Cześć, sprawdziłem świece, aparat zapłonowy, kable chyba są Ok, a i tak silnik zazwyczaj na jałowych obrotach pracuje nie równo i trzęsie.
Pomocy!
Nierówna praca na jałowych 230f
-
- Posty: 36
- Rejestracja: 18 października 2017, 15:55
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3045
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Nierówna praca na jałowych 230f
Przepływomierz? Możesz podjechać kiedyś do Antoninka, weźmiemy mój na podmiankę i sprawdzisz
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: Nierówna praca na jałowych 230f
Jak co to służę swoją przepływką (016). Leży na półce Luboń/Wiry.
Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
0 x
-
- Posty: 36
- Rejestracja: 18 października 2017, 15:55
Re: Nierówna praca na jałowych 230f
Dzięki, za pomoc, zbadam temat jak u mnie wyglada i dam znać co z przepływaką
0 x
Re: Nierówna praca na jałowych 230f
podepnę się tu z pytaniem,żeby nie zakładać nowego wątku:
mam podobny problem z nierównymi obrotami na jałowych,tyle że w b230ft,skrzynia automat
obroty na neutralu falują w zakresie 1000-1200,po wrzuceniu D stabilizują się na 900 i wszystko jest ok
podczas przyśpieszania też jest ok,czuć to falowanie kiedy auto jedzie na 4 bez obciążenia
silniczek krokowy wydaje się działać,z tym że czasami trzeba długo kręcić żeby odpalił i nawet nagrzany silniku po odpaleniu wchodzi na wyższe obroty(1200),z których nie chce sam zejść
zastanawiam się jeszcze nad przepływką...
jak ją sprawdzić?
mam podobny problem z nierównymi obrotami na jałowych,tyle że w b230ft,skrzynia automat
obroty na neutralu falują w zakresie 1000-1200,po wrzuceniu D stabilizują się na 900 i wszystko jest ok
podczas przyśpieszania też jest ok,czuć to falowanie kiedy auto jedzie na 4 bez obciążenia
silniczek krokowy wydaje się działać,z tym że czasami trzeba długo kręcić żeby odpalił i nawet nagrzany silniku po odpaleniu wchodzi na wyższe obroty(1200),z których nie chce sam zejść
zastanawiam się jeszcze nad przepływką...
jak ją sprawdzić?
0 x
Re: Nierówna praca na jałowych 230f
Odpowiem sobie sam :
było już kilka razy o tym, wystarczy użyć szukajki,
przyczyn może być kilka, np. przepływomierz, silniczek krokowy, sonda lambda czy czujnik temperatury ECU
było już kilka razy o tym, wystarczy użyć szukajki,
przyczyn może być kilka, np. przepływomierz, silniczek krokowy, sonda lambda czy czujnik temperatury ECU
2 x
Re: Nierówna praca na jałowych 230f
Polecam skontrolować stan uszczelki dolot-blok, tak jak to świetnie widać tutaj:
Na filmie widać jak sprawdzić czy uszczelka jest do wymiany. Niedawno miałem identycznie, podobne objawy daje sonda lambda, silnik krokowy, przeplywomierz, kable swiece itd., a wszystko to okazało się być dobre.
Naprawdę nie mogłem wyjść z podziwu, po wymianie uszczelki samochód jak nowy..
Na filmie widać jak sprawdzić czy uszczelka jest do wymiany. Niedawno miałem identycznie, podobne objawy daje sonda lambda, silnik krokowy, przeplywomierz, kable swiece itd., a wszystko to okazało się być dobre.
Naprawdę nie mogłem wyjść z podziwu, po wymianie uszczelki samochód jak nowy..
2 x
240 '93,'85 / 940 '94,'94,'95 / Kia Sorento '04 / Citroën XM '95