2014, 23:09
Lokalizacja: Lublin/ Piaski

Re: 740/940 rodzaje alternatorów

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: V945turbo »

Ja mam 100 na małej alu lapie.
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
Awatar użytkownika
fonderal
Posty: 1280
Rejestracja: 09 października 2014, 10:10
Lokalizacja: WK i WL

Re: 740/940 rodzaje alternatorów

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: fonderal »

Co byś nie założył, różnicy nie zauważysz. Każdy ładuje, każdy po zrobieniu wytrzyma te 300-400 tysięcy. Ja mam tego po prawej i nie mam się do czego przyczepić, przy 320kkm porobiłem co trzeba i zapomniałem, że mam alternator. Z pozostałymi dwoma pewnie byłoby podobnie.
Jak przed założeniem będziesz wymieniał łożyska, pierścienie i szczotki - nie ma znaczenia który wybierzesz, każdy będzie ładował, 80 czy 100A nie ma większego znaczenia, prądu nie zabraknie. Jeśli montujesz jak leżą, wtedy wybierz altek w najlepszym stanie i tyle :)
0 x
ODPOWIEDZ