Nierówna praca na jałowych 230f

Wszystko co dotyczy zwykłego utrzymania auta w fabrycznej specyfikacji
swedishmetal
Posty: 36
Rejestracja: 18 października 2017, 15:55

Nierówna praca na jałowych 230f

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: swedishmetal »

Cześć, sprawdziłem świece, aparat zapłonowy, kable chyba są Ok, a i tak silnik zazwyczaj na jałowych obrotach pracuje nie równo i trzęsie.
Pomocy!
0 x
Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 3037
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Nierówna praca na jałowych 230f

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: dom?n »

Przepływomierz? Możesz podjechać kiedyś do Antoninka, weźmiemy mój na podmiankę i sprawdzisz :)
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D
Awatar użytkownika
JoeM
Posty: 1839
Rejestracja: 23 listopada 2014, 15:49
Lokalizacja: Poznań / Wiry
Kontakt:

Re: Nierówna praca na jałowych 230f

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: JoeM »

Jak co to służę swoją przepływką (016). Leży na półce Luboń/Wiry.

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
0 x
swedishmetal
Posty: 36
Rejestracja: 18 października 2017, 15:55

Re: Nierówna praca na jałowych 230f

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: swedishmetal »

Dzięki, za pomoc, zbadam temat jak u mnie wyglada i dam znać co z przepływaką
0 x
ambasador
Posty: 131
Rejestracja: 22 grudnia 2017, 23:22

Re: Nierówna praca na jałowych 230f

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: ambasador »

podepnę się tu z pytaniem,żeby nie zakładać nowego wątku:
mam podobny problem z nierównymi obrotami na jałowych,tyle że w b230ft,skrzynia automat
obroty na neutralu falują w zakresie 1000-1200,po wrzuceniu D stabilizują się na 900 i wszystko jest ok
podczas przyśpieszania też jest ok,czuć to falowanie kiedy auto jedzie na 4 bez obciążenia
silniczek krokowy wydaje się działać,z tym że czasami trzeba długo kręcić żeby odpalił i nawet nagrzany silniku po odpaleniu wchodzi na wyższe obroty(1200),z których nie chce sam zejść
zastanawiam się jeszcze nad przepływką...
jak ją sprawdzić?
0 x
ambasador
Posty: 131
Rejestracja: 22 grudnia 2017, 23:22

Re: Nierówna praca na jałowych 230f

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: ambasador »

Odpowiem sobie sam :
było już kilka razy o tym, wystarczy użyć szukajki,
przyczyn może być kilka, np. przepływomierz, silniczek krokowy, sonda lambda czy czujnik temperatury ECU
2 x
Awatar użytkownika
czk
Posty: 171
Rejestracja: 18 grudnia 2016, 04:27

Re: Nierówna praca na jałowych 230f

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: czk »

Polecam skontrolować stan uszczelki dolot-blok, tak jak to świetnie widać tutaj:

Na filmie widać jak sprawdzić czy uszczelka jest do wymiany. Niedawno miałem identycznie, podobne objawy daje sonda lambda, silnik krokowy, przeplywomierz, kable swiece itd., a wszystko to okazało się być dobre.

Naprawdę nie mogłem wyjść z podziwu, po wymianie uszczelki samochód jak nowy..
2 x
240 '93,'85 / 940 '94,'94,'95 / Kia Sorento '04 / Citroën XM '95
ODPOWIEDZ